![;D](./images/smilies/lol.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
MODEL: Nissan Primera P10 1995 r.
SILNIK: SR20De zalany olejem Mobil 1 5w50
MOC: wg dowodu niemiecka wersja 115 kucy
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
UKŁAD DOLOTOWY: CAI z nadkola (lato), stożek koło aku z nadmuchem powietrza (zima)
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 SSAC 2.5", reszta przelot 2,25” na środkowym (atrapa katalizatora) i końcowym Mugen WM Sport.
ELEKTRONIKA: SMT6 by Coobcio
ZAWIESZENIE: Amortyzatory przód Waitec, komplet sprężyn MTS Technik -40
KOŁA: jakieś tam ALUFELE na jakiś tam pontoniastych gumach 15”/195/60
UKŁAD HAMULCOWY: seria na klockach TRW
BODYKIT: wersja po lifcie, zderzak przedni od GT
OSIĄGI: jestem zbyt skromny by się chwalić
![;D](./images/smilies/lol.png)
Przy ok 155 koniach i 195 niutach na 1/4 czas ET 16.09 z pełnym wnętrzem bez koła zapasowego... dziewicze starty
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Pare zdjątek jak moja Bordo Strzała wygląda:
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/199/05d661cc26f97983m.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/287/d9fd5aab02d4cebdm.jpg)
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/173/2fe774e64d95537em.jpg)
Pod machą jeszcze przed modami
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/283/090edb1f42eacd84m.jpg)
Z rodzinką
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/286/3d71d919633f5ca0m.jpg)
MODYFIKACJE
Stage 1.
-pozbycie się miksera i uwolnienie dolotu. Pojawił się blos, kiedy trzeba było poruszać się po taniości. Auto trochę odżyło.
-wymieniony olej, płyn hamulcowy, wspomagania, nowe świece, usunięcie puszki powietrza i zainstalowanie stożka
Wynik z hamowni na tym setupie niestety nie poparty fotą 123 kuce i 167 nm
Stage 2.
-wleciał wałek GT by Coobcio
-mod rozrządu by Coobcio
-zapłon na plus
-pozbycie się EGR
Wynik na hamowni 138 kucy i 170 nm
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/282/6d93ab38ee072511m.jpg)
Stage 3.
-wlatuje kolektor 4-2-1 VE
-wylatuje sonda lambda
Auto o wiele lepiej się wkręcało zwłaszcza na wyższych obrotach:
Wykresu niestety nie mam (pewnie pod 145 kucy i 175nm) ale jest filmik: http://www.youtube.com/watch?v=nYwDf9kMfBs
Stage 4.
Pojawił się problem jak na te mody wynik na hamce bardzo marny auto jak by miało ostre zamuły do 4 tys nie chciało iść po rozgrzaniu i ciężko było przebić się przez zakres 2,5-3,5 tys. obr. Dopiero od 4 tys dostawało kopa. Tysiąc prób i testów zapłon przestawiony parę milimetrów poza oliwkę (nie obyło się bez rozwiercania)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Diagnoza okazała się poprawna przestawiony łańcuszek o jeden ząbek na wydechowym.
Ponadto:
-przelotowy wydech 2,25” na środkowym (wygłuszającej atrapie kata) i końcowym ala Mugen
-cofnięcie zapłonu
Wynik na hamowni 161 kucy i 193 niuty
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/286/3702f29b20949e76m.jpg)
Stage 5.
- zamontowana przepływka na alururce fi 67,5
- przestawiony limiter na 7500 (prawdziwe 7298)
- mocniejsza pompa paliwa Walbro, ciśnienie 5 bar
- maszyna wystrojona SMT6 by Coobcio
- sprzęgło Exedy
Wynik na hamowni 164 konie i 198 niutów
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/303/0e99d2949938225dm.jpg)
Stage 6.
- wleciał popularny kolektor SSAC
- modyfikacja przepustnicy ... czekamy
- auto czeka na cieplejszy okres co by można było je wystroić bo zmieniłem uszkodzoną przepływkę i AFR jest do bani. Jak wyjdzie po strojeniu? Liczę że ten etap złamie 170 km i 200 nm.
Plany jak kasa pozwoli:
- Oponki 195/50 lub 205/50
- skrzynia Almera, Primera p11 GT
Będzie lepiej...
![:D](./images/smilies/biggrin.png)