U Bombla tak samo jak u Szopena spaden napięcia na pompie wynosi 2V - u Szopena takie rozwiązanie rozwiązało nam problem z brakiem paliwa tu myślę że przynajmniej starczy go do bezpiecznego 0,75 bara
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Aku z tyłu będzie, przy pompie paliwa przekaźnik, seryjne zasilanie pompy paliwa posłuży nam jako aktywacje nowego grubego kabla zasilającego ją..
U Bombla tak samo jak u Szopena spaden napięcia na pompie wynosi 2V - u Szopena takie rozwiązanie rozwiązało nam problem z brakiem paliwa tu myślę że przynajmniej starczy go do bezpiecznego 0,75 bara
U Bombla tak samo jak u Szopena spaden napięcia na pompie wynosi 2V - u Szopena takie rozwiązanie rozwiązało nam problem z brakiem paliwa tu myślę że przynajmniej starczy go do bezpiecznego 0,75 bara
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ojej to ja pisałem - Mistrzu Coobcio 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Zgapiłem farbę od Szymqa: http://www.deco-color.com/produkty/metallic.html
Co do przygotowania to wziąłem HARPIC MAXX polałem i dokładnie wyczyściłem. Zbiera brud i rdze jak cholera. Potem odtłuściłem benzynką i pomalowałem. Zobaczymy po zamontowaniu jak bedzie wyglądać
Co do przygotowania to wziąłem HARPIC MAXX polałem i dokładnie wyczyściłem. Zbiera brud i rdze jak cholera. Potem odtłuściłem benzynką i pomalowałem. Zobaczymy po zamontowaniu jak bedzie wyglądać
Aha to tak samo jak mialem w SXie, podlaczenie w ten sposob obudzilo WalbroRene pisze:Aku z tyłu będzie, przy pompie paliwa przekaźnik, seryjne zasilanie pompy paliwa posłuży nam jako aktywacje nowego grubego kabla zasilającego ją..
U Bombla tak samo jak u Szopena spaden napięcia na pompie wynosi 2V - u Szopena takie rozwiązanie rozwiązało nam problem z brakiem paliwa tu myślę że przynajmniej starczy go do bezpiecznego 0,75 bara
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
Jak wszystko dobrze pójdzie to może jutro do wieczora się zwolni garaż i będziesz mógł wstawić swoją Primkębombel pisze:Jutro sie zobaczy co sie da podkrecićIle tam Bombel pompujesz teraz?Został ten nieszczesny aku...
Wczoraj miał być zrobiony ale tak lało, że nie było nawet jak ruszyć, a w garażu Prima Żura stała
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Garaż się już prawie zwolnił 
Ps. i tak stałeś u mnie pod garage i coś tam sobie drutowałeś z moją nie dużą pomocą
tak czy siak bij do mnie z powrotem nie wcześniej jak za 2 godziny
Ps. i tak stałeś u mnie pod garage i coś tam sobie drutowałeś z moją nie dużą pomocą
tak czy siak bij do mnie z powrotem nie wcześniej jak za 2 godziny
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak wrażenia z jazdy - auto znowu cieszy czy jeszcze za mało 
Ps. coś mnie zaniepokoił spadek napięcia na AKU i tym samym spadek ciśnienia paliwa...
Trzeba będzie to opatrzeć i 0,8 dmuchnąć
Co do kibel rurek to czasem tak mają że spadają, daliśmy na szybkości mocniejszą opaskę zaciskową i powinno być git przez jakiś czas - docelowo trzeba rancik anty-ześlizgowy dospawać....
Ps. coś mnie zaniepokoił spadek napięcia na AKU i tym samym spadek ciśnienia paliwa...
Trzeba będzie to opatrzeć i 0,8 dmuchnąć
Co do kibel rurek to czasem tak mają że spadają, daliśmy na szybkości mocniejszą opaskę zaciskową i powinno być git przez jakiś czas - docelowo trzeba rancik anty-ześlizgowy dospawać....
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ssące we wszystkich SR są takie same... Wydechowe w GTi/GT i GTI-R są takie same, moim zdaniem są gorsze od tych ze słabszych wersji bo tylko niepotrzebnie pogarszają przepływ głowicy.polszad pisze:zawory przy 0,7bar (nie myśleliście wstawić z GTiR można ciągnąc do 1,5 bar) pozdro
Jak AFR na odpowiednim poziomie to można ładować te 1,5 bara na serii tylko tłoką ciężko będzie to przetrwać
Ps. na zlocie hamownia obowiązkowa ciekawe co z tego wyjdzie
Choć drażni mnie fakt że masz nieszczelność miedzy turbo a kolektorem albo kolektorem a głowicą, po zlocie trzeba będzie to wszystko zdjąć i dać do jakiegoś frezera niech flansze wyrówna - Konstancin niestety tego nie robi...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oficjalny Czas Bombla Wozu to 14,8 i jakieś tam cyferki, przy doładowaniu 0,6 spadającym na 0,5 i z krzywą dupą...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja to na razie widzę tak:
- Belka tylna do wymiany bo ją pogięło
- przy tej okazji zapodać na tył sprawne amorki bo te co były to moim zdaniem przyczyniły się do tego zdarzenia - od dawna o tym Bomblowi wspominałem a on swoje że na przeglądzie miały 7x% sprawności i co z tego jak to miękkie gówno było
Jak Bombla Primą leciałem trasą Łazienkowską to powyżej 160km/h ciężko było się utrzymać w jednym pasie...
Tak więc jak wóz na naprawę (nie blacharską) wstawisz do mnie to Ci go nie wydam bez innych amorków jak te co masz teraz, możesz ogarniać używki ale niech będą twarde, jędrne i sprężyste
[ Dodano: 2010-06-06, 23:54 ]
Aaaa co do budy to puki co bym tego nie robił - być może na mieście trafi się jakaś okazja i ktoś delikatnie puknie, przytrze, odbije się...

- Belka tylna do wymiany bo ją pogięło
- przy tej okazji zapodać na tył sprawne amorki bo te co były to moim zdaniem przyczyniły się do tego zdarzenia - od dawna o tym Bomblowi wspominałem a on swoje że na przeglądzie miały 7x% sprawności i co z tego jak to miękkie gówno było
Jak Bombla Primą leciałem trasą Łazienkowską to powyżej 160km/h ciężko było się utrzymać w jednym pasie...
Tak więc jak wóz na naprawę (nie blacharską) wstawisz do mnie to Ci go nie wydam bez innych amorków jak te co masz teraz, możesz ogarniać używki ale niech będą twarde, jędrne i sprężyste
[ Dodano: 2010-06-06, 23:54 ]
Aaaa co do budy to puki co bym tego nie robił - być może na mieście trafi się jakaś okazja i ktoś delikatnie puknie, przytrze, odbije się...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No zważywszy na to że było chyba ciut pod górę i trasa dłuższa jak 400m to czas fajny 
Choć można by wiele wiele poprawić, nie wspominając o tym że auto wystrojone było do 0,7 bara a pojechało na 0,6
Choć można by wiele wiele poprawić, nie wspominając o tym że auto wystrojone było do 0,7 bara a pojechało na 0,6
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
