[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Witam, jako że w prezentacjach na NZ bardzo mało łódzkich furek ( i taki jeden truł mi żebym założył ) dodam coś od siebie. Odkąd pamiętam w rodzinie były same nissany. Poczynając od Stanzy dielsel’a przez Sunny 1,4, Primere P10 1,6, Primere P11 2,0 nadszedł czas na własny dupowóz, na który będzie mnie stać. Auto zakupione zostało od członka NKP w 2008 roku. Miało być w gazie, p10 2,0 najlepiej GT w sedanie, przeznaczone do pracy i na dłuższe trasy a poza tym miało ładnie się zbierać. Poszukiwania były sensacyjne 3 auta sprzątnięto mi spod nosa Byłem gotów już brać cokolwiek
MODEL: Nissan Primera P10 1995 r.
SILNIK: SR20De zalany olejem Mobil 1 5w50
MOC: wg dowodu niemiecka wersja 115 kucy
UKŁAD DOLOTOWY: CAI z nadkola (lato), stożek koło aku z nadmuchem powietrza (zima)
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 SSAC 2.5", reszta przelot 2,25” na środkowym (atrapa katalizatora) i końcowym Mugen WM Sport.
ELEKTRONIKA: SMT6 by Coobcio
ZAWIESZENIE: Amortyzatory przód Waitec, komplet sprężyn MTS Technik -40
KOŁA: jakieś tam ALUFELE na jakiś tam pontoniastych gumach 15”/195/60
UKŁAD HAMULCOWY: seria na klockach TRW
BODYKIT: wersja po lifcie, zderzak przedni od GT
OSIĄGI: jestem zbyt skromny by się chwalić 164KM 198 NM
Przy ok 155 koniach i 195 niutach na 1/4 czas ET 16.09 z pełnym wnętrzem bez koła zapasowego... dziewicze starty
Pare zdjątek jak moja Bordo Strzała wygląda:
Pod machą jeszcze przed modami
Z rodzinką
MODYFIKACJE
Stage 1.
-pozbycie się miksera i uwolnienie dolotu. Pojawił się blos, kiedy trzeba było poruszać się po taniości. Auto trochę odżyło.
-wymieniony olej, płyn hamulcowy, wspomagania, nowe świece, usunięcie puszki powietrza i zainstalowanie stożka
Wynik z hamowni na tym setupie niestety nie poparty fotą 123 kuce i 167 nm
Stage 2.
-wleciał wałek GT by Coobcio
-mod rozrządu by Coobcio
-zapłon na plus
-pozbycie się EGR
Wynik na hamowni 138 kucy i 170 nm
Stage 3.
-wlatuje kolektor 4-2-1 VE
-wylatuje sonda lambda
Auto o wiele lepiej się wkręcało zwłaszcza na wyższych obrotach:
Wykresu niestety nie mam (pewnie pod 145 kucy i 175nm) ale jest filmik: http://www.youtube.com/watch?v=nYwDf9kMfBs
Stage 4.
Pojawił się problem jak na te mody wynik na hamce bardzo marny auto jak by miało ostre zamuły do 4 tys nie chciało iść po rozgrzaniu i ciężko było przebić się przez zakres 2,5-3,5 tys. obr. Dopiero od 4 tys dostawało kopa. Tysiąc prób i testów zapłon przestawiony parę milimetrów poza oliwkę (nie obyło się bez rozwiercania) Diagnoza padła na źle złożony rozrząd.
Diagnoza okazała się poprawna przestawiony łańcuszek o jeden ząbek na wydechowym.
Ponadto:
-przelotowy wydech 2,25” na środkowym (wygłuszającej atrapie kata) i końcowym ala Mugen
-cofnięcie zapłonu
Wynik na hamowni 161 kucy i 193 niuty
Stage 5.
- zamontowana przepływka na alururce fi 67,5
- przestawiony limiter na 7500 (prawdziwe 7298)
- mocniejsza pompa paliwa Walbro, ciśnienie 5 bar
- maszyna wystrojona SMT6 by Coobcio
- sprzęgło Exedy
Wynik na hamowni 164 konie i 198 niutów
Stage 6.
- wleciał popularny kolektor SSAC
- modyfikacja przepustnicy ... czekamy
- auto czeka na cieplejszy okres co by można było je wystroić bo zmieniłem uszkodzoną przepływkę i AFR jest do bani. Jak wyjdzie po strojeniu? Liczę że ten etap złamie 170 km i 200 nm.
Plany jak kasa pozwoli:
- Oponki 195/50 lub 205/50
- skrzynia Almera, Primera p11 GT
Będzie lepiej...
MODEL: Nissan Primera P10 1995 r.
SILNIK: SR20De zalany olejem Mobil 1 5w50
MOC: wg dowodu niemiecka wersja 115 kucy
UKŁAD DOLOTOWY: CAI z nadkola (lato), stożek koło aku z nadmuchem powietrza (zima)
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 SSAC 2.5", reszta przelot 2,25” na środkowym (atrapa katalizatora) i końcowym Mugen WM Sport.
ELEKTRONIKA: SMT6 by Coobcio
ZAWIESZENIE: Amortyzatory przód Waitec, komplet sprężyn MTS Technik -40
KOŁA: jakieś tam ALUFELE na jakiś tam pontoniastych gumach 15”/195/60
UKŁAD HAMULCOWY: seria na klockach TRW
BODYKIT: wersja po lifcie, zderzak przedni od GT
OSIĄGI: jestem zbyt skromny by się chwalić 164KM 198 NM
Przy ok 155 koniach i 195 niutach na 1/4 czas ET 16.09 z pełnym wnętrzem bez koła zapasowego... dziewicze starty
Pare zdjątek jak moja Bordo Strzała wygląda:
Pod machą jeszcze przed modami
Z rodzinką
MODYFIKACJE
Stage 1.
-pozbycie się miksera i uwolnienie dolotu. Pojawił się blos, kiedy trzeba było poruszać się po taniości. Auto trochę odżyło.
-wymieniony olej, płyn hamulcowy, wspomagania, nowe świece, usunięcie puszki powietrza i zainstalowanie stożka
Wynik z hamowni na tym setupie niestety nie poparty fotą 123 kuce i 167 nm
Stage 2.
-wleciał wałek GT by Coobcio
-mod rozrządu by Coobcio
-zapłon na plus
-pozbycie się EGR
Wynik na hamowni 138 kucy i 170 nm
Stage 3.
-wlatuje kolektor 4-2-1 VE
-wylatuje sonda lambda
Auto o wiele lepiej się wkręcało zwłaszcza na wyższych obrotach:
Wykresu niestety nie mam (pewnie pod 145 kucy i 175nm) ale jest filmik: http://www.youtube.com/watch?v=nYwDf9kMfBs
Stage 4.
Pojawił się problem jak na te mody wynik na hamce bardzo marny auto jak by miało ostre zamuły do 4 tys nie chciało iść po rozgrzaniu i ciężko było przebić się przez zakres 2,5-3,5 tys. obr. Dopiero od 4 tys dostawało kopa. Tysiąc prób i testów zapłon przestawiony parę milimetrów poza oliwkę (nie obyło się bez rozwiercania) Diagnoza padła na źle złożony rozrząd.
Diagnoza okazała się poprawna przestawiony łańcuszek o jeden ząbek na wydechowym.
Ponadto:
-przelotowy wydech 2,25” na środkowym (wygłuszającej atrapie kata) i końcowym ala Mugen
-cofnięcie zapłonu
Wynik na hamowni 161 kucy i 193 niuty
Stage 5.
- zamontowana przepływka na alururce fi 67,5
- przestawiony limiter na 7500 (prawdziwe 7298)
- mocniejsza pompa paliwa Walbro, ciśnienie 5 bar
- maszyna wystrojona SMT6 by Coobcio
- sprzęgło Exedy
Wynik na hamowni 164 konie i 198 niutów
Stage 6.
- wleciał popularny kolektor SSAC
- modyfikacja przepustnicy ... czekamy
- auto czeka na cieplejszy okres co by można było je wystroić bo zmieniłem uszkodzoną przepływkę i AFR jest do bani. Jak wyjdzie po strojeniu? Liczę że ten etap złamie 170 km i 200 nm.
Plany jak kasa pozwoli:
- Oponki 195/50 lub 205/50
- skrzynia Almera, Primera p11 GT
Będzie lepiej...
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:19 przez Neptune, łącznie zmieniany 20 razy.
Nissan Primera SR20DE+T
Porzadna Fura Sporo miałeś z nią problemów ale widzać ze starania przyniosły efekty
Powodzenia w dalszych modach
Powodzenia w dalszych modach
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Wrzucaj wykresik i w przyszłym tygodniu znowu pędzimy na hamke więc będzie już wynik ostateczny bo wszystkich problemach. Z tym ciśnieniem jeszcze powalczymy i nie pozostanie nic więcej jak cieszyć się z jazdy na jakiś czas (stawiam że starczy na tydzień ) No problemy z paliwem były ciekawe, ale ważne że już po kłopotach
No wydech brzmi rasowo Jeden z głośniejszych jakie znam jest silencer ale już się przyzwyczaiłem do jazdy na całego bez zwężek. Od 3,5-4 tyś/obr dopiero zaczyna fajnie wydeszek chodzić. Sklece w weekend jakiś filmik to będzie słychać jak śpiewa
Mac'u mierzymy strzałę ino mam nadzieje że wreszcie na maxach Znam siebie i wiem jak szybko moc się nudzi... będziemy myśleć
[ Dodano: 2010-04-23, 21:17 ]
Mac'u mierzymy strzałę ino mam nadzieje że wreszcie na maxach Znam siebie i wiem jak szybko moc się nudzi... będziemy myśleć
[ Dodano: 2010-04-23, 21:17 ]
Wierz m też byliśmy w szokuwronek pisze: A niespodzianka w przewodzie dobra, chyba gorzej podawał niż w Micrze
Nissan Primera SR20DE+T
Neptune no to mam nadzieję ze na zlocie nissanzone bedziesz? mam ochotę na kreskę--chociaz mnóstwo pracy jeszcze przy mojej p10 bo zima jej jakoś nie przysłużyła się-szczególnie zawias i osiągi się pogorszyły
--puki co pewnie nie zawita do zlotu pod maskę SR20DET ,więc bedize niezłe porównanie z trwoim wozem--kiedyś miałem 173km 196nm i naprawde ganiała teraz jest dużo mniej ale i to daje radę..hihi
--puki co pewnie nie zawita do zlotu pod maskę SR20DET ,więc bedize niezłe porównanie z trwoim wozem--kiedyś miałem 173km 196nm i naprawde ganiała teraz jest dużo mniej ale i to daje radę..hihi
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
popieram, a co do wydechu, miałam dzisiaj przyjemność poprowadzić 100-kę innego łódzkiego klubowicza i nikt mnie nie rozumiał, kiedy mówiłam, że Twoja Rzezio była lepsza, brakował tej tego charakterystycznego bruuum no i te progiRzeznik pisze:Zdecydowanie najciekawsza obok auta Ryby Primka w Łodzi Neptune kawał roboty i sporo pieniędzy, czasu, serca włożył w auto. Fajnie, że w końcu ją opisałeś
Co do wydechu, to i tak mój był głośniejszy hehehe
pozdro
sorrry neptune za zaśmiecanie Ci tematu
xtomek PW
no bo mody w aucie trza z umiarem i wyczuciem, a nie tonę włókna i pierdzikońcówki szkoda tylko, że nowy właściciel setki nie zarejestrował się nigdzie, no cóż, może nie kręcą go spoty i tym podobne zabawy.ainkaa pisze:
popieram, a co do wydechu, miałam dzisiaj przyjemność poprowadzić 100-kę innego łódzkiego klubowicza i nikt mnie nie rozumiał, kiedy mówiłam, że Twoja Rzezio była lepsza, brakował tej tego charakterystycznego bruuum no i te progi
Moje charakterystyczne brrrrruuuum włączało alarmy na ss-2
Sorki Neptune za offtop hehe
ANIU chodziło o nowego właściciela MOJEJ setki
Ostatnio zmieniony 2010-04-27, 10:46 przez Rzeznik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Modyfikacje idą etapami praktycznie wszystkie mody po taniości się pokończyły żeby nie wydawać fortuny dobrze by było pójść w zmianę skrzyni na ta pochodzącą z P11 GT...
Dalej można by się bawić w grube doloty, przepływki i strojenie...
Ps. co do 100NX GTI SWAP z Łodzi to pojechał 16,9sek tak więc wolniej od mojej dawnej almery 1,6...
Dalej można by się bawić w grube doloty, przepływki i strojenie...
Ps. co do 100NX GTI SWAP z Łodzi to pojechał 16,9sek tak więc wolniej od mojej dawnej almery 1,6...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No będę będę Jest pare moncych Primer w klubie ciekawe jaką mocą będziesz do zlotu dysponował. Niestety ja nie dorobie się jeszcze skrzynki i strojenia ale Prima jakoś daje rade Chociaż jak wiadomo zawsze mało Też bym chciał poczuć 170 kucy i 200 nm wrrrrrrlukasgt pisze:to jak NEPTUNE-widzę że na zlocie bedziesz to ustawimy się na sparing jakiś,hęę??
[ Dodano: 2010-05-05, 21:16 ]
No i pewnie ze mna Będzie już wałek i modRyba pisze:Lukas.. ja z chęcią zmierzą sie z Toba jak również z KTR
Nissan Primera SR20DE+T