[Sunny] [N14] Sunny 2.0 GTi-R Revision2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Porting kolektora zrobiony, połówki kolektora dopasowane i powiększone otwory, przepustnica dopasowana Znalazłem oryginalną uszczelkę pod przepustnicę i o dziwo pasuje pod nowy rozmiar
Jutro chyba podjadę do galwanizerni żeby mi doradzili w czym to wykąpać żeby czyste było. Potem podejmę próbę wypolerowania wnętrza.
Jutro chyba podjadę do galwanizerni żeby mi doradzili w czym to wykąpać żeby czyste było. Potem podejmę próbę wypolerowania wnętrza.
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajnie że pasję masz Tommy bardzo mi się podoba jak grzebiesz przy swoim nissanie
Oby tak dalej i oby owocne przyrosty były ale przede wszystkim niezawodności i dobrego widoku pod maską
Oby tak dalej i oby owocne przyrosty były ale przede wszystkim niezawodności i dobrego widoku pod maską
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mistrzowsko wyszło, ja u siebie takie cuda przyklejałem na poxylinę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Zobaczymy jak to się spisze... jutro może wypoleruję kolanka bo są prosto z odlewu i nieciekawie wyglądają a wieczorem może uda się zpasowac już pod maską. Jutro też postaram się wypolerowac kolektor. Po zewnątrz to już mam patent a może ktoś ma pomysł co do wewnątrz? W tych pogiętych kanałach... Jutro zamieszczę fotki z kolejnych działań.
[ Dodano: 2010-06-30, 22:23 ]
Udało się dopasować rurki i kolanka i wygląda to tak:
Teraz pozostało pospawać, wypolerować i dorobić uchwyty. Chodzi mi też po głowie ścianka żeby odgrodzić od ciepłego powietrza i CAI
[ Dodano: 2010-06-30, 22:23 ]
Udało się dopasować rurki i kolanka i wygląda to tak:
Teraz pozostało pospawać, wypolerować i dorobić uchwyty. Chodzi mi też po głowie ścianka żeby odgrodzić od ciepłego powietrza i CAI
DDC-Performance
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
No i mamy wypolerowany dolocik. Zeszło się z tym trochę ale mi osobiście się bardzo podoba. Dostałem też kawałek rury gumowej w sklepie z częściami do TIR (dzięki coobcio ). Skonstruowałem własną opaskę i nawet fajnie wyszło.
a tak to w złożeniu wygląda
i wspomniana opaska
W planie mam też poprawę wyglądu listwy wtryskowej i nowa barwa pokrywy zaworów.
Nie mogę się już doczekać jak to wszystko poskładam i odpalę...
a tak to w złożeniu wygląda
i wspomniana opaska
W planie mam też poprawę wyglądu listwy wtryskowej i nowa barwa pokrywy zaworów.
Nie mogę się już doczekać jak to wszystko poskładam i odpalę...
DDC-Performance
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
To było drugie podejście i lepszy sprzęt ale nie powiem początki były masakryczne
Właśnie dotarłem do domu. Auto uruchomione i wstępnie przetestowane. Po pierwszym uruchomieniu obroty na poziomie 2000 i nagrzewanie silnika. Po nagrzeniu skok do 3000 Wkręciłęm śrubę na silniku krokowym na maxa i spadły do 1500. Wpadła mi do głowy myśl: TPS... był przestawiony po modyfikacji przepustnicy. Po przestawieniu silnik zaczął pracować na 1000rpm. Jednak nadal śruba krokowca prawie maxymalnie w dół Zostawiłem jak jest. Dojechałem do domu (30km) wrażenia z jazdy: Bardzo szybka reakcja na pedał gazu, przepustnica się nie domyka. Myślę że muszę ją trochę naoliwić (sprężynę) i może bardziej naciągnąć. Pozatym wkręca się nieźle. Dźwięk... Podobno porażający (relacje brata, którego wyprzedzałem ) Jutro kilka fotek z aktualnej sytuacji pod maską
Właśnie dotarłem do domu. Auto uruchomione i wstępnie przetestowane. Po pierwszym uruchomieniu obroty na poziomie 2000 i nagrzewanie silnika. Po nagrzeniu skok do 3000 Wkręciłęm śrubę na silniku krokowym na maxa i spadły do 1500. Wpadła mi do głowy myśl: TPS... był przestawiony po modyfikacji przepustnicy. Po przestawieniu silnik zaczął pracować na 1000rpm. Jednak nadal śruba krokowca prawie maxymalnie w dół Zostawiłem jak jest. Dojechałem do domu (30km) wrażenia z jazdy: Bardzo szybka reakcja na pedał gazu, przepustnica się nie domyka. Myślę że muszę ją trochę naoliwić (sprężynę) i może bardziej naciągnąć. Pozatym wkręca się nieźle. Dźwięk... Podobno porażający (relacje brata, którego wyprzedzałem ) Jutro kilka fotek z aktualnej sytuacji pod maską
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
U mnie jak robiłem ten listek fi 66mm to musiałem pastą lekkościerną go docierać w obudowie przepustnicy a dwa wycentrować go uderzając albo z lewej albo z prawej strony ośki by się nie przycinał, jak tego nie zrobiłeś to warto to jeszcze raz rozebrać
Ps. Gratulacje za super fajną robotę
Ps. Gratulacje za super fajną robotę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
no właśnie dziś walczyłem z motylkiem ale jeszcze trzeba będzie go dopieścić bo widać prześwity
ale już obroty niżej spadają więc jest lepiej. Bardzo mocno wyczuwalny jest skok z wysokich na wolne obroty i odwrotnie. Daje się to odczuć kiedy na niskim biegu chcę jechać powoli i delikatnie wciskam gaz. Bardzo szarpie i jest opóźnienie przy dodaniu gazu. Napewno mam przewody WN do wymiany.
Fotki zmontowanego już w samochodzie:
[ Dodano: 2010-07-04, 14:06 ]
Na prośbę już wielu użytkowników postanowiłem opisać mniej więcej proces polerowania kolektora dolotowego a konkretnie części rur.
Pierwszą i najważniejszą rzeczą jest dokładne umycie kolektora. Najlepiej wymoczyć go w ropie przez jakiś czas a następnie pędzlem wyczyścić. To jest o tyle ważne że tłusty osad nie zapycha papieru ściernego i pilników.
Potem zaczynamy obróbkę zgrubną. Warto w tym momencie również wykonać porting (opisany w innym temacie). Fabrycznie kolektor to odlew, a fabryka nie specjalnie się zajmuje usuwaniem pozostałości po odlewniczych. Ja starałem się uzyskać kształt rury więc wszystko co było nadmiarem usunąłem za pomocą szlifierki kątowej z tarczą listkową (listki z papieru ściernego) a następnie ręcznie pilnikiem. Nie jest to prosta i przyjemna robota
Gdy już mamy kształt przypominający rury, bierzemy się do wygładzania. odlew ma powierzchnię chropowatą i należy ją usunąć mechanicznie. To jest aluminium wiec ma kilka specyficznych cech. Nagrzewa się dość szybko, nie odbarwia się przy mocnym nagrzaniu (matowieje) i nie powstają przy jego obróbce iskry. Jednym słowem nie widać kiedy oparzy. Trzeba uważać. Na początek proponuję papier P150 bo te grudki jednak są dość głębokie. Można tez papier posmatować pastą polerską (taką zieloną jak trawa, pachnie jak świeczka, kupuje się ją w szatbach i chyba ze 2zł dałem za sztabkę ). papier z pastą zostawia mniejsze rysy co później jest łatwiej wyprowadzić. Gdzie się udało tam czyściłem korkiem z papieru ściernego na wiertarkę, jednak większą część trzeba ręcznie docierać. Potem zmieniamy papier na coraz drobniejszy ( P400 - P800 - P1200 ).
Kiedy już osiągniemy gładkość pupy niemowlęcia, przystępujemy do polerowania. Szkoły są różne. Można to robić cienkim filcem wysmarowanym wspomnianą pastą polerską, można to robić szmatką z tą samą pastą. Dla lepszego rozprowadzenia można szmatkę zwilżyć benzyną ekstrakcyjną. I polerujemy. Do bólu. Może to potrwać kilka godzin.
Oczywiście istnieje też prostszy sposób. To znaczy można wykorzystać urządzenie zwane polerką. Jest to nic innego jak silnik na którego osi montujemy odpowiedni przyrząd. Ja używałem takiego bębna polerskiego zrobionego ze szmat. Można to dostać w sklepie z narzędziami ślusarskimi tak jak i pastę. Wygląda to tak że szmatki wycięte w kółko o średnicy ok 200mm i otworem na środku są pozszywane razem i tak do grubości ok 50mm. Przyrząd ten po uruchomieniu polerki daje nam 50mm wirującej powierzchni polerskiej. Smarujemy ją pastą i jedziemy. Jest to elastyczne więc praktycznie wszędzie wejdzie. Wadą jest to że wszędzie latają nitki i pasta polerska. Dobrze mieć okulary ochronne.
Po procesie polerowania warto jest kolektor umyć mydłem pod ciepłą wodą. Zapobiegnie to powstawaniu odcisków palców. No i po każdym myciu auta trzeba wycierać kolektor. Niestety na silniku są temperatury i z czasem kolektor matowieje. Jeszcze nie wymyśliłem jak temu zapobiec
Życzę powodzenia i lustrzanych kolektorów
Może ktoś z moderatorów przeniesie tego posta w odpowiednie miejsce.
ale już obroty niżej spadają więc jest lepiej. Bardzo mocno wyczuwalny jest skok z wysokich na wolne obroty i odwrotnie. Daje się to odczuć kiedy na niskim biegu chcę jechać powoli i delikatnie wciskam gaz. Bardzo szarpie i jest opóźnienie przy dodaniu gazu. Napewno mam przewody WN do wymiany.
Fotki zmontowanego już w samochodzie:
[ Dodano: 2010-07-04, 14:06 ]
Na prośbę już wielu użytkowników postanowiłem opisać mniej więcej proces polerowania kolektora dolotowego a konkretnie części rur.
Pierwszą i najważniejszą rzeczą jest dokładne umycie kolektora. Najlepiej wymoczyć go w ropie przez jakiś czas a następnie pędzlem wyczyścić. To jest o tyle ważne że tłusty osad nie zapycha papieru ściernego i pilników.
Potem zaczynamy obróbkę zgrubną. Warto w tym momencie również wykonać porting (opisany w innym temacie). Fabrycznie kolektor to odlew, a fabryka nie specjalnie się zajmuje usuwaniem pozostałości po odlewniczych. Ja starałem się uzyskać kształt rury więc wszystko co było nadmiarem usunąłem za pomocą szlifierki kątowej z tarczą listkową (listki z papieru ściernego) a następnie ręcznie pilnikiem. Nie jest to prosta i przyjemna robota
Gdy już mamy kształt przypominający rury, bierzemy się do wygładzania. odlew ma powierzchnię chropowatą i należy ją usunąć mechanicznie. To jest aluminium wiec ma kilka specyficznych cech. Nagrzewa się dość szybko, nie odbarwia się przy mocnym nagrzaniu (matowieje) i nie powstają przy jego obróbce iskry. Jednym słowem nie widać kiedy oparzy. Trzeba uważać. Na początek proponuję papier P150 bo te grudki jednak są dość głębokie. Można tez papier posmatować pastą polerską (taką zieloną jak trawa, pachnie jak świeczka, kupuje się ją w szatbach i chyba ze 2zł dałem za sztabkę ). papier z pastą zostawia mniejsze rysy co później jest łatwiej wyprowadzić. Gdzie się udało tam czyściłem korkiem z papieru ściernego na wiertarkę, jednak większą część trzeba ręcznie docierać. Potem zmieniamy papier na coraz drobniejszy ( P400 - P800 - P1200 ).
Kiedy już osiągniemy gładkość pupy niemowlęcia, przystępujemy do polerowania. Szkoły są różne. Można to robić cienkim filcem wysmarowanym wspomnianą pastą polerską, można to robić szmatką z tą samą pastą. Dla lepszego rozprowadzenia można szmatkę zwilżyć benzyną ekstrakcyjną. I polerujemy. Do bólu. Może to potrwać kilka godzin.
Oczywiście istnieje też prostszy sposób. To znaczy można wykorzystać urządzenie zwane polerką. Jest to nic innego jak silnik na którego osi montujemy odpowiedni przyrząd. Ja używałem takiego bębna polerskiego zrobionego ze szmat. Można to dostać w sklepie z narzędziami ślusarskimi tak jak i pastę. Wygląda to tak że szmatki wycięte w kółko o średnicy ok 200mm i otworem na środku są pozszywane razem i tak do grubości ok 50mm. Przyrząd ten po uruchomieniu polerki daje nam 50mm wirującej powierzchni polerskiej. Smarujemy ją pastą i jedziemy. Jest to elastyczne więc praktycznie wszędzie wejdzie. Wadą jest to że wszędzie latają nitki i pasta polerska. Dobrze mieć okulary ochronne.
Po procesie polerowania warto jest kolektor umyć mydłem pod ciepłą wodą. Zapobiegnie to powstawaniu odcisków palców. No i po każdym myciu auta trzeba wycierać kolektor. Niestety na silniku są temperatury i z czasem kolektor matowieje. Jeszcze nie wymyśliłem jak temu zapobiec
Życzę powodzenia i lustrzanych kolektorów
Może ktoś z moderatorów przeniesie tego posta w odpowiednie miejsce.
DDC-Performance
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
niestety odlewy nie da się wyanodować żeby nue zrobiło się czarne, pozatym są tam elementy stalowe, których też nie można anodować. Z lakierem nie próbowałem ale tam jest temperatura...
Dziś pozbyłem się butli gazowej, przewodów, elektroniki i czegokolwiek co jeszcze zostało po LPG. Zacząłem tworzyć zabudowę bagażnika pod woofer i inne sprzęty. Jutro po południu może uda mi się to skończyć. Wezmę się za lampy przód
Filtr oleju z zaworem zwrotnym jakby poprawił start na zimnym silniku. Tzn mniej rzęzi przy odpaleniu.
Dziś pozbyłem się butli gazowej, przewodów, elektroniki i czegokolwiek co jeszcze zostało po LPG. Zacząłem tworzyć zabudowę bagażnika pod woofer i inne sprzęty. Jutro po południu może uda mi się to skończyć. Wezmę się za lampy przód
Filtr oleju z zaworem zwrotnym jakby poprawił start na zimnym silniku. Tzn mniej rzęzi przy odpaleniu.
DDC-Performance
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Właśnie wróciłem z Coobcio Garage. Dokonaliśmy moda rozrządu, sprawdziliśmy AFR i wyszło na to że nie ma co stroić. Wszystko psuje wadliwy przewód WN. Postaram się go jutro wymienić i zobaczymy co dalej. Pozatym wrażenia po modyfikacji:
Duża elastyczność, przy ok 3500rpm czuć sporą zmianę. Auto chętniej przyspiesza, padał deszcz więc nie mogłem się pobawić za bardzo ale wynik przejazdu to 195km/h pokazane na NAVI i odpuściłem bo ślisko. Wskazań OBD nie rozumiem więc muszę się z kimś spotkać, kto mi to wyjaśni i wtedy będę mógł opisać coś więcej.
P.S. Świece znów bardzo mocno przykręcone więc na razie ich nie ruszam. nie wiem czemu tak się zapiekają... Temperatura wody nie przekracza 100stopni.
Teraz powoli zbieram kasę na głowicę i zawory. Chciałbym wyrównać ciśnienie sprężania.
Coobciowi bardzo dziękuję za pomoc i liczę na dalszą współpracę
Duża elastyczność, przy ok 3500rpm czuć sporą zmianę. Auto chętniej przyspiesza, padał deszcz więc nie mogłem się pobawić za bardzo ale wynik przejazdu to 195km/h pokazane na NAVI i odpuściłem bo ślisko. Wskazań OBD nie rozumiem więc muszę się z kimś spotkać, kto mi to wyjaśni i wtedy będę mógł opisać coś więcej.
P.S. Świece znów bardzo mocno przykręcone więc na razie ich nie ruszam. nie wiem czemu tak się zapiekają... Temperatura wody nie przekracza 100stopni.
Teraz powoli zbieram kasę na głowicę i zawory. Chciałbym wyrównać ciśnienie sprężania.
Coobciowi bardzo dziękuję za pomoc i liczę na dalszą współpracę
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bardzo mi miło
Ps. poszukam u siebie w garage Głowicy, miałem specjalnie na półeczce odłożoną ultra idealną właśnie z Sunnego GTI High port - tak wiec na pewno się dogadamy i mogę CI ją przywieść na dniach do Puław powiedzmy - sobie na niej działaj tzn, skróć prowadnice zaworowe, przepoleruj kanały i jeszcze parę wskazówek Ci dam...
Co do AFR to bardzo fajnie do ok 3300-3400 masz AFR w granicach 14,5 czyli coś tam można poprawić od tych 3400 do ok 4500-4700 masz w granicach 13 po czym bogacieje do 12,2 i tak do odcinki też ciut by szło poprawić ale nie wiele, generalnie na zabawy typu rezesyrki czy podnoszenie ciśnienia paliwa to by się nie kfalifikowało.
Swoją drogą ciekawe co by pokazała hamka po tych modach co dokonałeś
Na żywo dolot robi bardzo przyzwoite wrażenie i taki jest w rzeczywistości
Ps. poszukam u siebie w garage Głowicy, miałem specjalnie na półeczce odłożoną ultra idealną właśnie z Sunnego GTI High port - tak wiec na pewno się dogadamy i mogę CI ją przywieść na dniach do Puław powiedzmy - sobie na niej działaj tzn, skróć prowadnice zaworowe, przepoleruj kanały i jeszcze parę wskazówek Ci dam...
Co do AFR to bardzo fajnie do ok 3300-3400 masz AFR w granicach 14,5 czyli coś tam można poprawić od tych 3400 do ok 4500-4700 masz w granicach 13 po czym bogacieje do 12,2 i tak do odcinki też ciut by szło poprawić ale nie wiele, generalnie na zabawy typu rezesyrki czy podnoszenie ciśnienia paliwa to by się nie kfalifikowało.
Swoją drogą ciekawe co by pokazała hamka po tych modach co dokonałeś
Na żywo dolot robi bardzo przyzwoite wrażenie i taki jest w rzeczywistości
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Oki co do głowicy można pomyśleć.
Dotarła do mnie paczka:
Dzięki Bodek
Odkręciłem śrubę wolnych obrotów mniej więcej o 3 obroty, cofnąłem zapłon i auto trzyma 2000rpm. Zobacze na trasie czy będzie szarpał. Krótkiego przewodu zapłonowego nie idzie dostać nigdzie w sklepie. Wszędzie komplety
Może na dniach dopieszczę przepustnicę żeby się zamykała do końca.
Dotarła do mnie paczka:
Dzięki Bodek
Odkręciłem śrubę wolnych obrotów mniej więcej o 3 obroty, cofnąłem zapłon i auto trzyma 2000rpm. Zobacze na trasie czy będzie szarpał. Krótkiego przewodu zapłonowego nie idzie dostać nigdzie w sklepie. Wszędzie komplety
Może na dniach dopieszczę przepustnicę żeby się zamykała do końca.
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
zapłonu nie cofaj bo moc tracisz...
Ps. ja dzisaj do Kazimierza jadę to Kupię CI ten przewód WN BOSCHA za chyba 13zł...
Się spotkamy jakoś na dniach
Ps. ja dzisaj do Kazimierza jadę to Kupię CI ten przewód WN BOSCHA za chyba 13zł...
Się spotkamy jakoś na dniach
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
No już zauważyłem że po cofnięciu zapłonu to nie to auto. Strzela, nie zbiera się z wolnych obrotów, przy 6000rpm juest już słabo a przy 7000 to ryczy i nie jedzie. Szarpie nadal więc śruba wolnych nie wiele dała. Konieczna rzeźba tej przepustnicy...
Czekam na jakiś telefon i wymienię ten zaj... przewód.
Czekam na jakiś telefon i wymienię ten zaj... przewód.
DDC-Performance
Pieknie widziec jak Sunny rosnie w oczach zarowno pod wzgledem estetycznym jak i mechanicznym Polerka cud miod a goscia od spawania to musisz kiedys pozyczyc bo po tym co pokazywales na zlocie calkiem opadla mi kopara!
A co do wspomnianego "utrwalania efektu polerki" to jedyna pewna metoda jest chyba chromowanie... Powloka twarda i wysoki polysk jedyny problem w tym, ze pomimo ze alu da sie chromowac to z kiepskimi stopami Al (a z tym mamy doczynienia w przypadku naszych silnikow) jest juz o wiele gorzej - obdzwonilem kiedys kika zakladow i nikt nie chcial sie podjac kolektora dolotowego Nie probowalem lakierow bezbarwnych dedykowanych pod Al - moze tedy droga?
Pzdr i powodzenia
A co do wspomnianego "utrwalania efektu polerki" to jedyna pewna metoda jest chyba chromowanie... Powloka twarda i wysoki polysk jedyny problem w tym, ze pomimo ze alu da sie chromowac to z kiepskimi stopami Al (a z tym mamy doczynienia w przypadku naszych silnikow) jest juz o wiele gorzej - obdzwonilem kiedys kika zakladow i nikt nie chcial sie podjac kolektora dolotowego Nie probowalem lakierow bezbarwnych dedykowanych pod Al - moze tedy droga?
Pzdr i powodzenia