VQ30DE w Primerze??
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
VQ30DE w Primerze??
Czy znaleźliście gdzie może taką modyfikację?? Szczerze powiem, że byłbym zainteresowany wynikami
Dlaczego kicha fabryczne 193 KM i 250NM momentu od praktycznie w większości dostępne od samego dołu to nie taka wielka kicha chyba.
Dodatkowo moc przy niewielu modyfikacjach mozna podnieśc nawet do ponad 220 KM (Prawda koledzy Maximowcy )
Skoro sobie radzi z Maximą cięższą od Primerki o około 200kg ( w zależności od wersji ) To myślę że i Primerkę by pociągneła
Nie wiem tylko czy starczyło by miejsca pod maską Jednak V zajmuje go sporo
Dodatkowo moc przy niewielu modyfikacjach mozna podnieśc nawet do ponad 220 KM (Prawda koledzy Maximowcy )
Skoro sobie radzi z Maximą cięższą od Primerki o około 200kg ( w zależności od wersji ) To myślę że i Primerkę by pociągneła
Nie wiem tylko czy starczyło by miejsca pod maską Jednak V zajmuje go sporo
Ostatnio zmieniony 2010-05-04, 20:38 przez Michalllo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Sam wydech i wkładka K&N daje ponad 220KM i coś koło 290Nm, z VQ30DE, a już mamy w klubie VQ30DE-K gdzie fabrycznie było 230KM z fabrycznym wydechem... ale nie będę zdradzał.Michalllo pisze:Dlaczego kicha fabryczne 193 KM i 250NM momentu od praktycznie w większości dostępne od samego dołu to nie taka wielka kicha chyba dodatkowo moc przy niewielu modyfikacjach mozna podnieśc nawet do ponad 220 KM (Prawda koledzy Maximowcy )
Co do primery to tylko pytanie czy się zmieści bo jednostka jest szersza i wyższa.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
hmm.modyfikacja ciekawa jeśli taki 3.0 dało się zmieścic do primery p10-waży 1250kg około,ale jeśli mówimy o p11.144 to nie miałoby chyba większego sensu jeśli maxima np. rexa waży 1340kg...czyli tyle co p11.144--no chyba że hardkorowy tuning mu zrobić w granice 240km 300nm to i taka prima by ganiała--napewno jest to dużo elastyczniejszy motor od SR20
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
No to można i tak od razu iść na całość zamiast VQ30 dać VQ35
bombel, Zamiast turbo trzeba było takiego swapa zrobic Za pieniądze wydane na Turbo na pewno byś kupił jakąś potrzaskaną Maxi z VQ35 i wtedy to by był harcor
To co czekamy na pierwszą w polsce P11 z VQ30-35
bombel, Zamiast turbo trzeba było takiego swapa zrobic Za pieniądze wydane na Turbo na pewno byś kupił jakąś potrzaskaną Maxi z VQ35 i wtedy to by był harcor
To co czekamy na pierwszą w polsce P11 z VQ30-35
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
A32 anglika, delkiatnie uderzonego kupi sie za ok 3 tysie, dalej to kwestia czy sami silnik wstawimy czy komus zlecimy. Jesli do sentry (europejskie sunny) wszedl ten silnik to i do primery wejdzie. Na dupowoz lepsze niz 2.0 do zabawy kwestia gustu. Zawsze mozna kupic maxime i powywalac z niej troche niepotrzebnych gratow i zejsc z masa. Bol takiego swapa jest taki, ze bedzie to przecieranie szlakow a to jak wiadomo jest najgorsze, z drugiej strony nie ma problemow z za mala iloscia paliwa, slizgajacym sprzeglem i innymi bolaczkami z ktorymi trzeba sie uporac przy dolozeniu turbo do sr-a.
Myślę, że jeśli już się bawić w takiego swapa do Primery, to najrozsądniej byłoby wstawić silnik VQ35DE od Maximy.
I tak roboty będzie sporo, ale wtedy na "dzień dobry" mamy około 260 kucy i dobrze ponad 300Nm, natomiast z VQ30DE około 200hp.
Jak taka Prima by latała ? ..... myślę, że liczby mówią same za siebie
I tak roboty będzie sporo, ale wtedy na "dzień dobry" mamy około 260 kucy i dobrze ponad 300Nm, natomiast z VQ30DE około 200hp.
Jak taka Prima by latała ? ..... myślę, że liczby mówią same za siebie
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
VQ30DE - a ile toto motoro waży/ ma masę/ w porównaniu do SR20 VE albo VET. Elastyczniejszy -wątpię. Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ? Może Coobcio wie?
Zamierzam taką małpę sciągnąć do Polski i przebudować w przyszłym roku.
Zamierzam taką małpę sciągnąć do Polski i przebudować w przyszłym roku.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Własnie jeżeli silnik rzedowy jest bardziej elastyczny od Silnika widlastego to ja też się nie znam
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
W sumie myslalem ze te VQ bedzie duzo cięższe ale wg tego forum http://forums.nicoclub.com/vq35-weight-t319828.html
VQ30DE 330lbs ( ok 148kg)
VQ35DE jest nawet lzejszy o 15 funtow
natomiast Waga SR ( http://www.freshalloy.com/forums/showthread.php?t=7490 )
SR20DE -- 139 kg 306 lbs
SR20DET - 149 kg 328 lbs
Pamietac tez trzeba ze nie tylko liczy sie elastycznosc, moc it ale jednak dzwiek V'ki jest duzo duzo lepszy od R4. A druga sprawa skoro do 200sx upychaja V12 to chyba do primery da rade wepchnac te v6
VQ30DE 330lbs ( ok 148kg)
VQ35DE jest nawet lzejszy o 15 funtow
natomiast Waga SR ( http://www.freshalloy.com/forums/showthread.php?t=7490 )
SR20DE -- 139 kg 306 lbs
SR20DET - 149 kg 328 lbs
Pamietac tez trzeba ze nie tylko liczy sie elastycznosc, moc it ale jednak dzwiek V'ki jest duzo duzo lepszy od R4. A druga sprawa skoro do 200sx upychaja V12 to chyba do primery da rade wepchnac te v6
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Skrzynia w VQ30 na pewno jest sporo cięższa... jak w SR20 ale to i tak całość wyjdzie więcej o jakieś 30-40KG maks więc absolutnie do przyjęcia ba nawet przy wyścigach na 1.4 mili to lepiej
Ps. Panie Bombel czemu masz masę auta w dowodzie wpisaną 1270kg zamiast tak jak Zuru 1360
Ktoś może zajrzeć do swojego dowodu i także podzielić się tym co jest w nim wpisane
Ps. Panie Bombel czemu masz masę auta w dowodzie wpisaną 1270kg zamiast tak jak Zuru 1360
Ktoś może zajrzeć do swojego dowodu i także podzielić się tym co jest w nim wpisane
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To fakt ja w mojej J30 miałem w jednym aucie wagę 1360 kg a w drugim 1960kg Drobna róznica
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR
Najlepiej wrzucić do sunnego:)
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
moja p11.144 sedan ma wpisaną w dowodzie masę własną 1345kgCoobcio pisze:Skrzynia w VQ30 na pewno jest sporo cięższa... jak w SR20 ale to i tak całość wyjdzie więcej o jakieś 30-40KG maks więc absolutnie do przyjęcia ba nawet przy wyścigach na 1.4 mili to lepiej
Ps. Panie Bombel czemu masz masę auta w dowodzie wpisaną 1270kg zamiast tak jak Zuru 1360
Ktoś może zajrzeć do swojego dowodu i także podzielić się tym co jest w nim wpisane
według danych producenta z 2000r primera waży kolejno:
1.6 - 1235kg
1.8 - 1250kg
2.0 - 1285kg
2.0TD - 1335kg
- deBestciak
- fanatyk nissana
- Posty: 358
- Rejestracja: 2010-11-01, 13:26
- Lokalizacja: Szczecin