Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-04-15, 19:33

no to gratulejszyn Bombel , teraz poznasz Nowy Wymiar Wyprzedzania, :-D

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-04-15, 19:52

bombel pisze:Właśnie mnie Kuba przewiózł i zabrał mi auto :P Ale to zapier... i tylko 0,5 bara
Mogę się założyć, że jak bombel śpi to przez sen blowoffa udaje :) Jak będzie śmigało cudo to dawaj znać koniecznie zobaczymy jak maxima zostaje w tyle :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-15, 19:53

To finalnie z 1,2:1,5 planujecie :->

Zobaczymy na zlocie co to jeździ ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-15, 20:04

To finalnie z 1,2:1,5 planujecie :->
0,8 ale jak ogarne jazde na 0,5. We dwie osoby na 3 zrywa trakcje :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-15, 20:09

bombel pisze:Właśnie mnie Kuba przewiózł i zabrał mi auto :P Ale to zapier... i tylko 0,5 bara
Ja bym nie darował. Mnie Kuba oddał auto na dzień dobry. :mrgreen: Tylko warnął leciutko na Belgradzkiej dojeżdżając po włożeniu VE <cwaniak>
Przy okazji jakie osiągi ma to cuś:
Chrysler Aspen Aspen 5.7 V8 (340KM ?) Bo się chce ścigać. Waży ze 2,5 tony. Nic w googlach nie znalazłem o osiągach.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-15, 20:30

Dziś Bombla wóz przeszedł prawdziwy cheszest ostra jazda... przy okazji wyszło parę rzeczy do poprawek - dławika przed MBC trzeba dać, podkładki pod maskę, sprawdzić szczelność miedzy muszlą kompresora turbiny a mocowaniem z nierdzewki które to zbytnio proste nie jest... no i zrobić odmę bo na chwilę obecną śmierdzi w aucie.

Ps. Dzisiejszy dzień minął na wymianie sprzęgła oj zeszło się strasznie długo a turbo znacznie skomplikowało sprawę no ale udało się, przy okazji sprawdziłem stan auta no i musze powiedzieć panie Bombel że dałeś dupy wymieniając tylko sworznie w wachaczach - moim zdaniem trzeba całe wymienić albo założyć do nich poliuretany to raz...
Dwa poduszka tylna silnikowa jest mocno zmęczona i wymaga wymiany no i trzy urwałem jedną śrubkę od belki tak więc będzie trzeba wiercić gwintować i dać nową bo stara to zerdzewiałe pruchno było no i przy pomocy metrowej przedłużki się urwała :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-15, 20:34

Coobcio pisze:no i musze powiedzieć panie Bombel że dałeś dupy wymieniając tylko sworznie w wachaczach - moim zdaniem trzeba całe wymienić albo założyć do nich poliuretany to raz...
Ja nic tam nie robiłem :P Po porzedniku zostało
Coobcio pisze:Dwa poduszka tylna silnikowa jest mocno zmęczona i wymaga wymiany no i trzy urwałem jedną śrubkę od belki tak więc będzie trzeba wiercić gwintować i dać nową bo stara to zerdzewiałe pruchno było no i przy pomocy metrowej przedłużki się urwała :D
Sam popsuł i na mnie zwala :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-15, 20:45

No fotki chociaż dwie zpodam nim padnę na pysk po dzisiejszym zapiepszu:
Obrazek
-- Ale szrot, do nitów niby tam pozostało 0,05mm ale widać że docisk był węższy jak okładzina tarczy

No i nowa Bombla klacz już na miejscu:
Obrazek

Klacz od angielskiego słowa clutch czyli sprzegło :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2010-04-15, 20:55

wszystko ładnie, tylko kto Bombla nauczy tym jeździć? :mrgreen:
Pozatym B jak ty i ja siądziemy razem to tak łatwo trakcji nie straci a tak to nie miałeś przeciwwagi :-P
Coobcio pisze:przy pomocy metrowej przedłużki się urwała
za mało WD40 :hah:
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-15, 20:56

Nie no spokojnie dlatego dzisiaj nie dałem Bomblowi się przejechać - bo by i tak nie ogarnął wozu i jeszcze sobie kuku zrobił :mrgreen:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-04-15, 21:09

Czy ktoś przyjmuje już zakłady kiedy przeguby/półosie ukręci :?: :-P :->

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-04-15, 21:27

Andrzej to nie wiesz, że tu się przeguby nie ukręcają tylko 3 bieg się na gładko w skrzyni obiera?

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-04-15, 21:37

Myślałem że chociaż półosie-bo rdza zżera -a takową już widziano w tym egzemplarzu :-P

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-16, 05:06

Andrzej pisze:Czy ktoś przyjmuje już zakłady kiedy przeguby/półosie ukręci :?: :-P :->
Gre seryjnych przy 500KM nie urwał :P
Andrzej pisze:Myślałem że chociaż półosie-bo rdza zżera -a takową już widziano w tym egzemplarzu :-P
Obie juz wymienione :P Ale dzięki Andrzej za wsparcie

Kuba zostaw to sprzęgło to je wykorzystam :)

Awatar użytkownika
jarkk
fanatyk nissana
Posty: 289
Rejestracja: 2009-11-30, 10:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: jarkk » 2010-04-16, 07:42

No Bambucha, zacny masz motor teraz :)
GRZECHu pisze:Mogę się założyć, że jak bombel śpi to przez sen blowoffa udaje :)
tylko którym otworem :-> :mrgreen:
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-04-16, 07:47

Dolnym .. bo górnym łapie lewe powietrze :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-16, 08:00

To jest najbardziej OFFTOPOWA prezentacja świata :D

[ Dodano: 2010-04-16, 09:05 ]
xtomek pisze:Chrysler Aspen Aspen 5.7 V8 (340KM ?) Bo się chce ścigać. Waży ze 2,5 tony. Nic w googlach nie znalazłem o osiągach.
Słabo szukasz -> http://www.mpt.org/motorweek/reviews/rt2630b.shtml

Awatar użytkownika
jarkk
fanatyk nissana
Posty: 289
Rejestracja: 2009-11-30, 10:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: jarkk » 2010-04-16, 08:05

Najbardziej offtopowa to będzie jak Ci powiększą średnicę przepustnicy ;D
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-04-16, 08:19

juz glosniejszego wydziora nie mozna miec wiec po co ktos ma mu otwor jeszcze rozwiercac :P

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-16, 16:21

Ja wiem czy tak trudno z tym turbo i trzeba się uczyć ;) gorzej jak by to RWD było.

Jak pierwszy raz wsiadłem w rajchu do S14a to źle nie było no i RWD. Trochę mu wstawiliśmy co by się przekonać i kolega za nabył go. Miał tam zmieniony dolot i takie tam. może z 210-220km było.

Ale ogólnie mówił, że jak do 300km dojdzie to przydał by się na szybkiego przyspieszony kurs zrywania czereśni co by się wózkiem nacieszyć trochę :mrgreen:


Czekamy na dobry film...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-16, 20:04

bombel pisze:To jest najbardziej OFFTOPOWA prezentacja świata :D

[ Dodano: 2010-04-16, 09:05 ]
xtomek pisze:Chrysler Aspen Aspen 5.7 V8 (340KM ?) Bo się chce ścigać. Waży ze 2,5 tony. Nic w googlach nie znalazłem o osiągach.
Słabo szukasz -> http://www.mpt.org/motorweek/reviews/rt2630b.shtml
No to fajniutko, z 16-ką może rudą w d... pocałować. Dzięki Bombel. Mocy i szybkości życzę na....prawdziwych wyścigach :mrgreen:

Tak więc Bombel ET=.....RT=........60 ft= ......
Dzięki za info, nie miałem za dużo czasu na googlowanie. Sorry za takie OT :-P
Ostatnio zmieniony 2010-04-16, 20:24 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-16, 20:06

Bombel coś tam nagrał ja kierowałem i komentowałem :D
Ps. w Aucie jeszcze nie poprawiłem przedniego zderzaka no tylko to mi zostało, wóz oddałem z doładowaniem 0,5 bara i niezłym bałaganem w bagarzniku ale to bombel sobie posegreguje i wywali to co będzie mu zbędne...

Przez weekend niech bombel dotrze sprzęgło zrobimy porządek z akumulatorem i poprowadzimy nowe przewody do pompy paliwa bo spadek mają też 2V jak u Shopena po tym zabiegu myślę że się ciut podniesie doładowanie i udamy się na hamownie coby coś miłego dla oka narysować :)

A puki co czekam na wrażenia z jazdy jak Bombel dojedzie do domu :D

AAA dodam jeszcze że te opony co ma Prima jakieś zimy to zajebiaszczo kleją na pierwszym biegu nie ma najmniejszych problemów z trakcją no kurcze nic tylko POWER UP :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-16, 20:42

Hehhe kolejny filmik: http://www.youtube.com/watch?v=7z_wZeJmlHU

Niestety sprzęgło się ślizgło i auto nie zmierzone na GTECHU. Trzeba poczekać aż się dotrze

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-16, 20:51

Radzikowski, tylko ono jest zero/jedynkowe. Ale da się jeździć :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-17, 07:37

bombel pisze:Hehhe kolejny filmik: http://www.youtube.com/watch?v=7z_wZeJmlHU

Niestety sprzęgło się ślizgło i auto nie zmierzone na GTECHU. Trzeba poczekać aż się dotrze
Hehe standardowo testing auta po nocy z Coobciem ;) U mnie bylo to samo. Spoko filmik....widze ze zegary nadal przyklejone moim powertapem :D

Jak zmierzysz G-TECHEM to daj znac co i jak.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-17, 17:35

Mała sesja z dzisiaj:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Więcej w linku w pierwszym poście :)

jemiol7
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-12-10, 17:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: jemiol7 » 2010-04-17, 18:57

No, na tych kołach dużo lepiej wygląda. A i trakcja powinna być niezła. Gratki.

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2010-04-17, 19:49

Przepiękna sesja na tle Stara :mrgreen:
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-17, 20:19

Do pełni szczęścia jeszcze tylko amorki zmienić na sprawne np. od Zura albo pójść tak jak on w Ultra SR :D

Ps. w poniedziałek dokańczamy dzieła - heble tył no i coś by mocy było więcej :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-18, 00:22

Wrzuciłem 2 filmiki z dzisiejszego dnia jak na razie. Jutro postaram się dorzucić kolejne dwa męskie filmy :D

Testing Bombel Primera:

http://www.youtube.com/watch?v=DGSl-cuvyzY

http://www.youtube.com/watch?v=wc5XU05XzGs

P.S
W nastepnym tygodniu trzeba u mnie skończyć Coobciu, bo troche roboty jest ;) Nie możemy odstawać od Bombla ;) hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”