Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Tołek jaki model, to się zastanawiam i chyba w najbliższych miesiącach będę dalej rozmyślał, bo czasu do uzbierania odpowiedniej sumy hajsu jeszcze jest sporo. Nie ukrywam że ciężko, bo kryteriów jest dużo i jedne z drugimi się kolidują. Na pewno jedno jest pewne że coś młodszego od n14 i p10.
w dupe kupie sobie rower z silniczkiem elektrycznym i na tym się skończy.
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
misiek-ol pisze: o dobrze Jak bedzie mozna to w następną sobote bym cos przy swoim pogrzebał u Ciebie o ile mozna by było
No się zobaczy czy garaż nie będzie zajęty przez inne wozidło jak coś to się zgadamy Jastrząb, a planujesz Nissana czy inną markę Almerki N15 są fajne nie za duże nie za małe fajne auta i silników do wyboru od 1.4 do 2.0,jak trafisz w dobrym stanie to nie będziesz musiał rzeźbić w szpachli
Hahkuh pisze:...hehehe... jak mój Ojciec! A ja co przyjadę do domu to po nowych modach!
No widzisz znasz te gadanie.Z kolektorem to jest tak że wszyscy myślą że to jakiś tuning w stylu strumienica że nic nie da a jeśli już to 2KM i że naczytałem się w tym internecie jakiś bajek i próbuje szczęścia.I ile razy ja tłumacze że to jest oryginalny kolektor od takiego samochodu ale z innego rynku że nie żaden tuningowy pic na wode,że ma większe kanały i naprawde daje coś,że normalnie mają 90KM tylko to z niemiec mają mniej to i tak wszyscy swoje że zaraz coś nie będzie pasowało i że wybuchnie przez to trzecia wojna światowa Mnie to osłabia a zrobię i tak w końcu po swojemu i się nawet nie przyznam że coś zrobiłem i tyle z tego będzie.
misiek-ol pisze:Tołek, Nike przejmuj sie marudzeniem innych Jak załozysz juz ten kolektor to daj sie przejechac takiemu niedowiarkowi a zobaczy roznice
No i tak zrobie tylko muszę znaleść wolną chwile bo niedługo nie będe miał kiedy tego zrobić.misiek-ol, co chcesz grzebać przy swoim P10
Powiedzcie co to może być że na zgaszonym silniku i wrzuconym biegu samochód zjeżdża w dół Normalnie powinien przecież stać a u mnie od dwóch dni powoli sobie zjeżdża czy to wina skrzyni biegów i oznacza że mam szukać już drugiej
Jastrząb, standardowo jedynkę ale próbowałem też dwójkę i trójkę i to samo i się zastanawiam o co chodzi misiek-ol, widzę że z miską to tak jak u mnie przydało by się uszczelnić.
Tołek to raczej nie wina skrzyni, tylko prawdopodobnie sprzęgła. Ale możliwe też że i silnika, ale to raczej padnięte jednostki nie trzymają kompresji i tłoki nie robią ciśnienia które powstrzymywało by je przed ruchem (jak i zmniejszone tarcie --- pierścienie->gładź cylindra).
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
Jastrząb pisze:Tołek to raczej nie wina skrzyni, tylko prawdopodobnie sprzęgła. Ale możliwe też że i silnika, ale to raczej padnięte jednostki nie trzymają kompresji i tłoki nie robią ciśnienia które powstrzymywało by je przed ruchem (jak i zmniejszone tarcie --- pierścienie->gładź cylindra).
Sprzęgła też może być w tym wina To by się zgadzało bo docisk jest już słaby ale że tarcza jeszcze dobra i się nic nie ślizga to jeszcze siedzi.Silnik jest raczej o.k sprawdzałem dzisiaj jeździ tak jak wcześniej,nic nie puka,pracuje jak należy.Przyszła mi na myśl skrzynia ale w sumie przy jeździe nic się nie pokojącego nie dzieje.Poprostu puszczam sprzęgło samochód chwile stoi i powoli jak by puszczał i zjeżdża na chwile znów się zatrzymuje i dalej zjeżdża.
Hm.........no to bardziej wychodzi na silnik, skoro co troszkę ci odjeżdża. Ja bym się tym nie przejmował, bo u mnie w diesli "rzadko" ale czasami o jeden taki "skok" sobie podjeżdżał.
Na wszelki wypadek zmierzył bym kompresje na cylindrach, ale to tak profilaktycznie.
Dodatkowo postaw go na podjeździe tak jak zawsze na zgaszonym silniku, wrzuć bieg, podnieś maskę i zobacz czy paski klinowe ruszają się wraz ze zjeżdżaniem auta.
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
Jastrząb pisze:Dodatkowo postaw go na podjeździe tak jak zawsze na zgaszonym silniku, wrzuć bieg, podnieś maskę i zobacz czy paski klinowe ruszają się wraz ze zjeżdżaniem auta.
To raczej misja dla Jamesa Bonda bo nie chciałbym zjechać na masce swojego samochodu do garażu Nie no żart sprawdze i to.No to ładnie ja się przejmowałem że to skrzynia a to może być silnik oj grubo Tylko gdyby miał takie problemy z kompresją to by stracił moc itd. a jak na razie jest o.k.No zobaczę pojeżdżę będę obserwował czy wszystko chodzi bo gdyby nie to że go tak postawiłem to bym pewnie nie wiedział że jest taki problem ale dobrze że wiem bo by się zarobiło jak by sam pojechał Dzięki Jastrząb za pomoc
Tołek pisze:No widzisz znasz te gadanie[...ciach..] Mnie to osłabia a zrobię i tak w końcu po swojemu i się nawet nie przyznam że coś zrobiłem i tyle z tego będzie.
misiek-ol pisze:Tołek, Nike przejmuj sie marudzeniem innych Jak załozysz juz ten kolektor to daj sie przejechac takiemu niedowiarkowi a zobaczy roznice
Misiek-ol - z gęby mi to wyjąłeś! Heh... podjeżdżam do rodzinnego domu Szszeniem
świeżo po ostatnich czarach marach (przed dotarciem). Ojciec - "daj olej Ci wymienię"
Daję kluczyki - atakuj! Wraca. "i jak?" "K*&wa - wyrywa fotel z pod dupy!"
Daryjusz pisze:Niedługo bedzie miła niespodzianka dla calego Forum tylko czekam na Materiały od Mańka
Hahkuh pisze:Misiek-ol - z gęby mi to wyjąłeś! Heh... podjeżdżam do rodzinnego domu Szszeniem
świeżo po ostatnich czarach marach (przed dotarciem). Ojciec - "daj olej Ci wymienię"
Daję kluczyki - atakuj! Wraca. "i jak?" "K*&wa - wyrywa fotel z pod dupy!"
Hehe no mój raczej tak nie powie bo jest przyzwyczajony do wyrywania fotela z pod dupy Oni chyba tak lubią gadać a jak coś się spierdzieli to są uradowani że wyszło na ich a jak nie to powiedzą no o.k
Heh, po kilku spędzonych popołudniach mój gruz odpalił, ale jeszcze trzeba trochę przy nim spędzić czasu. Niestety mam gdzieś zwarcie w przewodach i muszę je zlokalizowć
Nie miałem czasu zabrać się z niego tak kompleksowo. Do tego jeszcze brak niektórych części i czekanie na dostawę.
Już nawet znalazłem powód zwarcia. Pomylone wtyczki co powodowało piękne przepalanie się każdorazowo bezpiecznika pompy paliwa . Wymagało to się wczołgania pod samochód, ale już jest ogarnięte. Jeszcze tylko przedłużyć 4 przewody o będzie jazda.
Ze wstępnych kilkuset metrów jazdy wygląda, że auto będzie robić robotę , chyba się odzwyczaiłem od jazdy tym autem
Moi Przyjaciele po walce z przygotawaniem Opla Astry GSi Inforumuje iż Od Sierpnia zaczynam prawdziwą przygode z Rajdami Szutrowymi (KJS tez się zaliczy) Oczywiście w roli Pilota. Mam zamiar obkleić Astre w Naklejki NZ oraz NKP. Tylko musze sie spytac do kogo mam się zgłosić?
Wspierajmy Polskie Rajdy. www.rally.olsztyn.pl
Mechanika w dobrej Cenie Olsztyn Pana Tadeusza Nr 792433722
Pozdrowienia dla mushroom, a mijanego na Tuwima Myślałem że zatrzymałeś się na chwilę ale widze że jednak coś z samochodem nie teges Chciałem już jechać do ciebie po odwiezieniu mamuśki ale z balkonu wypatrzyłem że już pomoc nadeszła w postaci holowania.