
[Sunny] bodka Sunny N14 GTi VVL projekt
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no właśnie niby seryjne wałki ale u siebie też czuję dużą różnicę pow 7 tys obr. w DE był wyraźny spadek mocy jak się zbliżałem do 7.5 tys teraz czasami załapię odcinkę jak go cisnę bo idzie równo i nie czuć tego spadku mocybodek pisze:Nie ma może 200KM ale jest dobrze. Ewidentnie widać, że muli przy 5-6tys obr. Trzeba wałki przestawić, ewentualnie jeszcze dowalić zapłon i dostroić jak należy No i podstawa to przesunięcie odcinki! Powyżej 7tys obr zbiera się zdecydowanie najlepiej.

Na ~1/4 chyba z2 długości z tego co mówiłeś. Ja we wstecznym nie widziałem za dobrze. Do ~200 ze 3-4 długości.
Jest dobrze ale nie jest rewelacyjnie
Trzeba działać dalej zwłaszcza, że to dopiero początek zabawy.
Jest dobrze ale nie jest rewelacyjnie

BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Tak na spokojnie: 14,7 Keneta na Bemowie i Twoje 2 długości na C w stosunku do Niego, to sporo daje. Tylko nikt nie powiedzial, kto był z przodu. Z tekstu o wstecznym wnioskuję, że Ty. Przyjedź kiedyś na jakieś fotokomórybodek pisze:Na ~1/4 chyba z2 długości z tego co mówiłeś. Ja we wstecznym nie widziałem za dobrze. Do ~200 ze 3-4 długości.
Jest dobrze ale nie jest rewelacyjnieTrzeba działać dalej zwłaszcza, że to dopiero początek zabawy.



Tomek
Ostatnio zmieniony 2010-06-30, 20:47 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Może ustawka z Rudą



WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
xtomek, Ratujcie się sami
Może przez noc jakiś przenośny kit Turbo zapodajcie


Może przez noc jakiś przenośny kit Turbo zapodajcie


Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Żartuje 

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Dziś po pracy pogrzebałem i odcina poszła na 8000orb. Chciałem przenieść wyżej ale nie dostałem diwajsu i jednak jest ok. Więcej jak do 8000 na obecnej konfiguracji nie ma co kręcić. Dopiero na filmiku zauważyłem, że power wchodzi od 5500 a zmianę fazy ustawiałem na 4500. Wygląda jak by któryś wałek załączał się później niż drugi.. Mam nadzieję, że to nic poważnego a może poprostu jakis kanał się udrażnia po okresie nieużywania i będzie coraz lepiej.
http://www.youtube.com/watch?v=Ov_lkX0jpag
http://www.youtube.com/watch?v=Ov_lkX0jpag
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No idzie idzie, xTomki chyba nie dadzą rady 
Ps. kiedy odwiedzisz ścianę płaczu tzn. hamownię


Ps. kiedy odwiedzisz ścianę płaczu tzn. hamownię


WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM