Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-03, 16:42

Coobcio miał przełożyć termostat z tego starego silnika bo jak dobrze mi sie zdaje to tamten jest zimniejszy :-) Pewnie bedzie trzeba pomyśleć nad 2 wentylatorem tylko gdzie on tam wejdzie <mysli>

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-03, 16:52

Albo wloty na masce ala GTI-R

P.S. Jaki wynik na hamce??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-03, 18:25

Na hamce wyszło bardzo ciekawie - cofałem zapłon by ograniczyć moment obrotowy bo przy pierwszym pomiarze wyszło go prawie 400 i ciut przyspieszyłem na górze zapłon bo wyszło marne 269KM... :P

Na tą chwilę Obecną mamy 291KM i 375Nm:
Obrazek

Wydaje mi się że przyspieszenie wałka ssącego to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o budowanie Nm :D
Co do Intercoolera to nie zwiększył on laga, do tego bardzo wyciszył auto i zabezpieczył je przed stukiem i pewno przyczynił się do paru kuni ekstra...

Co do poprawy chłodzenia to mam taki patent by z Forda Escorta wziąć oba wiatraki i przeszczepić do primery - on ma wiatraki z przodu montowane... Do tego można zastosować zimniejszy termostat i jak trzeba będzie to zrobić na masce wyloty...

To by na razie było na tyle, wydech się ogarnie to 300KM pęknie na bank :evil:

A teraz ZURU pobieraj wóz i zajmij się jego pucowaniem - jutro masz foto sesję... Pod maską ma być tak by można było jeść :P

Aha zapodam jeszcze wykres przed FMIC-em i kręceniem wałka ssącego oraz PO:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-08-03, 18:33

Co to za pik momentu na pierwszym wykresie? Nie lepiej jednak wcześniej załączyć vvl skoro moment i moc od 6000 z kawałekiem spadają?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-03, 18:43

Chwilowi pik doładowania jest na poziomie 0,9-0,95 bara po czym spada na 0,8, chwilowe 400Nm zmniejszyłem i wyrównałem do poziomu 375 po przez cofanięcie zapłonu z -12 do -15 :P

A VVL strasznie zabiera Nm, najpełniejszy wykres wyszedł jak z poprzednich 5000 VVL odpalałem przy 6000...

Sam VVL generuje przyrost właściwie dopiero od 6000 - dlatego drogą eksperymentalną na hamowni go tak ustawiłem.
VVL w piku dodaje 7KM przy 7000obr.min...

Ps. najlepiej to by było się przejechać na hamownię obciążeniową bo na inercji zawsze będą góry i doliny no chyba że będziemy dmuchać base boost...

Wcześniej przeładowanie niby też na takim samym poziomie było ale wydaje mi się że przestawienie wałka ssącego tylko Nm dodało przy 5000obr.min...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-03, 19:07

No ślicznie wyszło ;) :mrgreen: Gratulacje Coobcio :-D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-03, 19:10

290/375 to bardzo zacny wynik. Jak sie dopieści, to.. 300 koni sie na wykresie zmieści . !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-03, 19:14

Na razie z mocą bastujemy, trzeba zająć się szczegółami jak koszyczek bądź też odpowiednie mocowanie na AKU - może ktoś ma jakieś ciekawe pomysły ??
Jakoś go obudować tak by obudowe miał w kolorze wykładziny podłogowej i się z nią komponował :D ??

Z grubszych robót to trzeba zadbać o chłodzenie silnika, które po wsadzeniu FMIC-a wyraźnie ucierpiało - tak więc wiatraki z FORDA + stary termostat z dawnego DE...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-03, 19:22

Jutro jak bedziemy na oklejanko, to zobaczę, co mżna zurowi sprezentowac. Chyba, że nie bedzie chciał. Mam dobrą tapicernię do dyspozycji i obudowę mogę zmajstrować za free. Kwestia doboru wykładziny, ale to drobiazg.
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-03, 19:53

Może pojechać na jakiś szrocik jakąś obudowe dorwać za małą kase i pozniej ją obić :mrgreen:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-03, 19:55

Obudowa na wymiar i mocowanie też do zrobienia za free :-P Wybór należy do zura.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-03, 21:50

Nie wyszło źle...zawsze kilka KM więcej, no i NM sporo. Też mi się wydawało, że faza za późno, ale z tego co widać na wykresie...jest lepiej.

Jak znam życie to i tak zaraz będzie u mnie opcja "0" i jazda do 3-4 tys ;) hehe. Jak to się jeździ po bułki i do pracy :D

Myślę, że ten FMIC, to głównie pomoże w mniejszym stuku....a wydech bardziej odblokuje KM, ale to już odległa przyszłość. Na razie muszę zająć się poprawieniem i dopieszczeniem tego co jest, żeby mi nie wpadł do głowy pomysł jak Bomblowi, bo chwilami miałem takie myśli już, ale potem mi przechodzi ;)
xtomek pisze:Obudowa na wymiar i mocowanie też do zrobienia za free :-P Wybór należy do zura.
Ojej, było by super.....jak by się dało to bardzo poproszę. Jakoś byśmy się tam dogadali myślę.

Trzeba go przymocować, bo nie chcę się spalić w aucie ;]
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-03, 21:56

Zuru zmień podpis bo już ciut więcej tej mocy masz :P
Ps. jutro termostat się zmieni na to myślę że chwila ponad program się znajdzie a resztę zobaczymy :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-03, 22:32

Coobcio pisze:Zuru zmień podpis bo już ciut więcej tej mocy masz :P
Ps. jutro termostat się zmieni na to myślę że chwila ponad program się znajdzie a resztę zobaczymy :D
Ok dziękuje bardzo :) Co dasz radę to jeszcze popraw jutro, a potem będziemy na spokojnie najwyżej robić kosmetykę etc...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-08-04, 08:06

Coobcio te wiatraki o których mówisz chodziły tylko w escorcie RS Turbo i Fieście RS Turbo - ciężki temat, nawet bardzo. Jesli Rex nie ma w garage to raczej szukaj Spala (czy jak to sie tam pisze) koszt bedzie podobny jak nie mniejszy.

Gratuluje projektu, jest Fajnie :>
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-04, 11:09

Termostat wyjąłem z twojego starego silnika, on był 82 stopniowy... Zamówiłem u Osy nowy 76,5 *C na pewno trochę schłodzi naszą zgrzaną bestię :D

Ps. ale w niej w ogóle nie ma poczucia jazdy, jakbym siedział przed komputerem i naciskał strzałkę do góry, otoczenie tylko się zmienia i strzałka speeda pnie w górę :P

Dziś Passata TFSi spod ronda wiatraczna objechałem tak że ja już stałem na skrzyżowaniu z grenadierów skręcając do siebie a pan dopiero co mnie mijał z zawrotną prędkością :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-04, 14:05

Coobcio pisze:Termostat wyjąłem z twojego starego silnika, on był 82 stopniowy... Zamówiłem u Osy nowy 76,5 *C na pewno trochę schłodzi naszą zgrzaną bestię :D

Ps. ale w niej w ogóle nie ma poczucia jazdy, jakbym siedział przed komputerem i naciskał strzałkę do góry, otoczenie tylko się zmienia i strzałka speeda pnie w górę :P

Dziś Passata TFSi spod ronda wiatraczna objechałem tak że ja już stałem na skrzyżowaniu z grenadierów skręcając do siebie a pan dopiero co mnie mijał z zawrotną prędkością :)
Super....kiedy tak mniej więcej będzie ten termostat? Czekam na info po włożeniu tego nowego coś się poprawiło.
Docelowo i tak będę musiał pomyśleć o 2ch wiatrakach, co by jeszcze chłodniej Prima miała :]

P.S
Nie no tekst rodem z NFS-a mnie rozwalił :D Lepiej tak nie zapierdzielaj, a nie się wkręcasz jak na kompie ;P hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2010-08-04, 21:39

Pięknie pany, pięknie <oklaski>

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-04, 22:16

Termostat nowy już na miejscu - hehe kobitka z robiła trzem naraz zdjęcie...
W starym silniku miałeś termostat 82*C, w VE był 76,5*C ale miałem wrażenie że nie otwierał się do końca... Tak więc dziś wleciał nowy od OSY też zimny 76,5*C

Pierwsze testy ostra dzida odemnie spod garage do pizzeri na Gocławiu, trochę stania na światłach, trochę krzyków i pisków mojej kobiety oraz Jakuba od Saaba i wskazówka nawet nie drgnęła, potem ostry powrót aż w łukach na 3 biegu koła zaczynały mielić, postój pod garage z zamkniętą maską i też wskazówka ani mru mru...

Jak zrobi się gorąco to trzeba ją w korkach przetestować z tym nowym termostatem :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-04, 22:22

Coobcio pisze:Termostat nowy już na miejscu - hehe kobitka z robiła trzem naraz zdjęcie...
W starym silniku miałeś termostat 82*C, w VE był 76,5*C ale miałem wrażenie że nie otwierał się do końca... Tak więc dziś wleciał nowy od OSY też zimny 76,5*C

Pierwsze testy ostra dzida odemnie spod garage do pizzeri na Gocławiu, trochę stania na światłach, trochę krzyków i pisków mojej kobiety oraz Jakuba od Saaba i wskazówka nawet nie drgnęła, potem ostry powrót aż w łukach na 3 biegu koła zaczynały mielić, postój pod garage z zamkniętą maską i też wskazówka ani mru mru...

Jak zrobi się gorąco to trzeba ją w korkach przetestować z tym nowym termostatem :D
To fajnie, że nowy termostat udało się już zamontować :) Właśnie tak się zastanawiam, czy pobierać te wiatraki, czy się wstrzymać i zobaczymy jak auto się zachowa w korku etc..?

P.S
Ładnie to tak swoja Kobietę straszyć? i Jakuba rownież? :P hehe. Jak masz jakieś nowe fotki to wrzuć :)

P.S2
Dużo roboty by było aby naprawić te dmuchawę? O ile dalej nie działa ;)

P.S3
Co z tą sesją do GT-ka w końcu? Przyjechali chłopaki?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-04, 23:24

Do dmuchawy oraz do wycieraczek zapomniałem zajrzeć - ale spoko mam wszystko na kartce zapisane tylko gdzieś mi ona uciekła...

Maciek z GT powiedział że brzydka pogoda na robienie foto... Tak się zastanawiam czy nie pobrać od nich V-boxa i na razie nie przeprowadzić samych testów ale w takim przypadku nie będzie niespodzianki :P

A Fotki to zaraz zapodam coś - by Rene oczywiście :D

[ Dodano: 2010-08-05, 00:35 ]
No to obiecane Foto:

Obrazek
Pod maską wczoraj pojawił się nowy silikon SAMCO który moim skromnym zdaniem wywołuje wielkie WOW !!
Ponadto trzy kolory niebieski - czegoś takiego chyba jeszcze nie grali... Trzeba by więc skręcić jakiegoś klipa pod tytułem jak to się odpycha :D

Obrazek
Termostaciki, pierwszy nowy, drugi zagloniały z VE a trzeci jak nówka ze starego DE

Obrazek
A tutaj kolejny prezent odemnie - drutowanie obudowy termostatu coby błyszczała jak psu...

Obrazek
A tutaj takie pamiątkowe zdjęcie...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-05, 07:21

Coobcio pisze:Do dmuchawy oraz do wycieraczek zapomniałem zajrzeć - ale spoko mam wszystko na kartce zapisane tylko gdzieś mi ona uciekła...

Maciek z GT powiedział że brzydka pogoda na robienie foto... Tak się zastanawiam czy nie pobrać od nich V-boxa i na razie nie przeprowadzić samych testów ale w takim przypadku nie będzie niespodzianki :P

A Fotki to zaraz zapodam coś - by Rene oczywiście :D

[ Dodano: 2010-08-05, 00:35 ]
No to obiecane Foto:

Obrazek
Pod maską wczoraj pojawił się nowy silikon SAMCO który moim skromnym zdaniem wywołuje wielkie WOW !!
Ponadto trzy kolory niebieski - czegoś takiego chyba jeszcze nie grali... Trzeba by więc skręcić jakiegoś klipa pod tytułem jak to się odpycha :D

Obrazek
Termostaciki, pierwszy nowy, drugi zagloniały z VE a trzeci jak nówka ze starego DE

Obrazek
A tutaj kolejny prezent odemnie - drutowanie obudowy termostatu coby błyszczała jak psu...

Obrazek
A tutaj takie pamiątkowe zdjęcie...
Hehe, spoko, kartka nie potrzebna...będę Ci przypominał o dmuchawie i wycieraczkach ;P
Silikon elegancki :) Wreszcie nie mamy zwężek co kawałek w dolocie :D

Fotki by Rene jak zwykle kozackie, nie mam pytań :) Na tym ostatnim widać jaka moja Prima czysta ;) hehe. Ale to po robotach na końcu się umyje :D

BTW. Dzisiaj się zapowiada niezła pogoda :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-05, 08:52

Co do filma to najlepiej jakiś statyw załatwić bo ręką to trudno utrzymać sprzęt do filmowania :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-08-05, 10:23

Limon pisze:Co do filma to najlepiej jakiś statyw załatwić bo ręką to trudno utrzymać sprzęt do filmowania
Najtańsze jest takie rozwiązanie. Ja jako niekwestionowany lider na rynku GSM w Warszawie zaopatrzyłem się odpowiednio:

ObrazekObrazek
Następnie montaż w aucie:
ObrazekObrazek

I taki jest efekt:
http://www.youtube.com/watch?v=tMSBc3YUV1A

Pozdr

PS. Coobcio dawaj telefon na serwis to się zrobi tą klapkę.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-05, 19:16

Kenet sie wypucowales, ze masz to kazdy bedzie chcial pozyczyc :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-05, 22:51

Fajny patent a telefon z miłą chęcią oddam do was chłopaki na serwis :D

Ps. ale jaja wyszły, już chciałem zarzucić osie co za badziewne klocki hamulcowe mi wcisnął do Zura Primy że są głośne... A tu okazało się że z tyłu klocki zdarło do blachy tak więc Zuru masz z przodu i z tyło nowo - auto hamuje o niebo lepiej :P

Pss. tak jak Zielony Szerszeń będziesz musiał odkładać kasę na jakieś pół sliki, dziś parę prób poćwiczyłem sprawnego ruszania i ciężko dobrze pojechać z miejsca...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-06, 06:47

Coobcio pisze:Fajny patent a telefon z miłą chęcią oddam do was chłopaki na serwis :D

Ps. ale jaja wyszły, już chciałem zarzucić osie co za badziewne klocki hamulcowe mi wcisnął do Zura Primy że są głośne... A tu okazało się że z tyłu klocki zdarło do blachy tak więc Zuru masz z przodu i z tyło nowo - auto hamuje o niebo lepiej :P

Pss. tak jak Zielony Szerszeń będziesz musiał odkładać kasę na jakieś pół sliki, dziś parę prób poćwiczyłem sprawnego ruszania i ciężko dobrze pojechać z miejsca...
Spoko, hamulce ważna rzecz, więc dobrze, że wymieniłeś :)

P.S
Hehe to tak obstawiam, że najwcześniej za jakiś rok, jak nie później....bo najpierw długi spłacić trza, a potem będą przyjemności ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-06, 19:31

i ciężko dobrze pojechać z miejsca...
No to już z 2-ki dalo by radę, jedna zmiana mniej na ćwiarę :-P jak sprzegło wytrzyma :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-08-06, 22:41

Super robota, Zuru ja cie podziwiam, oby nic sie nie wyj....o, powodzenia i pilnuj Kuby.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-07, 00:22

Dziękuje :)
Moja robota też mi się bardzo podoba i nie tylko mi :)
Tylko szkoda że tyle jej jest że nie mam czasu na swoje furki...
Ale fajnie że mam możliwość cieszenia się czyimiś :)

Ps. Chłopaki xTomki proszę pomóżcie mi z tym opakowaniem na aku i wpadnijcie z nim do mnie pod garage - odrazu strzelimy ustawkę VE Vs. VE+T :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”