

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Auto okropnie się coś zgrzewało wczoraj. Może trzeba pomyśleć na większym IC, choć u Bombla wczoraj po testach, też rury były gorące mimo większego IC i grubszych rurCoobcio pisze:Hehe zawsze coś...
Następnym słabym ogniwem okazują się przewody zapłonowe - bo zdmuchuje iskrę a już świece platynowe... No i cieplutkie rury są tłoczące jak się wali 1 bara...
Dzisiejsze 28-29*C co było na dworze wyraźnie osłabiło wóz.
Mimo wszystko Zuru zapodaj filmiki jakieś
Męsko męsko, ale chyba za dużoCoobcio pisze:Męsko już jest dmuchane
Ps. dorwałem SR20DET w podobnej konfiguracji do Twojej primy + większy IC, luźniejszy wydech, no i wałki JWT S4, efekt:
Obrazek
więcej tu na samym dole: http://www.sr20-forum.com/turbo/439-dyn ... rbo-5.html
Tak więc wracam do Wawy to lecimy na hamownię i ten zapłon dopieścimy - na hamowni mniejsze obciążenie to nic nie powinno wybuchnąć![]()
[ Dodano: 2010-05-02, 13:40 ]
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... ?PartID=12 - Tutaj nieco delikatniejszy model S3R 262 stopnie i 11,3 liftu, przy 1 barze doładowania dodają ok. 30KM praktycznie bez pogorszenia dołu
PS. ciekawe co by dało pokręcenie wałkami seryjnymi w uturbionym SR20DE
Niestety inwestycja w opony na przód nas nie ominie. Szkoda momentu. Na 1/4 ledwo 3-ke włożysz a w lapie 2-ka to świat i ludzie, z malymi wyjątkami.tylko NM mniej sporo ma - dzięki temu za pewne lepiej z trakcja
Na 1.1 bara nie bylo hamowane....Kuba obnizyl doładowanie na 0.9, zeby bylo bezpieczniej i nie wypadal zaplon. Auto bylo przelane za bardzo i i tak nie szlo. Po poprawieniu i wytrojeniu na tym 0.9 i tak jezdzilo lepiej niz wczesniej na 1.1 bar.bombel pisze:Chwal się co tam hamka wypluła na 1,1 bara
Dzięki Coobciu za wykres. Przed tym zanim zrobił bum, to już całkiem nieźle jeździło auto. Wstydu mysle nie bylo.....kwestia zalanego auta wczesniej,a tu okazuje się ze regulator paliwa nam bardzo duzo pomogl.Coobcio pisze:Właśnie skończyłem ogarnianie ecu mastera w MAximie 3.0 V6 Szalonego...
Chwila przerwy przed rozkładaniem Zura Primy i wjazd na forum
A więc przed bum silnik dysponował takimi parametrami:
Obrazek
Oddał z niewiadomych powodów po tym jak poprawiliśmy zakres od 4000 do 5000obr.min, zapłon był bezpieczny, paliwa nawet ciut za dużo jak pod 0,9bara...
Co bardzo dziwne coś zmiażdżyło pierwszą świecę zapłonową - jeszcze nie wiem co czy jakieś fragmenty dolotu czy kawałki turbiny, choć po stronie tłoczącej wirnik cały.
Tak wygląda świeczka już po prostowaniu:
Obrazek
Są na niej ślady jakby ktoś ją nożem naciął a przy pracy silnika słychać jakby jakieś ciało stałe latało w kolektorze wydechowym albo w garze...
Dziś postaram się zdjąć głowicę i wszystko będzie wiadomo.
Coś mnie niepokoiło, ale jak chciałem Ci pokazać to akurat była ciszaCoobcio pisze:Zuru twierdził że już wcześniej słyszał cykanie jak silnik chodził, ciężko powiedzieć, tak czy siak silnik rozebrany i jadę po części do niego, po tłoki do nadarzyna i ARP śruby pod łep... jutro będzie uszczelka pod głowicę.
Teraz pytanie czy robić starą głowicę tzn, szlifować gniazda i zawory na tym pierwszym garze potem to regulorwać no i przy tej okazji wymienić uszczelniacze zaworowe czy pójść nieco grubiej i wrzucić moją piekną głowicę z Bandita na maksa tłusto jak się da w SR20DE zrobić łącznie z tytanem i mocniejszymi springami pod męskie wałki![]()
Wybór należy do Zura ja się z nim tam jakoś dogadam
Ps. Panewki w silniku są jak nowe, genralnie silnik w idealnym stanie... Kolega od Red N15 GTi zapoda foto jak wroci do domu ja lece po graty hej hej
Wydawalo mi sie ze nie.....Kuba cos mowil ze mozna zmienic na lepszy.bombel pisze:Ale my taki mamy w seriizuru82 pisze:Może rozrząd przejrzeć i chociaż ten napinacz od GTiRa mu wsadzić odrazu? Hmm....
P.S. Wpadajcie dzisiaj na zlota na Bemowo