Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-30, 20:30

Jezdzilem dzisiaj i jakoś tam podaje ;) Prawie dobrze jak moja :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-30, 20:53

Hehe zawsze coś... :P
Następnym słabym ogniwem okazują się przewody zapłonowe - bo zdmuchuje iskrę a już świece platynowe... No i cieplutkie rury są tłoczące jak się wali 1 bara...
Dzisiejsze 28-29*C co było na dworze wyraźnie osłabiło wóz.

Mimo wszystko Zuru zapodaj filmiki jakieś :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-30, 23:33

Koniecznie wydech jej uwolnić, 48mm to do cinqaczento się nadaje :-D

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-05-01, 09:13

Dawaj kolego filmiki jak to podaje na 1 barze :)

wydzior to tak 76 mm

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-01, 12:24

Coobcio pisze:Hehe zawsze coś... :P
Następnym słabym ogniwem okazują się przewody zapłonowe - bo zdmuchuje iskrę a już świece platynowe... No i cieplutkie rury są tłoczące jak się wali 1 bara...
Dzisiejsze 28-29*C co było na dworze wyraźnie osłabiło wóz.

Mimo wszystko Zuru zapodaj filmiki jakieś :D
Auto okropnie się coś zgrzewało wczoraj. Może trzeba pomyśleć na większym IC, choć u Bombla wczoraj po testach, też rury były gorące mimo większego IC i grubszych rur :/

Zauważyłem wczoraj lekkie przerywanie i na górze czasem nie idzie ;) Dzisiaj przetestuje wieczorem, jak będzie chłodniej i sucho. Zobaczymy wtedy jak auto jedzie i czy się coś nie dzieje z nim.

Może rozbierzemy silnik Coobciu, wsadzimy mocniejsze fruty i wtedy dowalimy zapłon tak, że już nie będzie problemów ze stukiem i mniejszą mocą auta w górnym zakresie obrotów? :D hehe. Muszę odłożyć kasę chyba ;)

Filmiki z wczorajszych testów i upalania zgrzanym wozem :)

http://www.vimeo.com/11376114

http://www.vimeo.com/11376141

http://www.vimeo.com/11376177


Wydech to obowiązkowo trzeba zrobić w Konstancinie. Ale to za jakiś czas, może w te wakacje.

Po długim weekendzie, będzie trzeba shamować auto, czy w ogóle coś więcej pokaże ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-01, 19:45

zuru82 pisze:Po długim weekendzie, będzie trzeba shamować auto,
Dajcie znac kiedy to i ja micrusem wpadne zrobimy dyno day :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-01, 22:26

Wieczorne testy auta z kolegą Cegłą zakończone :) Na dworze dużo chłodniej, więc auto o wiele lepiej się zachowywało, tylko na 4tym biegu zapłon już nie dawał rady ;) Dmuchało bowiem koło 1.1 bara (przy przeładowaniu waliło chyba jeszcze więcej) :D

Ciśnienie waszki w normie, płyny i olej też. Potestuję jeszcze przez weekend, a potem się umowimy na hamownię - myślę, że około środy-czwartku max się uda.


Dzisiejsze filmy z upalania sprzęta: :cool:

http://vimeo.com/11384319 (komórka - boost)

http://vimeo.com/11384287 (komórka - outside)

http://vimeo.com/11384242 (cyfrówka - boost)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-02, 05:10

1,1 bara to juz nie za bardzo soft :P Szkoda, że liczników nie pokręciłeś bo po tym najbardziej widać czy auto idzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-02, 12:26

Męsko już jest dmuchane :D

Ps. dorwałem SR20DET w podobnej konfiguracji do Twojej primy + większy IC, luźniejszy wydech, no i wałki JWT S4, efekt:
Obrazek
więcej tu na samym dole: http://www.sr20-forum.com/turbo/439-dyn ... rbo-5.html

Tak więc wracam do Wawy to lecimy na hamownię i ten zapłon dopieścimy - na hamowni mniejsze obciążenie to nic nie powinno wybuchnąć :D

[ Dodano: 2010-05-02, 13:40 ]
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... ?PartID=12 - Tutaj nieco delikatniejszy model S3R 262 stopnie i 11,3 liftu, przy 1 barze doładowania dodają ok. 30KM praktycznie bez pogorszenia dołu :)

PS. ciekawe co by dało pokręcenie wałkami seryjnymi w uturbionym SR20DE :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-02, 15:11

Coobcio pisze:Męsko już jest dmuchane :D

Ps. dorwałem SR20DET w podobnej konfiguracji do Twojej primy + większy IC, luźniejszy wydech, no i wałki JWT S4, efekt:
Obrazek
więcej tu na samym dole: http://www.sr20-forum.com/turbo/439-dyn ... rbo-5.html

Tak więc wracam do Wawy to lecimy na hamownię i ten zapłon dopieścimy - na hamowni mniejsze obciążenie to nic nie powinno wybuchnąć :D

[ Dodano: 2010-05-02, 13:40 ]
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... ?PartID=12 - Tutaj nieco delikatniejszy model S3R 262 stopnie i 11,3 liftu, przy 1 barze doładowania dodają ok. 30KM praktycznie bez pogorszenia dołu :)

PS. ciekawe co by dało pokręcenie wałkami seryjnymi w uturbionym SR20DE :P
Męsko męsko, ale chyba za dużo ;) Zapłonik nie wyrabia się i tak już. Po za tym lekki stuk jest przy ruszaniu, więc będzie trzeba jeszcze troszkę dopieścić Primkę.

280KM ponad, całkiem nieźle przy 1barze...tylko NM mniej sporo ma - dzięki temu za pewne lepiej z trakcja :)
Co do kręcenia wałkami to by trzeba sprawdzić, inaczej się nie dowiemy :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-02, 20:54

tylko NM mniej sporo ma - dzięki temu za pewne lepiej z trakcja :)
Niestety inwestycja w opony na przód nas nie ominie. Szkoda momentu. Na 1/4 ledwo 3-ke włożysz a w lapie 2-ka to świat i ludzie, z malymi wyjątkami.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-06, 05:16

Chwal się co tam hamka wypluła na 1,1 bara

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-06, 08:45

bombel pisze:Chwal się co tam hamka wypluła na 1,1 bara
Na 1.1 bara nie bylo hamowane....Kuba obnizyl doładowanie na 0.9, zeby bylo bezpieczniej i nie wypadal zaplon. Auto bylo przelane za bardzo i i tak nie szlo. Po poprawieniu i wytrojeniu na tym 0.9 i tak jezdzilo lepiej niz wczesniej na 1.1 bar.

Wykresy zostaly nie zgane na pendriva :( wiec dzisiaj jak wysla nam mailem to sie wrzuci do tematu, jak Coobcio od nich dostanie te wykresy.

Na opcji "0" wyszło jakoś 231 KM i 298 Nm z tego co pamiętam, a na opcji "1" pokazało 268 KM i 351 Nm jakoś. Może dzisiaj będą wykresy to dorzucę.

Odpowiednio, opcja "0" - 0.6 bara oraz opcja "1" - 0.9 bara.

To dobre informację, a ze złych to wczoraj już praktycznie miałem jechać do domu i jeszcze Kuba miał mi podstroić lekko w zakresie od 4 do 5 tys auto, wiec zrobiliśmy rundkę w okół garażu i zgasło Nismo na światłach. Uznaliśmy że się zalał dodatkowym wtryskiem, ale odpalić nie chciał. Pod garażem Cooba przejrzał, nawet auto odpaliło, ale kompresja się posrała na 2gim i 3cim garze. Nie wiemy jeszcze co się stało generalnie.....auto zostału u Kuby i będzie pewnie rozbieranie silnika :( Góra jest zdrowa, łańcuch cały, turbina też. Trzeba sprawdzić dół w takim razie....... ;(

Generalnie kut*s został przyjęty......niech Coobcio sie jeszcze wypowie, jak przejrzy co i jak. Dzisiaj ma rozbierać auto jakoś.
Ostatnio zmieniony 2010-05-06, 16:46 przez zuru82, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-05-06, 11:52

Ale nie fart :-(

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-06, 16:37

Właśnie skończyłem ogarnianie ecu mastera w MAximie 3.0 V6 Szalonego :) ...
Chwila przerwy przed rozkładaniem Zura Primy i wjazd na forum :D

A więc przed bum silnik dysponował takimi parametrami:
Obrazek

Oddał z niewiadomych powodów po tym jak poprawiliśmy zakres od 4000 do 5000obr.min, zapłon był bezpieczny, paliwa nawet ciut za dużo jak pod 0,9bara...
Co bardzo dziwne coś zmiażdżyło pierwszą świecę zapłonową - jeszcze nie wiem co czy jakieś fragmenty dolotu czy kawałki turbiny, choć po stronie tłoczącej wirnik cały.

Tak wygląda świeczka już po prostowaniu:
Obrazek

Są na niej ślady jakby ktoś ją nożem naciął a przy pracy silnika słychać jakby jakieś ciało stałe latało w kolektorze wydechowym albo w garze...

Dziś postaram się zdjąć głowicę i wszystko będzie wiadomo.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-06, 17:01

Jak pech to pech. Ruda też ląduje w warsztacie i z prawdziwej kreski z Żurem i Bomblem ( i może Szopenem ) na Bemowie nici. Pocieszające jest to, że pogoda do dupy i auta z dobrym momentem będą miały spore trudności. Zwłaszcza na śliskim podłożu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-06, 17:07

Coobcio pisze:Właśnie skończyłem ogarnianie ecu mastera w MAximie 3.0 V6 Szalonego :) ...
Chwila przerwy przed rozkładaniem Zura Primy i wjazd na forum :D

A więc przed bum silnik dysponował takimi parametrami:
Obrazek

Oddał z niewiadomych powodów po tym jak poprawiliśmy zakres od 4000 do 5000obr.min, zapłon był bezpieczny, paliwa nawet ciut za dużo jak pod 0,9bara...
Co bardzo dziwne coś zmiażdżyło pierwszą świecę zapłonową - jeszcze nie wiem co czy jakieś fragmenty dolotu czy kawałki turbiny, choć po stronie tłoczącej wirnik cały.

Tak wygląda świeczka już po prostowaniu:
Obrazek

Są na niej ślady jakby ktoś ją nożem naciął a przy pracy silnika słychać jakby jakieś ciało stałe latało w kolektorze wydechowym albo w garze...

Dziś postaram się zdjąć głowicę i wszystko będzie wiadomo.
Dzięki Coobciu za wykres. Przed tym zanim zrobił bum, to już całkiem nieźle jeździło auto. Wstydu mysle nie bylo.....kwestia zalanego auta wczesniej,a tu okazuje się ze regulator paliwa nam bardzo duzo pomogl.

Jak rozbierzesz wszystko wieczorem, to dzwoń i pisz i dawaj znać jak to tam wygląda.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-06, 17:47

Napisał u Bombla :-o Szkoda slow.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-06, 21:56

Jak na razie raport Coobcia taki, że turbo zdjęte, wyjęte wiatraki etc... wirniki w turbinie całe ale wysypał się gruz z niej.

Poniżej fotka z MMSa od Kuby co w niej znalazł:

Obrazek

Rozkładanie auta trwa dalej, czekam na wieści i dam znać co i jak, albo Cooba napisze jak ja już pójde w kime ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-06, 22:44

Jakim cudem, toż te elementy są DUŻE, Coś się rozpadło. Jak my mamy na filtrach opiłki, to motor spada z samolotu na remont.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-07, 00:31

Rozpadł się pierwszy tłok:
Obrazek

A gruz co się wysypał z turbiny to kawałki pierścieni, tutaj lepsze zdjęcie:
Obrazek

Nie mam pojęcia co mogło być tego przyczyną - jakby wtrysk paliwa na tym garze nie domagał... ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-07, 05:29

Jak zrobimy moja pompę na krótko i przestaną być problemy z wachą to zobaczymy. Może nie dlatego brakowało wachy ze wtryski nie wydawały tylko dlatego ze ten słabo lał

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-07, 06:31

Coobcio pisze:Rozpadł się pierwszy tłok:
Obrazek

A gruz co się wysypał z turbiny to kawałki pierścieni, tutaj lepsze zdjęcie:
Obrazek

Nie mam pojęcia co mogło być tego przyczyną - jakby wtrysk paliwa na tym garze nie domagał... ??
No to oddała najsłabsza część tego motoru, czyli tłoki :-/ Trzeba by sprawdzić te wtryski, bo jak jeden za mało lał, to może być lipa nadal po złożeniu motorowni.....

I jak Coobciu, blok dzisiaj jedzie do auto-szlifu? Znalazłeś w garażu wszystkie tłoki w końcu? ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-07, 07:20

oj zuru-bardzo duży niefart masz--myśle że powodem tej awarii mógł byc jescze ten stuk który pojawiał sie przy ruszaniu u ciebie--jak miałem zepsuty aparat zapłonowy to ze stukiem nie mogliśmy sobie poradzić--2 tłoki pękły...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-07, 10:47

Wczoraj miałem okazję na żywo zobaczyć pocisk Żura. Naprawdę ładne i niepozorne autko.
Szkoda, że akurat przydarzyło się to nieszczęście :-/ Jednak "co nas nie zabije to nas wzmocni" ;-) Teraz już będzie tylko dobrze !!!
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-05-07, 12:02

Może dlatego zapłon "wypadał" że cos już wcześniej z tym cylindrem było nie tak ? Aż się w końcu poddał :(
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-07, 13:44

Zuru twierdził że już wcześniej słyszał cykanie jak silnik chodził, ciężko powiedzieć, tak czy siak silnik rozebrany i jadę po części do niego, po tłoki do nadarzyna i ARP śruby pod łep... jutro będzie uszczelka pod głowicę.

Teraz pytanie czy robić starą głowicę tzn, szlifować gniazda i zawory na tym pierwszym garze potem to regulorwać no i przy tej okazji wymienić uszczelniacze zaworowe czy pójść nieco grubiej i wrzucić moją piekną głowicę z Bandita na maksa tłusto jak się da w SR20DE zrobić łącznie z tytanem i mocniejszymi springami pod męskie wałki :P ??

Wybór należy do Zura ja się z nim tam jakoś dogadam

Ps. Panewki w silniku są jak nowe, genralnie silnik w idealnym stanie... Kolega od Red N15 GTi zapoda foto jak wroci do domu ja lece po graty hej hej
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-07, 14:11

Coobcio pisze:Zuru twierdził że już wcześniej słyszał cykanie jak silnik chodził, ciężko powiedzieć, tak czy siak silnik rozebrany i jadę po części do niego, po tłoki do nadarzyna i ARP śruby pod łep... jutro będzie uszczelka pod głowicę.

Teraz pytanie czy robić starą głowicę tzn, szlifować gniazda i zawory na tym pierwszym garze potem to regulorwać no i przy tej okazji wymienić uszczelniacze zaworowe czy pójść nieco grubiej i wrzucić moją piekną głowicę z Bandita na maksa tłusto jak się da w SR20DE zrobić łącznie z tytanem i mocniejszymi springami pod męskie wałki :P ??

Wybór należy do Zura ja się z nim tam jakoś dogadam

Ps. Panewki w silniku są jak nowe, genralnie silnik w idealnym stanie... Kolega od Red N15 GTi zapoda foto jak wroci do domu ja lece po graty hej hej
Coś mnie niepokoiło, ale jak chciałem Ci pokazać to akurat była cisza :-/ Właśnie tak się zastanawiam co będzie lepsze, ale to musimy obgadać temat porządnie. Może jutro podjadę do Ciebie i pogadamy, a dzisiaj na GG ew wieczorem ;)

Silniczek słychać było że ładny stan i nawet sporo wytrzymywał ;) Może rozrząd przejrzeć i chociaż ten napinacz od GTiRa mu wsadzić odrazu? Hmm....

Czekam na fotki w takim razie.....
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-07, 15:56

zuru82 pisze:Może rozrząd przejrzeć i chociaż ten napinacz od GTiRa mu wsadzić odrazu? Hmm....
Ale my taki mamy w serii :)

P.S. Wpadajcie dzisiaj na zlota na Bemowo :P

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-07, 15:58

bombel pisze:
zuru82 pisze:Może rozrząd przejrzeć i chociaż ten napinacz od GTiRa mu wsadzić odrazu? Hmm....
Ale my taki mamy w serii :)

P.S. Wpadajcie dzisiaj na zlota na Bemowo :P
Wydawalo mi sie ze nie.....Kuba cos mowil ze mozna zmienic na lepszy.


P.S
Ciekawe czym...chyba na kuta*ie...... :/
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”