Ma. Tak oznaczane są silniki z P11GT. W zwyklej P11 jest SR20Dewronek pisze:DEH nie ma 150 KM
[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Coś mi tu nie pasuje 
Jednak mam jedno pytanie.
Dlaczego Coobcio opisał ten silnik jako grupa silników SR20DEH, w poście SR20-jego odmiany i parametry?
SR20De - jak pisze występował w P10 od 94r. Od mojego rózni sie płaskim kolektorem ssącym oraz osłoną na kolektor wydechowy jak również rocznikiem 2000r.
Moim zdaniem to jest DEH
Tak wiec coś mi tu nie pasuje.

Jednak mam jedno pytanie.
Dlaczego Coobcio opisał ten silnik jako grupa silników SR20DEH, w poście SR20-jego odmiany i parametry?
SR20De - jak pisze występował w P10 od 94r. Od mojego rózni sie płaskim kolektorem ssącym oraz osłoną na kolektor wydechowy jak również rocznikiem 2000r.
Moim zdaniem to jest DEH

Tak wiec coś mi tu nie pasuje.
Może być ciekawie, o pomyśle z kompesorem już kiedys na forum wspominałem.
Przyjęto bez entuzjazmu. Może teraz sie przekonamy, jak to robi
Przyjęto bez entuzjazmu. Może teraz sie przekonamy, jak to robi

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
fajnie że ten projekt tak mocno cie zajoł-wyszedł z tego naprawde sliczny wóz-na spocie bedziemy mieli możliwośc konfrontacji jak jeżdżą nasze primery jescze przed grubymi modami[kompresorem u ciebie i turbo u mnie]
--mnie tez ciekawia cyferki które zobaczę zaraz po strojeniu AFR u coobcia-ciekawostka że oczywiście spodziewam sie lepszych wyników na LPG-ale uważam że i tak przy moim zajechanym motorze[sr20deh które bierze 1 l na 2500km] nie wyskoczy więcej jak 150km 185nm
--mnie tez ciekawia cyferki które zobaczę zaraz po strojeniu AFR u coobcia-ciekawostka że oczywiście spodziewam sie lepszych wyników na LPG-ale uważam że i tak przy moim zajechanym motorze[sr20deh które bierze 1 l na 2500km] nie wyskoczy więcej jak 150km 185nm

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
A dzięki
Choć nie ma co chwalić, jeszcze dużo pracy i $ mnie czeka.
Przykładowo: 2 tygodnie temu prawe łożysko poszło a teraz lewe już słyszę
Lukas dobre spostrzeżenie. Również zajmę się sprawdzeniem AFR na PB jak i LPG zobaczymy czy od momentu wsadzenia motorowni wszystko gra.
Zobaczymy jak nasze P10 się sprawdzą. Szykuje się zdrowa rywalizacja...

Przykładowo: 2 tygodnie temu prawe łożysko poszło a teraz lewe już słyszę

Lukas dobre spostrzeżenie. Również zajmę się sprawdzeniem AFR na PB jak i LPG zobaczymy czy od momentu wsadzenia motorowni wszystko gra.
Zobaczymy jak nasze P10 się sprawdzą. Szykuje się zdrowa rywalizacja...

- Bobik_1313
- nowy na forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 2010-05-04, 21:54
- Lokalizacja: Żyrardów (wawa)
Wcale się nie dziwie... wiele razy chciałem już wyrzucić Prime na złomlukasgt pisze:racja-mi też jej czasem brakuje ale w sumie tak to jest jak miało się pięć primer p10.jedną p11,jedno sunny i jedną almerę...


[ Dodano: 2010-05-12, 21:25 ]
To co?? chyba muszę zacząć się baćRyba pisze:Czeka nas pracowity okres prze zlotem


Nissan Primera SR20DE+T