Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] bodka Sunny N14 GTi VVL projekt

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-28, 22:02

Bodek, gratki, wreszcie będziesz wiedział co znaczy VE. Warto było :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-06-28, 22:03

No zdrowiej teraz zdecydowanie pogania, ale może dlatego że teraz RPM shifter mniej waży :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2010-06-28, 22:07

miałem dziś przyjemność przejechać się z Bodkiem
fajnie ze fura już śmiga i podaje całkiem ładnie :->
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-06-28, 22:08

bodek pisze:Nie ma może 200KM ale jest dobrze. Ewidentnie widać, że muli przy 5-6tys obr. Trzeba wałki przestawić, ewentualnie jeszcze dowalić zapłon i dostroić jak należy No i podstawa to przesunięcie odcinki! Powyżej 7tys obr zbiera się zdecydowanie najlepiej.
no właśnie niby seryjne wałki ale u siebie też czuję dużą różnicę pow 7 tys obr. w DE był wyraźny spadek mocy jak się zbliżałem do 7.5 tys teraz czasami załapię odcinkę jak go cisnę bo idzie równo i nie czuć tego spadku mocy :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-28, 22:09

Coobcio pisze:Jest zdrowo :)

Kenet jak tam się ma kiedy ustaweczka ??
Za 15 minut 8-)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-28, 22:09

przyjąłem 8-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-28, 22:59

No i jest dobrze :shock: VE podaje jak trzeba, dobre spontan wyścigi były. Co do wyników to Bodek się zaraz pochwali. Pozdr :-D

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-28, 23:13

Na ~1/4 chyba z2 długości z tego co mówiłeś. Ja we wstecznym nie widziałem za dobrze. Do ~200 ze 3-4 długości.

Jest dobrze ale nie jest rewelacyjnie :-) Trzeba działać dalej zwłaszcza, że to dopiero początek zabawy.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2010-06-29, 00:34

Hej ! To ty mnie w niedziele minoles na cargo :P?? , gonilem czerwonym sunnym ^_^

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-29, 05:36

Rewelacja, no to 13-ka w zasięgu. Teraz Coobcio musi się wziąć do roboty :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-29, 06:59

Bez przesady, do 13 to jeszcze parę kpln w silnik trzeba by włożyć ;-)

BTB, tak.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-29, 07:17

Gratulacje :) Fajnie, że wreszcie do przodu. Kolejne męskie auto nam urosło :) Życzę powodzenia w dalszych modach.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-29, 20:02

dzięki, Tobie również i wytrwałości przede wszystkim :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-06-29, 20:15

pisałem raz, napiszę jeszcze że mi się bardzo podoba ten "suniacz" :D po wakacjach uderzę do Ciebie wreszcie z tym kolektorem może :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-06-29, 23:25

Gratulacje Bodek za ogarniecie Sunnego ;-) bo chyba nie było łatwej drogi :-P tym bardziej wiekszy szacun, trzymam kciuki za dalsze kombinowanie :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-30, 15:50

bodek pisze:Na ~1/4 chyba z2 długości z tego co mówiłeś. Ja we wstecznym nie widziałem za dobrze. Do ~200 ze 3-4 długości.

Jest dobrze ale nie jest rewelacyjnie :-) Trzeba działać dalej zwłaszcza, że to dopiero początek zabawy.
Tak na spokojnie: 14,7 Keneta na Bemowie i Twoje 2 długości na C w stosunku do Niego, to sporo daje. Tylko nikt nie powiedzial, kto był z przodu. Z tekstu o wstecznym wnioskuję, że Ty. Przyjedź kiedyś na jakieś fotokomóry :-P Lekka buda czyni cuda :-P G-techa raczej? można olać :-> Lepiej do RYK PODJECHAĆ!
Tomek
Ostatnio zmieniony 2010-06-30, 20:47 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-30, 17:13

Może ustawka z Rudą :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-30, 17:50

Będzie i ustawka z Rudą tylko muszę jeszcze pogrzebać w wozie. Na razie przemieszczam się darmowozem Sentrą :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-30, 20:43

Chce nas zabić drań :mrgreen: Coobcio ratuj !!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-30, 20:47

xtomek, Ratujcie się sami :D
Może przez noc jakiś przenośny kit Turbo zapodajcie ;) :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-30, 20:49

Żartujesz, jeszcze N/A nie dopieszczone ;-) Zuru w T w odwodzie :P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-30, 20:51

Żartuje :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-30, 22:39

Dziś po pracy pogrzebałem i odcina poszła na 8000orb. Chciałem przenieść wyżej ale nie dostałem diwajsu i jednak jest ok. Więcej jak do 8000 na obecnej konfiguracji nie ma co kręcić. Dopiero na filmiku zauważyłem, że power wchodzi od 5500 a zmianę fazy ustawiałem na 4500. Wygląda jak by któryś wałek załączał się później niż drugi.. Mam nadzieję, że to nic poważnego a może poprostu jakis kanał się udrażnia po okresie nieużywania i będzie coraz lepiej.

http://www.youtube.com/watch?v=Ov_lkX0jpag
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-30, 22:43

bodek, no naprawde nieźle chodzi maszyna. Wpadaj w p[iatek na spota to sie gtechem zmierzy :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-30, 22:43

VE bez turbo odcina na 8200-8300 z dużym zapasem i faza 4200- sprawdzone.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-30, 22:51

Postaram się być na spocie.

Co do odciny to ja wiem, że sprawdzone :-) ale czy kombinowanie i próbowanie to nie najlepsza zabawa? 8-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-30, 22:53

No przecież się bawimy :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-30, 23:46

No idzie idzie, xTomki chyba nie dadzą rady :D
Ps. kiedy odwiedzisz ścianę płaczu tzn. hamownię :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-30, 23:49

po rozrządzie pojadę na rolki
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-01, 08:17

O kurde ale zapina, chyba pomogła ta odcinka wyżej i jeszcze większe lanie dostane :-o

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”