Nie na prościznę nie pójdę, chciałbym przede wszystkim doprężyć silnik tłokami z SR16VE zciętymi o 1mm - czyli jakieś 12,4:1 stopień sprężania będzie, ponadto rozebrać głowicę, rozciągnąć gniazda zaworowe i zrobić pod to porządny porting

Dodatkowo skrócić prowadnice wydechowe tak jak zrobiłem to po stronie ssącej.
A i trzonki w zaworach ssących wycieniować jak w SR16VE N1 z 6mm do 4,6mm...
Poskładać to i na długi czas udać się na rolki, kręcąc troszkę wałeczkami

Po takim zabiegu oczekiwał czegoś koło 240KM...
Jak już motorownia będzie zrobiona to czas na dolot oparty o tą przepustnicę gazu FI 85mm która grzecznie czeka na półeczce w garażu
Moje marzenie motoryzacyjne odnośnie tego silnika to 250KM i coś koło 240Nm nie wiem czy to jest wykonalne, z pewnością przekonamy się w przeciągu najbliższych 3 tygodni co uda mi się z niej wycisnąć
