

p.s.
wolnossaka zostaw nam

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Właśnie to jest ten minus że regenerowana, a moja, gdyby nie te łopatki to ma bardzo ładny stan.Coobcio pisze:Mnie troszkę zniesmaczyło że kolega sprzedaje regenerowaną turbinę... tą twoją wziął do ręki i miała mniejszy luz jak jego regenerowana i jeszcze nie zakładana na wóz...
Ps. może w Moto Remo by ci podszlifowali tzn. wyrównali łopatki i wyważyli ją za jakieś rozsądne pieniądze, miałbyś sprawny wóz z turbiną o mniejszej wydajności ale bezawaryjną...
Prognoza imponująca, ale bym nie ryzykował ustawiać tak od razu. Jak dobrze pójdzie, to rekordy srebrnej Coobcia w zasięguNie no 1,1 bara i pod 400Nm musi być i tak ze 280-290KM to już w dupowozie wystarczy
O tym samym ostatnio na spocie gadaliśmy. z tego co pamietam to jest na 4 garze zamontowany, wiec z 1 gara juz nie czytatomiw pisze:Wiem że Żuru nie odpowie na razie ale to ciekawe że fail wtrysku nie wpłynął na tyle na EGT aby zaalarmować kierownika bo z tego co czytałem na 1 stronie jest wskaźnik EGT.