


Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No ja tam na tej prostej czasem 180km/h przekraczałem tak więc czasem z wyhamowaniem nie wydawało i się jednocześnie hamowało i skręcało efektem czego było zarzucanie dupąNadiR pisze:Ładnie tam bokiem stawiało na tym zakręcie, takie laki mieli słabe z tyłu czy taki zdradliwy ?
Z takim autem, to myślę, że wstydu nie ma i tak, nawet gdy będzie ta długość różnicy na mecie. Jak mówisz, że to się napędza w 4.5 sek do pakiCoobcio pisze: [ Dodano: 2010-04-21, 10:18 ]
Kubełek na miejscu niebawem zamieszczę fotki, a na razie mam film przedstawiający osiągi mojego sunnego na tle konkurenta 525Konnego Mercedesa E63 AMG
http://www.youtube.com/watch?v=VRlyYoMSGKw
"Pod maską Klasy E od AMG znalazła się jednostka benzynowa V8 o pojemności 6,3 litra. Generuje ona 525 KM mocy oraz 630 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Z takimi parametrami limuzyna z gwiazdą na masce rozpędza się do setki w 4,5 s, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie)"
Dodam że leciałem na kołach torowych z przodu i z tyłu a więc nie za lekkie 16" Speedline i 205.45R16... Jakbym na tył wrzucił to co ostatnio czyli seria GTI 14" na pompowana na 3 atmosfery to Mesio byłby z tyłu
Coobcio pisze:Ps. ktoś błędnie filmik podpisał kto go zameiszczał to było E55 AMG pojemność 5,5L... Jego dane w skrócie:
475KM, 13s na 1/4 i 14.7s 0-200km/h
Coś czułem że po wrzuceniu 4 biegu i tak go dochodziłem - będzie rewanż i może jakiś profi filmik w lepszej jakości