
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
A ja dzisiaj jezdziłem sobie i sprzegło juz klei. Jest miekkie w miare ale to chyba lepiej. Teraz juz tylko zwiększymy doładowanie i wystroimy bo wali benzyną
P.S. Wymiary pod rozporke wziete i wydech poprawiony
http://www.youtube.com/user/bmbl80#p/a/u/0/201Asjov1-8
http://www.youtube.com/user/bmbl80#p/a/u/0/PavWfPBQNuc
P.S. Wymiary pod rozporke wziete i wydech poprawiony

http://www.youtube.com/user/bmbl80#p/a/u/0/201Asjov1-8
http://www.youtube.com/user/bmbl80#p/a/u/0/PavWfPBQNuc
No no Bombelku, widzę, że auto podajebombel pisze:A ja dzisiaj jezdziłem sobie i sprzegło juz klei. Jest miekkie w miare ale to chyba lepiej. Teraz juz tylko zwiększymy doładowanie i wystroimy bo wali benzyną
P.S. Wymiary pod rozporke wziete i wydech poprawiony![]()
http://www.youtube.com/user/bmbl80#p/a/u/0/201Asjov1-8
http://www.youtube.com/user/bmbl80#p/a/u/0/PavWfPBQNuc


Też muszę coś nagrać niebawem

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No kurcze coś zaczęło podawać 
Jak ogarniemy do końca Zura to nie ma bata ustawka obowiązkowa no i dwaj tego G-techa

Jak ogarniemy do końca Zura to nie ma bata ustawka obowiązkowa no i dwaj tego G-techa

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wracając do kabli do bagarka. Był plan by kupic od BMW, ale są niestety za krótkie (3-3,5 m) a na moje potzreba z 4,5 m. Pytanie czy taki kabel da rade??:
http://allegro.pl/item1009684802_przewo ... mm_kw.html
[ Dodano: 2010-05-02, 13:43 ]
do tego taki rygiel?? http://allegro.pl/item1011277295_wylacz ... v_hit.html
http://allegro.pl/item1009684802_przewo ... mm_kw.html
[ Dodano: 2010-05-02, 13:43 ]
do tego taki rygiel?? http://allegro.pl/item1011277295_wylacz ... v_hit.html
http://www.allegro.pl/item1021124581_ka ... _wawa.html
u mnie takie jezdzi bez problemu. no i nie wiem po co Wam te wylaczniki koledzy
u mnie takie jezdzi bez problemu. no i nie wiem po co Wam te wylaczniki koledzy

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to już się przekonaliśmy ile znosi seryjny układ korbowy tłokowy w P11.144, proszę nawet pokrywy zaworów nie trzeba było zciągać wszytko wylądowało na asfalcie:




WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Turbo to fajna opcja, ciągle człowiekowi mało tej mocy i nie ma umiaru, nie postanowi sobie granicy np. maks 0,8 bara tylko się robi aż coś pierdolnie, jak już się zepsuje to składa się na grubszych lepszych gratach i co... dalej podnosi się doładowania aż coś innego odda np. półosie
Jak się je zmieni i wszystko będzie grało to dalej będzie nudno bo się przyzwyczaimy powiedzmy do tych 300KM i co trzeba iść dalej to więc większa suszarka wydajniejszy układ paliwowy i tak aż znowu coś pierdyknie albo seryjny układ zapłonowy przestanie ogarniać hehe
No Bombel czas na Ciebie

Jak się je zmieni i wszystko będzie grało to dalej będzie nudno bo się przyzwyczaimy powiedzmy do tych 300KM i co trzeba iść dalej to więc większa suszarka wydajniejszy układ paliwowy i tak aż znowu coś pierdyknie albo seryjny układ zapłonowy przestanie ogarniać hehe

No Bombel czas na Ciebie

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Katastrofa, mój opór przed turbo jest uzasadniony. Bombel, czytamy oba tematy naraz, nie gniewaj się, że w Twoim, bo emocje grają rolę.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Sk....le najdelikatniej mówią. Milczenie Żura było zastanawiające 
p.s.
Limonku... spacje przed i po emotikonach, to się wyświetlą

Dla podpuchy, dobrze zakuty i uturbiony SR20 550 KM wydaje

p.s.
Limonku... spacje przed i po emotikonach, to się wyświetlą

Co nam zmajstrujesz w swoim temacieNo Bombel czas na Ciebie

Dla podpuchy, dobrze zakuty i uturbiony SR20 550 KM wydaje

Ostatnio zmieniony 2010-05-06, 22:53 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
u Zura tak to wyszło:

A więc lajcik - dobra koniec OT, czas na Bombla wóz

A więc lajcik - dobra koniec OT, czas na Bombla wóz

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM