[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Chyba za bardzo rozpisywać się nie muszę, chyba wszyscy to auto dobrze znają no ale nowe forum to zaczynamy zabawę od nowa a wiec:
MODEL: 1994, Hatchback, 3 dzwiowiec
SILNIK: Był SR20DE potem został zeswapowany SR16VE wraz ze skrzynią biegów z almery VZR (pojemność 1,6 i katalogowo 175KM oraz 165Nm), zamocowany na czewonych poduszkach Energy Suspension (tył i przód)
UKLAD DOLOTOWY: elementy gumowe z almery VZR + pocięta puszka + obudowa przepływki z almery GTi
UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC a reszta przelocik 2,5" by EL-teca robiony na giętarce
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone na świniaku ECU Master II, przesunięty limiter na 8500 i zmienne fazy odpalane przy 5000obr.min
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia taka jaka przyszła z SR16VE czyli delikatna szpera i przełożenie główne 4,4
ZAWIESZENIE: amortyzatory KYB Super Special z GTi-R + wszystkie gumy w zawieszeniu zmienione na czerwone Energy Suspension + jakieś obniżające sprężyny
UKLAD HAMULCOWY: Przód Willwood SuperLite 335mm + Green Stuff, tył seria + usunięte korektory siły hamowania
BODY-KIT: seryjny taki jaki był w GTi, czyli progi, niższy przedni zderzak i dodatkowo zmieniona maska i tylna klapa na tą z GTi-R
ŚRODEK: Kierownica OMP...
CAR-AUDIO: coś tam gra, ale nie ma to jak odpalenie VVL przy 5000obr.min
Wóz przejąłem po Czarku znanym jako AutoR, laleczka aż szkoda śmigać co by się nie brudziła i niszczyła eksploatacją <biggrin>
Potrzebowałem coś cichszego na co dzień i szybszego na gładkiej przyczepnej nawierzchni - do tego zostało zbudowane to auto
Baza to Sunny N14 GTi rocznik 1994, trafił się w stanie niemalże doskonałym... odrazu na dzień dobry obniżony jakimś springiem, seryjna motorownia SR20DE o pojemności 2,0L została zastąpiona odpowiednikiem o pojemności 1,6L pochodzącym z japońskiej Almery VZR (zmienne fazy i 175KM & 160Nm, krótsza skrzynia i lekka szpera - 20Nm).
Silnik śmiga na seryjnym osprzęcie z 2.0 + wspomogłem go ECU Masterem (obsługuje zmienne fazy no i resztę...), na szybko wystrojony na ulicy wypluł na hamowni 171KM i 162Nm, tak samo cała maszyna została przetestowana na torze lublin z takim oto wynikiem:
1 miejsce w klasie w III klasie (1,8L do 2,0L bo niestety w dowodzie mam 2.0 wpisane i nie chciałem by jakieś spory były...) i 3 w generalce Juniorów
Auto daje dużo radości o czym świadczy ten wyraz twarzy:
No a tak prezentuje się JDM w naj czystrzym wydaniu, wspomagany przez kolektor wydechowy SSAC 4-2-1 i przelotowy wydech fi 65mm którego nie widać akurat na tej fotce:
Dalej przełożyłem ze ściągniętego z UK GTI-R zawias, rozporki, heble i parę innych pierdół:
Oraz doposażyłem mojego ulubieńca w czarne Speedliny 16" :
Większe koła to i można było upchnąć większy hebel, tak więc po zastosowaniu dystansy i nieco opiłowaniu zacisku udało mi się wepchnąć 4-ro tłoczkowe Willwoody SuperLite z tarczami 335mm:
Nie ukrywam że koła 16" zmuliły one nieco mojego malutkiego 1,6 tak więc zdjąłem z niego łep i zmieniłem w nim talerzyki i sprężynki na wyrób BC dzięki czemu mogłem zapodać agresywniejsze wałki:
na poniższej fotce widać ogrom kanałów w głowicy VE dla porównania taka z DE/DET ma o blisko 2cm węższe te otwory
W efekcie wałeczki połączone z przestawianiem rozrządu i strojeniem przyniosły dodatkowe 11KM i 7Nm:
Ten przyrost no powiedzmy że zrekompensował to co zabierało przejście z kół 15" na 16" ale i tak auto przyspieszało na poziomie lekko zdłubanego GTi tak więc postanowiłem w moim 1,6 wymienić te oto elementy:
Zajęło to nie wiele czasu tak więc podmianka ciach pach:
i jazda na hamkę, wynik sprzed strojenia:
No i takie tam nagranie jak to się odpycha:
http://www.youtube.com/watch?v=F5zWDKr-U2k
Według G-tech Pro robi 60mil w niespełna 5,5 sek a ćwiartkę w deczko poniżej 13,5 sek - ujdzie jak na tak ciężkie koła
Co do dalszych planów chciałbym wystrugać dolną przednią rozpórkę, zapodać na przód twardszy stabilizator z czasem zainwestować w porządny bezkompromisowy gwint no i jakieś slicki i polatać trochę w TIME ATACK
A no i w silniku bym chiał dolot podobny do tego co jest w pewnym białym sunny GTi opisanym tu na forum, wykończony przepustnicą FI 90mm z Q45
No i zapomniał bym dodać że po portingu kolekotra ssącego i z dołożoną większą przepustnicą gazu fi 66mm udało się wykrzesać dodatkowe 6KM i 5Nm, oto najświerzsze DYNO:
MODEL: 1994, Hatchback, 3 dzwiowiec
SILNIK: Był SR20DE potem został zeswapowany SR16VE wraz ze skrzynią biegów z almery VZR (pojemność 1,6 i katalogowo 175KM oraz 165Nm), zamocowany na czewonych poduszkach Energy Suspension (tył i przód)
UKLAD DOLOTOWY: elementy gumowe z almery VZR + pocięta puszka + obudowa przepływki z almery GTi
UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC a reszta przelocik 2,5" by EL-teca robiony na giętarce
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone na świniaku ECU Master II, przesunięty limiter na 8500 i zmienne fazy odpalane przy 5000obr.min
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia taka jaka przyszła z SR16VE czyli delikatna szpera i przełożenie główne 4,4
ZAWIESZENIE: amortyzatory KYB Super Special z GTi-R + wszystkie gumy w zawieszeniu zmienione na czerwone Energy Suspension + jakieś obniżające sprężyny
UKLAD HAMULCOWY: Przód Willwood SuperLite 335mm + Green Stuff, tył seria + usunięte korektory siły hamowania
BODY-KIT: seryjny taki jaki był w GTi, czyli progi, niższy przedni zderzak i dodatkowo zmieniona maska i tylna klapa na tą z GTi-R
ŚRODEK: Kierownica OMP...
CAR-AUDIO: coś tam gra, ale nie ma to jak odpalenie VVL przy 5000obr.min
Wóz przejąłem po Czarku znanym jako AutoR, laleczka aż szkoda śmigać co by się nie brudziła i niszczyła eksploatacją <biggrin>
Potrzebowałem coś cichszego na co dzień i szybszego na gładkiej przyczepnej nawierzchni - do tego zostało zbudowane to auto
Baza to Sunny N14 GTi rocznik 1994, trafił się w stanie niemalże doskonałym... odrazu na dzień dobry obniżony jakimś springiem, seryjna motorownia SR20DE o pojemności 2,0L została zastąpiona odpowiednikiem o pojemności 1,6L pochodzącym z japońskiej Almery VZR (zmienne fazy i 175KM & 160Nm, krótsza skrzynia i lekka szpera - 20Nm).
Silnik śmiga na seryjnym osprzęcie z 2.0 + wspomogłem go ECU Masterem (obsługuje zmienne fazy no i resztę...), na szybko wystrojony na ulicy wypluł na hamowni 171KM i 162Nm, tak samo cała maszyna została przetestowana na torze lublin z takim oto wynikiem:
1 miejsce w klasie w III klasie (1,8L do 2,0L bo niestety w dowodzie mam 2.0 wpisane i nie chciałem by jakieś spory były...) i 3 w generalce Juniorów
Auto daje dużo radości o czym świadczy ten wyraz twarzy:
No a tak prezentuje się JDM w naj czystrzym wydaniu, wspomagany przez kolektor wydechowy SSAC 4-2-1 i przelotowy wydech fi 65mm którego nie widać akurat na tej fotce:
Dalej przełożyłem ze ściągniętego z UK GTI-R zawias, rozporki, heble i parę innych pierdół:
Oraz doposażyłem mojego ulubieńca w czarne Speedliny 16" :
Większe koła to i można było upchnąć większy hebel, tak więc po zastosowaniu dystansy i nieco opiłowaniu zacisku udało mi się wepchnąć 4-ro tłoczkowe Willwoody SuperLite z tarczami 335mm:
Nie ukrywam że koła 16" zmuliły one nieco mojego malutkiego 1,6 tak więc zdjąłem z niego łep i zmieniłem w nim talerzyki i sprężynki na wyrób BC dzięki czemu mogłem zapodać agresywniejsze wałki:
na poniższej fotce widać ogrom kanałów w głowicy VE dla porównania taka z DE/DET ma o blisko 2cm węższe te otwory
W efekcie wałeczki połączone z przestawianiem rozrządu i strojeniem przyniosły dodatkowe 11KM i 7Nm:
Ten przyrost no powiedzmy że zrekompensował to co zabierało przejście z kół 15" na 16" ale i tak auto przyspieszało na poziomie lekko zdłubanego GTi tak więc postanowiłem w moim 1,6 wymienić te oto elementy:
Zajęło to nie wiele czasu tak więc podmianka ciach pach:
i jazda na hamkę, wynik sprzed strojenia:
No i takie tam nagranie jak to się odpycha:
http://www.youtube.com/watch?v=F5zWDKr-U2k
Według G-tech Pro robi 60mil w niespełna 5,5 sek a ćwiartkę w deczko poniżej 13,5 sek - ujdzie jak na tak ciężkie koła
Co do dalszych planów chciałbym wystrugać dolną przednią rozpórkę, zapodać na przód twardszy stabilizator z czasem zainwestować w porządny bezkompromisowy gwint no i jakieś slicki i polatać trochę w TIME ATACK
A no i w silniku bym chiał dolot podobny do tego co jest w pewnym białym sunny GTi opisanym tu na forum, wykończony przepustnicą FI 90mm z Q45
No i zapomniał bym dodać że po portingu kolekotra ssącego i z dołożoną większą przepustnicą gazu fi 66mm udało się wykrzesać dodatkowe 6KM i 5Nm, oto najświerzsze DYNO:
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:22 przez Coobcio, łącznie zmieniany 6 razy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ALmere mam, teraz zima to wszystko w garażach pozamykane, latam sunnym 4x4 z turbiną
Czarny ma odpoczynek, nie chce by po tej soli śmigał...
Co do planów to zwiększanie mocy jak najbardziej, bo ciągle jej mało - to już choroba zawodowa
Brakuje jej i to bardzo na IV i V biegu ale na to mam pewien plan
Czarny ma odpoczynek, nie chce by po tej soli śmigał...
Co do planów to zwiększanie mocy jak najbardziej, bo ciągle jej mało - to już choroba zawodowa
Brakuje jej i to bardzo na IV i V biegu ale na to mam pewien plan
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio zajebiście co jakiś czas podwyższa poprzeczkę. Kiedyś okolice 170-180KM to był już wypas. Później weszły VE to złamanie 210KM było kozakiem, obecnie jak tłoczki przyjdą, kolektor jakiś spawany wejdzie to kozakiem będzie 230KM z Nissanowego 2.0 NA. I oby tak dalej.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Doładowanie przeniesie mnie o klase wyżej...
Zostanie N/a będę starać zrobić jak najwięcej KM bo to daje równie dużo radochy co jazda po torze
No moja kobitka fajne fotki porobiła mi na nowych felgach, postaram się je jeszcze dzisaj zamieścić
Zostanie N/a będę starać zrobić jak najwięcej KM bo to daje równie dużo radochy co jazda po torze
No moja kobitka fajne fotki porobiła mi na nowych felgach, postaram się je jeszcze dzisaj zamieścić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hej Hej witajcie w nowym roku
Ps. Zuru opisuj swoją Primę, na dniach trochę KM jej dodamy a jak się zrobi sucho to zadba się o mniej utratne przekazywanie ich na asfalt
A co do czarnycha to odpoczywa, nie chce by po tej soli śmigał, tak więc zabunkrowałem go na działce w Kazimierzu dolnym, jak będzie sucho to coś tam będę krzesał dalej z mocą oraz zajmę się nieco wnętrzem, coby bardziej wyścigowo było
Ps. Zuru opisuj swoją Primę, na dniach trochę KM jej dodamy a jak się zrobi sucho to zadba się o mniej utratne przekazywanie ich na asfalt
A co do czarnycha to odpoczywa, nie chce by po tej soli śmigał, tak więc zabunkrowałem go na działce w Kazimierzu dolnym, jak będzie sucho to coś tam będę krzesał dalej z mocą oraz zajmę się nieco wnętrzem, coby bardziej wyścigowo było
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Poprzeczka zaje.....ście wysoko!!! Mody godne naśladowania Gratulacje od rudzielca.
Sukcesów w Nowym Roku !
Sukcesów w Nowym Roku !
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No właśnie w planach mam Kubły, szelki na na płasko podłogę - jakimś ładnym materiałem obłożyć...
A tym czasem musiałem maszynę przeparkować bo z dachu budynku na nią woda leciała i... nie mogłem dostać się do środka, a czemu:
Po obu stronach wóz obklejony został przez 3-5cm lód, tak więc nie obeszło się bez kursów po miski z ciepłą wodą...
A tym czasem musiałem maszynę przeparkować bo z dachu budynku na nią woda leciała i... nie mogłem dostać się do środka, a czemu:
Po obu stronach wóz obklejony został przez 3-5cm lód, tak więc nie obeszło się bez kursów po miski z ciepłą wodą...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak ja latałem to były 2 grupy tzn. Junior oraz Senior i w każdej z nich 3 klasy:
1) do 1400ccm
2) do 1800ccm
3) powyżej oraz 4x4
Bardzo cię siecze że szerzy się grono GTI-ków
Ostatnio wciągnąłem w te zabawy dawny wóz Yarka i Rossiego oraz na razie bez SR20VE Kuby - ale to nie bawem się zmieni
1) do 1400ccm
2) do 1800ccm
3) powyżej oraz 4x4
Bardzo cię siecze że szerzy się grono GTI-ków
Ostatnio wciągnąłem w te zabawy dawny wóz Yarka i Rossiego oraz na razie bez SR20VE Kuby - ale to nie bawem się zmieni
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Plany mi się rozszerzyły co do modyfikacji dalszej tego wozu
A więc skoro w primerach każdy silnik jaki bym nie włożył 2.0 (wolnossące) zawsze dysponuje tymi paroma Nm i KM więcej niż siedzący w Almerze czy Sunnym, przykładów jest sporo chociażby xTomek Vs. Yarko, Archego P11 Vs moja Almera GTi - te same silniki... to zawsze w dłuższej budzie jest lepiej.
Tak więc postanowiłem że będę przerabiać tylną część podowzia - na wzór tej z GTi-R coby zmieścić duży poprzeczny tłumik, będzie i ciszej i o jakieś 70-80cm wydłuży się układ wydechowy...
Ciekawe czy to wypali i czy jakieś gainsy mocy będą ale wpierw sprawdzę na hamowni co mi da to lekkie koło pasowe spowalniające alternator który mam z wersji JDM - ładowanie ok 15,2V...
A więc skoro w primerach każdy silnik jaki bym nie włożył 2.0 (wolnossące) zawsze dysponuje tymi paroma Nm i KM więcej niż siedzący w Almerze czy Sunnym, przykładów jest sporo chociażby xTomek Vs. Yarko, Archego P11 Vs moja Almera GTi - te same silniki... to zawsze w dłuższej budzie jest lepiej.
Tak więc postanowiłem że będę przerabiać tylną część podowzia - na wzór tej z GTi-R coby zmieścić duży poprzeczny tłumik, będzie i ciszej i o jakieś 70-80cm wydłuży się układ wydechowy...
Ciekawe czy to wypali i czy jakieś gainsy mocy będą ale wpierw sprawdzę na hamowni co mi da to lekkie koło pasowe spowalniające alternator który mam z wersji JDM - ładowanie ok 15,2V...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio mógłbyś przyłożyć i przytrzymać na czas hamowania 1m rury do końcowego tłumika i się wyjaśni czy opłaca się ciąć podłogę...
Jestem bardzo ciekaw efektu i jak coś z tego wyjdzie wycinam miejsce na koło zapasowe i wkładam poprzecznie tłumik. Tym bardziej że i tak mam zamiar przerabiać wydech od zbiornika paliwa do końca.
Jestem bardzo ciekaw efektu i jak coś z tego wyjdzie wycinam miejsce na koło zapasowe i wkładam poprzecznie tłumik. Tym bardziej że i tak mam zamiar przerabiać wydech od zbiornika paliwa do końca.
Jak to wypali, to chyba uruchomię limited run. Wygląda na to, ze mam takie możliwości. Parę cudeńków już dorabiałemale wpierw sprawdzę na hamowni co mi da to lekkie koło pasowe spowalniające alternator który mam z wersji JDM - ładowanie ok 15,2V...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Goago bardzo fajny pomysł mi dałeś...
Kubię 1metr rury alu fi65x2mm przelot będzie taki sam jak w moim 2,5" kwasie.
Bardzo ta koncepcja mi się podoba bez kitu...
Zrobię pomiar może z rurą 0,5 i z 1m = zobaczmy na czym lepiej wyjdzie
tylko niech ten śnieg ucieka bo do energy gaz nie ma jak wjechać coby powodzi nie wywołać
Kubię 1metr rury alu fi65x2mm przelot będzie taki sam jak w moim 2,5" kwasie.
Bardzo ta koncepcja mi się podoba bez kitu...
Zrobię pomiar może z rurą 0,5 i z 1m = zobaczmy na czym lepiej wyjdzie
tylko niech ten śnieg ucieka bo do energy gaz nie ma jak wjechać coby powodzi nie wywołać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM