Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-07, 20:56

LC-1 by symulowało seryjną lambdę - w sumie bardzo ciekawy pomysł :)

Ps. u Zura tak czy siak obstawiam walniętą przepływkę gdyż nie daje ona napięcia wyższego jak 2,64 V i to na doładowaniu 1,1 bara a przykładowo u Bombla w takiej samej primerze przy doładowaniu 0,65-0,7 już ją zamyka i pokazuje 5V....

Trzeba będzie od Bombla takową pożyczyć do testów :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-08, 17:36

A może mu zmajstrujesz taką przepływke jak ta z czerwonej, co teraz lata w rudej. ;-) Pod kolor oczywiście, bo to sie liczy :-P najbardziej. :hah:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-09, 09:13

Wczoraj kolejna wizyta w Coobcio Garage, nie poszła na marne :)

Poodpinaliśmy obie sondy, plus przepływomierz i wreszcie auto przestało się buntować :D Stroiliśmy do 1 w nocy, albo lepiej...przed 2-ga byłem w domu :P Zrobiliśmy po okolicy ponad 120 KM, waszki też trochę przepaliliśmy ale w szczytnym celu ;)

Udało nam się dojść, że druga sonda (najlepsze, że to sonda diagnostyczna) coś pieprzyła i po wystrojeniu auta, zgaszeniu go i ponownym odpaleniu, znowu były inne wartości i AFR się zmieniał. Do tego przepływka wydaje się walnięta. Myślę, że przez te "wady" też mógł być czasem większy stuk, a czasem mniejszy....

W planach mamy po powrocie Kuby jeszcze dostrojenie dokładniejsze na Ecumasterze v.3, będziemy mogli dokładniej poprawić mapę w pełnym zakresie obrotów.

Do tego wałeczki może przestawimy...tutaj przydała by się hamownia i na koniec przeniesienie aku do bagażnika (może na działce?), tylko muszę kable kupić i peszle (Bombello, gdzie kupiłeś kable i jakie? Bo muszę się w nie zaopatrzyć jakoś szybko)...i wtedy zrobić lepszy zimniejszy dolocik, co by chłodniej filtr powietrza miał :)

Podsumowując.....jesteśmy o krok do przodu i myślę, że teraz mocy zwiększać nie będziemy, niech się odpycha jak się odpycha (wystarczająco myślę) :D a zajmiemy się poprawianiem i usprawnianiem tego co jest :)

Niech Coobcio zda jeszcze swoją relację...zdjęć i filmów na razie nowych nie ma ;) Jak coś będzie to wrzucę.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-09, 09:23

Z przepływki w ogóle zrezygnowaliśmy - wczoraj nie chciała przekroczyć wartości 2,46V..., jedyne co z niej się przydaje to tylko czujnik temperatury w dolocie tzn.. IAT :D

Ps. też kamień spadł mi z serca jak się udało znaleść przyczynę tak niestabilnej zmiany AFR... Za każdym razem jak się odpalało auto to innaczej z nim było...

A co do zmiany na DET 3 to chodzi nam o większą dokładność nie w funkcji obrotów a funkcji obciążeń... na chwilę obecną pierwsze 3 kolumny masz do podciśnień 4 dla 0 a 4 pozostałe dla Boostu... A ponadto zamiast dwóch DET 2 przejdziemy na jednego DET 3 :D

No to bezstukowej jazdy i spalania na poziomie 9,5 litra w mieście Ci życzę :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-07-09, 09:53

Fajnie ze wreszcie udalo sie ogarnac SR'a :)

Co do kabli do aku to ja (i Bombel zreszta chyba tez) bralem od TEGO goscia. Peszle dostaniesz w wielu sklepach car audio (ja bralem z media centum KLIK). Co do reszty wszelkich potrzebnych dupereli mozesz oblookac sobie moj temat o aucie - opisywalem tam Bomblowi z grubsza przebieg takiego zabiegu.

pzdr

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-09, 10:02

Adams pisze:Fajnie ze wreszcie udalo sie ogarnac SR'a :)

Co do kabli do aku to ja (i Bombel zreszta chyba tez) bralem od TEGO goscia. Peszle dostaniesz w wielu sklepach car audio (ja bralem z media centum KLIK). Co do reszty wszelkich potrzebnych dupereli mozesz oblookac sobie moj temat o aucie - opisywalem tam Bomblowi z grubsza przebieg takiego zabiegu.

pzdr
Dzięki wielkie za pomoc, zaraz sobie przejrze :) Muszę się w końcu za to zabrać, bo ciasno pod maską się zaczyna robić....no i gorąco, latem szczególnie ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-09, 10:57

zuru82 jak pojedziesz po kable to nie kupuj na allegro, to coś sie dac urwać z ceny. Ja kupiłem 5 m i spokojnie wystarczyło :) Puszczone są w progu od wewnątrz po stronie kierowcy.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-16, 11:07

Jest miesiąc do Dajtek, może ogarniesz :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-17, 18:23

Dajtek to jakaś 1/4 mili czy co :P ??
Ps. mam już dla Zura lewy górny wachacz co mu tak paskudnie piszczał :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-17, 18:52

Coobcio pisze:Dajtek to jakaś 1/4 mili czy co :P ??
Ps. mam już dla Zura lewy górny wachacz co mu tak paskudnie piszczał :D
No właśnie mialem spytac co to ten Dajtek ;)

P.S
Super :) Ja juz mam kable, klemy, peszle i reszte pierdol do przeniesienia aku do bagaznika...postaram sie ogarnac na działce i w srode jak podjade to najwyzej poprawimy delikatnie :]

Tutaj fotka gratów (klemy w bagażniku zostały):
Obrazek


P.S2
Pamietaj Coobcio o środzie i zajmij dla mnie troszkę więcej czasu jak da radę. Thx :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-07-17, 19:13

zuru82, Pamiętaj tylko żeby Ci działało otwieranie bagażnika z kluczyka bo jak odłączysz aku (albo Ci padnie to) to będziesz miał problem z dotarciem do niego :D
Przerabialiśmy to u Bombla :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-17, 19:21

Dletego Zuru zrób tak jak ja zrobiłem u bombla czyli żeby była możliwość dodatkowego zasilenia pod maską - poporstu nie odcinaj klem :D

Ps. a na te końcówki na przewody by dobrze się trzymały mam fajny patent nazywa się on młotek i punktak :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-17, 19:22

Obrazek
No i co..... ścigacie się? Chcemy wreszcie zrobić 13-kę.
Ostatnio zmieniony 2010-07-18, 10:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-17, 20:03

No czemu nie choć ja bym wolał - jak oczywiście nic nowego w Sunnym nie pozmieniam uderzyć na to:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-17, 20:08

Może podjedziemy :-P Lubimy Ułęż :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-17, 21:51

Ja na pewno polece na następną pojeżdżawkową ułęż bo ten weekend 24ego mam pracę. Ale jak się zamienie to może bym się wybrał na dziewicze zakręty :->

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-18, 00:20

Coobcio pisze:Dletego Zuru zrób tak jak ja zrobiłem u bombla czyli żeby była możliwość dodatkowego zasilenia pod maską - poporstu nie odcinaj klem :D

Ps. a na te końcówki na przewody by dobrze się trzymały mam fajny patent nazywa się on młotek i punktak :P
Hehe spoko, to zostawie te klemy, jakos zaizoluje i przymocuje moze, a od nich puszcze kable na tyl. Potem najwyzej sie poprawi lekko jak przyjade w srode do Ciebie.

Zabierz Coobciu od Adasia za pamieci z mojego starego silnika termostat to sie przelozy do mnie.

P.S
Co do 1/4 to za daleko tym razem dla mnie...moze kiedys jak bedzie w Warszawie, lub gdzies blizej to podjade....pozyjemy, zobaczymy...co bedzie z moim autem ;) Jak na razie to obstawiam, ze kolo 15,0 czas by byl zrobiony :D hehe. Wiec szkoda zachodu i paliwa :P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-26, 16:15

Zglosilem Twoja Prime do osiągów w Czasy 1/4, wykresy z hamowni i inne osiągnięcia
zuru 82: 14,513, Primera P11.144 @SR20VE +T, 268 KM i 351 Nm fotokomorka
Mam nadzieje, że nie masz nic przeciwko temu.
Pozdro :mrgreen:
Tomek
p.s.
Bodek za jakiś czas dopisze ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-26, 16:34

No nie bawem nas czeka gruba robota - przejście na ECU Mastera 3 i zrobienie z neigo Stand Alona do paliwa, i trochę napór mamy na ten wóz ze strony mediów, tak więc trzeba go szybko ogarnąć i jakiś ładny wykres zademonstrować...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-26, 17:18

Ładnie, ładnie.... zuru,Coobcio... trzymamy kciuki za nową edycję GT :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-26, 21:57

xtomek pisze:Zglosilem Twoja Prime do osiągów w Czasy 1/4, wykresy z hamowni i inne osiągnięcia
zuru 82: 14,513, Primera P11.144 @SR20VE +T, 268 KM i 351 Nm fotokomorka
Mam nadzieje, że nie masz nic przeciwko temu.
Pozdro :mrgreen:
Tomek
p.s.
Bodek za jakiś czas dopisze ;-)
Hmmm...okej, ale w jakim celu? Bo nie bardzo rozumiem....W sumie jeśli bym chciał, to bym dodał sam, o ile się nie mylę.

Wiadomo, że czas był marny i nie ma czym się chwalić ani trochę :-/ Chyba, że chciałeś coś udowodnić, poprzez umieszczenie mnie na tej liście?

Bodek niech spyta najpierw mnie, zanim doda :)

P.S
Momentami żałuje że pojechałem na te 1/4 mili nie sprawnym do końca autem :(

No nie bawem nas czeka gruba robota - przejście na ECU Mastera 3 i zrobienie z neigo Stand Alona do paliwa, i trochę napór mamy na ten wóz ze strony mediów, tak więc trzeba go szybko ogarnąć i jakiś ładny wykres zademonstrować...
No roboty troszkę będzie, więc mam nadzieje, że się uda w końcu ogarnąć ;) A co do GT-ka to jestem za skończeniem wszystkiego w 100% i dopiero jakimkolwiek wychylaniem się gdziekolwiek. Nie ucieknie przecież ;)

Przeciągnięty został kabel zasilający z pod maski do bagażnika w celu przeniesienia aku na tył. Wielkie dzięki dla Cegły za pomoc :) Fotki z roboty wkrótce jak tylko zrzucę z aparatu.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-26, 22:54

Moim zdaniem ćwiartka jest fajna pod warunkiem że są jakieś postępy i tak też jest w tym przypadku... 14,513 zrobiłeś na 0,9 bara, ślizgającym się sprzęgle i świeżo co założonym regulatorze ciśnienia paliwa, AFR miałeś tak bogaty że auto ledwo co się odpychało...
Trzeba było lekko zubożyć i jeszcze raz pojechać na jakąś ćwiartkę :D

No ale co było to było, teraz może być tylko grubiej, auto mi zostawiłeś na dłużej tak więc się nim porządnie zaopiekuję, się poprawi zasys do turbiny ten akumulator przeniesie do bagażnika, może jakiś mniejszy bardziej sexy zbiorniczek wyrównawczy zamontuje ale przede wszystkim, strojenie, odcinka na 8000obr.min i 300KM+ :->
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-27, 06:52

Coobcio pisze:Moim zdaniem ćwiartka jest fajna pod warunkiem że są jakieś postępy i tak też jest w tym przypadku... 14,513 zrobiłeś na 0,9 bara, ślizgającym się sprzęgle i świeżo co założonym regulatorze ciśnienia paliwa, AFR miałeś tak bogaty że auto ledwo co się odpychało...
Trzeba było lekko zubożyć i jeszcze raz pojechać na jakąś ćwiartkę :D

No ale co było to było, teraz może być tylko grubiej, auto mi zostawiłeś na dłużej tak więc się nim porządnie zaopiekuję, się poprawi zasys do turbiny ten akumulator przeniesie do bagażnika, może jakiś mniejszy bardziej sexy zbiorniczek wyrównawczy zamontuje ale przede wszystkim, strojenie, odcinka na 8000obr.min i 300KM+ :->
No co racja to racja....może by czas był troszeczkę lepszy, gdyby nie wypadający zapłon na 4-tym biegu do tego wszystkiego ;) Ale było mineło....jak porobimy poprawki to się sprawdzi teraz najwyżej na G-techu czas na 1/4 :P

Dawaj znać Coobciu jak będą jakieś postępy w pracach....jak chcesz to możesz nawet orurowanie przerobić i ICka wsadzić większego, a potem się z Kontancinem (lub kimś innym) rozliczymy ;) Jak DemoCar ma być, to musi być profi, bez druta :D hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-27, 14:20

Ten intercooler który leży u mnie w garage i jest w cenie 4,3 zł za kilogram, pochodzi z GTI-R też mi zalatuje drutem... tzn nie będzie to docelowy cooler...

Ps. dzisiaj przełożę CI termostat ze starego silnika - jak mi dowieziesz klucz od 3-ciego garażu który znajduje się w moim sunnym :D oraz ten górny wachacz wymienię.... w czwartek piątek cała reszta... weekend przerwa i znowu będę mógł działać :D

Tak troszkę nie mam koncepcji jak i gdzie umiejscowić akumulator w bagażniku... Zaraz w googlach poszukam jakiś koszyczków na aku bo z seryjna podstawką jakoś nie druciarsko nie będzie to wyglądało :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-28, 08:28

Coobcio pisze:Ten intercooler który leży u mnie w garage i jest w cenie 4,3 zł za kilogram, pochodzi z GTI-R też mi zalatuje drutem... tzn nie będzie to docelowy cooler...

Ps. dzisiaj przełożę CI termostat ze starego silnika - jak mi dowieziesz klucz od 3-ciego garażu który znajduje się w moim sunnym :D oraz ten górny wachacz wymienię.... w czwartek piątek cała reszta... weekend przerwa i znowu będę mógł działać :D

Tak troszkę nie mam koncepcji jak i gdzie umiejscowić akumulator w bagażniku... Zaraz w googlach poszukam jakiś koszyczków na aku bo z seryjna podstawką jakoś nie druciarsko nie będzie to wyglądało :P
Co do tego IC z GTI-Ra to lepiej wsadzić taki na razie, niż ten mój stary co nie daje rady i tak, nawet jak chłodniej na dworze ;) Docelowo możemy wsadzić i tak większego ICka, ale na razie trzeba by się zająć orurowaniem, żeby było dwustronne, a nie jedno, jak jest teraz. Dać np. tego ICka z GTI-R, a potem jak będzie $$$ ,pakować coś większego.

Co do aku, to rzeczywiście ta podstawka już pocięta i zardzewiała lekko, więc drut będzie ;) hehe. Trzeba by jakiś koszyczek, albo chociaż taki pokrowiec, coś jak ten na narzędzia...rzepowy mam. Jakoś go przymocować i już.

Myślę też czy może odprężyć motor u mnie? Jakąś uszczeleczką, jak Jemioł dał u siebie może? Kiedyś to tłoki i korby z SXa by było fajnie dać, ale to droga zabawa niestety :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-28, 08:40


Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-28, 12:05

Widziałem wczoraj auto podczas oklejania i już nie jest taki sleeper ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-28, 16:07

Brzydka pogoda dzisiaj i nici z fotek jestesmy wstępnie umowieni na środę - czwartek i to u mnie pod garage, będą fotki robione z ruchu oraz pomiary n V-boxie, do tego czasu muszę popracować nad tym co znajduje się pod maską: nad estetyczna stroną i nad powerem, musi być go jak najwięcej i jednocześnie musi być bezpiecznie bez dotykania się mechanicznie do silnika - no może poza kręceniem wałkami :D

Tak więc może jakieś spotkanie garażowe zrobimy - nissany mogą stać i robić tło do Zura Primy :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-07-28, 17:45

Daj znać to wypucuje małą czarną :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-28, 18:27

bombel pisze:Moze cos takiego zamontowac??: http://allegro.pl/item1159909766_obudow ... ea_xl.html
Dobry pomysł może z tą obudowa Bombel :) Trzeba pomyśleć....

Brzydka pogoda dzisiaj i nici z fotek jestesmy wstępnie umowieni na środę - czwartek i to u mnie pod garage, będą fotki robione z ruchu oraz pomiary n V-boxie, do tego czasu muszę popracować nad tym co znajduje się pod maską: nad estetyczna stroną i nad powerem, musi być go jak najwięcej i jednocześnie musi być bezpiecznie bez dotykania się mechanicznie do silnika - no może poza kręceniem wałkami :D

Tak więc może jakieś spotkanie garażowe zrobimy - nissany mogą stać i robić tło do Zura Primy
Spoko, zrób ile dasz radę, a potem będziemy lecieć dalej. Trzeba odmulić auto ;)
Co do Nissanow jako tło, super pomysł :D O ile by wypaliło i będą ludzie mieli czas w trakcie godzin pracy na przykład ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”