[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Hehe zawsze coś... 
Następnym słabym ogniwem okazują się przewody zapłonowe - bo zdmuchuje iskrę a już świece platynowe... No i cieplutkie rury są tłoczące jak się wali 1 bara...
Dzisiejsze 28-29*C co było na dworze wyraźnie osłabiło wóz.
Mimo wszystko Zuru zapodaj filmiki jakieś
			
									
									Następnym słabym ogniwem okazują się przewody zapłonowe - bo zdmuchuje iskrę a już świece platynowe... No i cieplutkie rury są tłoczące jak się wali 1 bara...
Dzisiejsze 28-29*C co było na dworze wyraźnie osłabiło wóz.
Mimo wszystko Zuru zapodaj filmiki jakieś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Auto okropnie się coś zgrzewało wczoraj. Może trzeba pomyśleć na większym IC, choć u Bombla wczoraj po testach, też rury były gorące mimo większego IC i grubszych rurCoobcio pisze:Hehe zawsze coś...
Następnym słabym ogniwem okazują się przewody zapłonowe - bo zdmuchuje iskrę a już świece platynowe... No i cieplutkie rury są tłoczące jak się wali 1 bara...
Dzisiejsze 28-29*C co było na dworze wyraźnie osłabiło wóz.
Mimo wszystko Zuru zapodaj filmiki jakieś
Zauważyłem wczoraj lekkie przerywanie i na górze czasem nie idzie
Może rozbierzemy silnik Coobciu, wsadzimy mocniejsze fruty i wtedy dowalimy zapłon tak, że już nie będzie problemów ze stukiem i mniejszą mocą auta w górnym zakresie obrotów?
Filmiki z wczorajszych testów i upalania zgrzanym wozem
http://www.vimeo.com/11376114
http://www.vimeo.com/11376141
http://www.vimeo.com/11376177
Wydech to obowiązkowo trzeba zrobić w Konstancinie. Ale to za jakiś czas, może w te wakacje.
Po długim weekendzie, będzie trzeba shamować auto, czy w ogóle coś więcej pokaże
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						Wieczorne testy auta z kolegą Cegłą zakończone 
 Na dworze dużo chłodniej, więc auto o wiele lepiej się zachowywało, tylko na 4tym biegu zapłon już nie dawał rady 
 Dmuchało bowiem koło 1.1 bara (przy przeładowaniu waliło chyba jeszcze więcej) 
Ciśnienie waszki w normie, płyny i olej też. Potestuję jeszcze przez weekend, a potem się umowimy na hamownię - myślę, że około środy-czwartku max się uda.
Dzisiejsze filmy z upalania sprzęta:
 
http://vimeo.com/11384319 (komórka - boost)
http://vimeo.com/11384287 (komórka - outside)
http://vimeo.com/11384242 (cyfrówka - boost)
			
									
									Ciśnienie waszki w normie, płyny i olej też. Potestuję jeszcze przez weekend, a potem się umowimy na hamownię - myślę, że około środy-czwartku max się uda.
Dzisiejsze filmy z upalania sprzęta:
http://vimeo.com/11384319 (komórka - boost)
http://vimeo.com/11384287 (komórka - outside)
http://vimeo.com/11384242 (cyfrówka - boost)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Męsko już jest dmuchane 
Ps. dorwałem SR20DET w podobnej konfiguracji do Twojej primy + większy IC, luźniejszy wydech, no i wałki JWT S4, efekt:

więcej tu na samym dole: http://www.sr20-forum.com/turbo/439-dyn ... rbo-5.html
Tak więc wracam do Wawy to lecimy na hamownię i ten zapłon dopieścimy - na hamowni mniejsze obciążenie to nic nie powinno wybuchnąć
 
[ Dodano: 2010-05-02, 13:40 ]
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... ?PartID=12 - Tutaj nieco delikatniejszy model S3R 262 stopnie i 11,3 liftu, przy 1 barze doładowania dodają ok. 30KM praktycznie bez pogorszenia dołu
PS. ciekawe co by dało pokręcenie wałkami seryjnymi w uturbionym SR20DE
			
									
									Ps. dorwałem SR20DET w podobnej konfiguracji do Twojej primy + większy IC, luźniejszy wydech, no i wałki JWT S4, efekt:

więcej tu na samym dole: http://www.sr20-forum.com/turbo/439-dyn ... rbo-5.html
Tak więc wracam do Wawy to lecimy na hamownię i ten zapłon dopieścimy - na hamowni mniejsze obciążenie to nic nie powinno wybuchnąć
[ Dodano: 2010-05-02, 13:40 ]
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... ?PartID=12 - Tutaj nieco delikatniejszy model S3R 262 stopnie i 11,3 liftu, przy 1 barze doładowania dodają ok. 30KM praktycznie bez pogorszenia dołu
PS. ciekawe co by dało pokręcenie wałkami seryjnymi w uturbionym SR20DE
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Męsko męsko, ale chyba za dużoCoobcio pisze:Męsko już jest dmuchane
Ps. dorwałem SR20DET w podobnej konfiguracji do Twojej primy + większy IC, luźniejszy wydech, no i wałki JWT S4, efekt:
Obrazek
więcej tu na samym dole: http://www.sr20-forum.com/turbo/439-dyn ... rbo-5.html
Tak więc wracam do Wawy to lecimy na hamownię i ten zapłon dopieścimy - na hamowni mniejsze obciążenie to nic nie powinno wybuchnąć![]()
[ Dodano: 2010-05-02, 13:40 ]
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... ?PartID=12 - Tutaj nieco delikatniejszy model S3R 262 stopnie i 11,3 liftu, przy 1 barze doładowania dodają ok. 30KM praktycznie bez pogorszenia dołu
PS. ciekawe co by dało pokręcenie wałkami seryjnymi w uturbionym SR20DE
280KM ponad, całkiem nieźle przy 1barze...tylko NM mniej sporo ma - dzięki temu za pewne lepiej z trakcja
Co do kręcenia wałkami to by trzeba sprawdzić, inaczej się nie dowiemy
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						Niestety inwestycja w opony na przód nas nie ominie. Szkoda momentu. Na 1/4 ledwo 3-ke włożysz a w lapie 2-ka to świat i ludzie, z malymi wyjątkami.tylko NM mniej sporo ma - dzięki temu za pewne lepiej z trakcja
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						Na 1.1 bara nie bylo hamowane....Kuba obnizyl doładowanie na 0.9, zeby bylo bezpieczniej i nie wypadal zaplon. Auto bylo przelane za bardzo i i tak nie szlo. Po poprawieniu i wytrojeniu na tym 0.9 i tak jezdzilo lepiej niz wczesniej na 1.1 bar.bombel pisze:Chwal się co tam hamka wypluła na 1,1 bara
Wykresy zostaly nie zgane na pendriva
Na opcji "0" wyszło jakoś 231 KM i 298 Nm z tego co pamiętam, a na opcji "1" pokazało 268 KM i 351 Nm jakoś. Może dzisiaj będą wykresy to dorzucę.
Odpowiednio, opcja "0" - 0.6 bara oraz opcja "1" - 0.9 bara.
To dobre informację, a ze złych to wczoraj już praktycznie miałem jechać do domu i jeszcze Kuba miał mi podstroić lekko w zakresie od 4 do 5 tys auto, wiec zrobiliśmy rundkę w okół garażu i zgasło Nismo na światłach. Uznaliśmy że się zalał dodatkowym wtryskiem, ale odpalić nie chciał. Pod garażem Cooba przejrzał, nawet auto odpaliło, ale kompresja się posrała na 2gim i 3cim garze. Nie wiemy jeszcze co się stało generalnie.....auto zostału u Kuby i będzie pewnie rozbieranie silnika
Generalnie kut*s został przyjęty......niech Coobcio sie jeszcze wypowie, jak przejrzy co i jak. Dzisiaj ma rozbierać auto jakoś.
					Ostatnio zmieniony 2010-05-06, 16:46 przez zuru82, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Właśnie skończyłem ogarnianie ecu mastera w MAximie 3.0 V6 Szalonego 
 ...
Chwila przerwy przed rozkładaniem Zura Primy i wjazd na forum
A więc przed bum silnik dysponował takimi parametrami:

Oddał z niewiadomych powodów po tym jak poprawiliśmy zakres od 4000 do 5000obr.min, zapłon był bezpieczny, paliwa nawet ciut za dużo jak pod 0,9bara...
Co bardzo dziwne coś zmiażdżyło pierwszą świecę zapłonową - jeszcze nie wiem co czy jakieś fragmenty dolotu czy kawałki turbiny, choć po stronie tłoczącej wirnik cały.
Tak wygląda świeczka już po prostowaniu:

Są na niej ślady jakby ktoś ją nożem naciął a przy pracy silnika słychać jakby jakieś ciało stałe latało w kolektorze wydechowym albo w garze...
Dziś postaram się zdjąć głowicę i wszystko będzie wiadomo.
			
									
									Chwila przerwy przed rozkładaniem Zura Primy i wjazd na forum
A więc przed bum silnik dysponował takimi parametrami:

Oddał z niewiadomych powodów po tym jak poprawiliśmy zakres od 4000 do 5000obr.min, zapłon był bezpieczny, paliwa nawet ciut za dużo jak pod 0,9bara...
Co bardzo dziwne coś zmiażdżyło pierwszą świecę zapłonową - jeszcze nie wiem co czy jakieś fragmenty dolotu czy kawałki turbiny, choć po stronie tłoczącej wirnik cały.
Tak wygląda świeczka już po prostowaniu:

Są na niej ślady jakby ktoś ją nożem naciął a przy pracy silnika słychać jakby jakieś ciało stałe latało w kolektorze wydechowym albo w garze...
Dziś postaram się zdjąć głowicę i wszystko będzie wiadomo.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jak pech to pech. Ruda też ląduje w warsztacie i z prawdziwej kreski z Żurem i Bomblem ( i może Szopenem ) na Bemowie nici. Pocieszające jest to, że pogoda do dupy i auta z dobrym momentem będą miały spore trudności. Zwłaszcza na śliskim podłożu.
			
									
									P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						Dzięki Coobciu za wykres. Przed tym zanim zrobił bum, to już całkiem nieźle jeździło auto. Wstydu mysle nie bylo.....kwestia zalanego auta wczesniej,a tu okazuje się ze regulator paliwa nam bardzo duzo pomogl.Coobcio pisze:Właśnie skończyłem ogarnianie ecu mastera w MAximie 3.0 V6 Szalonego...
Chwila przerwy przed rozkładaniem Zura Primy i wjazd na forum
A więc przed bum silnik dysponował takimi parametrami:
Obrazek
Oddał z niewiadomych powodów po tym jak poprawiliśmy zakres od 4000 do 5000obr.min, zapłon był bezpieczny, paliwa nawet ciut za dużo jak pod 0,9bara...
Co bardzo dziwne coś zmiażdżyło pierwszą świecę zapłonową - jeszcze nie wiem co czy jakieś fragmenty dolotu czy kawałki turbiny, choć po stronie tłoczącej wirnik cały.
Tak wygląda świeczka już po prostowaniu:
Obrazek
Są na niej ślady jakby ktoś ją nożem naciął a przy pracy silnika słychać jakby jakieś ciało stałe latało w kolektorze wydechowym albo w garze...
Dziś postaram się zdjąć głowicę i wszystko będzie wiadomo.
Jak rozbierzesz wszystko wieczorem, to dzwoń i pisz i dawaj znać jak to tam wygląda.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						Jak na razie raport Coobcia taki, że turbo zdjęte, wyjęte wiatraki etc... wirniki w turbinie całe ale wysypał się gruz z niej. 
Poniżej fotka z MMSa od Kuby co w niej znalazł:
 
Rozkładanie auta trwa dalej, czekam na wieści i dam znać co i jak, albo Cooba napisze jak ja już pójde w kime
			
									
									Poniżej fotka z MMSa od Kuby co w niej znalazł:
 Rozkładanie auta trwa dalej, czekam na wieści i dam znać co i jak, albo Cooba napisze jak ja już pójde w kime
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						Jakim cudem, toż te elementy są DUŻE, Coś się rozpadło. Jak my mamy na filtrach opiłki, to motor spada z samolotu na remont.
			
									
									P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Rozpadł się pierwszy tłok:

A gruz co się wysypał z turbiny to kawałki pierścieni, tutaj lepsze zdjęcie:

Nie mam pojęcia co mogło być tego przyczyną - jakby wtrysk paliwa na tym garze nie domagał...
			
									
									
A gruz co się wysypał z turbiny to kawałki pierścieni, tutaj lepsze zdjęcie:

Nie mam pojęcia co mogło być tego przyczyną - jakby wtrysk paliwa na tym garze nie domagał...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
oj zuru-bardzo duży niefart masz--myśle że powodem tej awarii mógł byc jescze ten stuk który pojawiał sie  przy ruszaniu u ciebie--jak miałem zepsuty aparat zapłonowy to ze stukiem nie mogliśmy sobie poradzić--2 tłoki pękły...
			
									
									Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
						Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Może dlatego zapłon "wypadał" że cos już wcześniej z tym cylindrem było nie tak ? Aż się w końcu poddał 
			
									
									Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
						http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Zuru twierdził że już wcześniej słyszał cykanie jak silnik chodził, ciężko powiedzieć, tak czy siak silnik rozebrany i jadę po części do niego, po tłoki do nadarzyna i ARP śruby pod łep... jutro będzie uszczelka pod głowicę.
Teraz pytanie czy robić starą głowicę tzn, szlifować gniazda i zawory na tym pierwszym garze potem to regulorwać no i przy tej okazji wymienić uszczelniacze zaworowe czy pójść nieco grubiej i wrzucić moją piekną głowicę z Bandita na maksa tłusto jak się da w SR20DE zrobić łącznie z tytanem i mocniejszymi springami pod męskie wałki
 
Wybór należy do Zura ja się z nim tam jakoś dogadam
Ps. Panewki w silniku są jak nowe, genralnie silnik w idealnym stanie... Kolega od Red N15 GTi zapoda foto jak wroci do domu ja lece po graty hej hej
			
									
									Teraz pytanie czy robić starą głowicę tzn, szlifować gniazda i zawory na tym pierwszym garze potem to regulorwać no i przy tej okazji wymienić uszczelniacze zaworowe czy pójść nieco grubiej i wrzucić moją piekną głowicę z Bandita na maksa tłusto jak się da w SR20DE zrobić łącznie z tytanem i mocniejszymi springami pod męskie wałki
Wybór należy do Zura ja się z nim tam jakoś dogadam
Ps. Panewki w silniku są jak nowe, genralnie silnik w idealnym stanie... Kolega od Red N15 GTi zapoda foto jak wroci do domu ja lece po graty hej hej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coś mnie niepokoiło, ale jak chciałem Ci pokazać to akurat była ciszaCoobcio pisze:Zuru twierdził że już wcześniej słyszał cykanie jak silnik chodził, ciężko powiedzieć, tak czy siak silnik rozebrany i jadę po części do niego, po tłoki do nadarzyna i ARP śruby pod łep... jutro będzie uszczelka pod głowicę.
Teraz pytanie czy robić starą głowicę tzn, szlifować gniazda i zawory na tym pierwszym garze potem to regulorwać no i przy tej okazji wymienić uszczelniacze zaworowe czy pójść nieco grubiej i wrzucić moją piekną głowicę z Bandita na maksa tłusto jak się da w SR20DE zrobić łącznie z tytanem i mocniejszymi springami pod męskie wałki![]()
Wybór należy do Zura ja się z nim tam jakoś dogadam
Ps. Panewki w silniku są jak nowe, genralnie silnik w idealnym stanie... Kolega od Red N15 GTi zapoda foto jak wroci do domu ja lece po graty hej hej
Silniczek słychać było że ładny stan i nawet sporo wytrzymywał
Czekam na fotki w takim razie.....
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						Wydawalo mi sie ze nie.....Kuba cos mowil ze mozna zmienic na lepszy.bombel pisze:Ale my taki mamy w seriizuru82 pisze:Może rozrząd przejrzeć i chociaż ten napinacz od GTiRa mu wsadzić odrazu? Hmm....
P.S. Wpadajcie dzisiaj na zlota na Bemowo
P.S
Ciekawe czym...chyba na kuta*ie......
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 