
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mogę się założyć, że jak bombel śpi to przez sen blowoffa udajebombel pisze:Właśnie mnie Kuba przewiózł i zabrał mi autoAle to zapier... i tylko 0,5 bara


100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu

--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"

Ja bym nie darował. Mnie Kuba oddał auto na dzień dobry.bombel pisze:Właśnie mnie Kuba przewiózł i zabrał mi autoAle to zapier... i tylko 0,5 bara


Przy okazji jakie osiągi ma to cuś:
Chrysler Aspen Aspen 5.7 V8 (340KM ?) Bo się chce ścigać. Waży ze 2,5 tony. Nic w googlach nie znalazłem o osiągach.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dziś Bombla wóz przeszedł prawdziwy cheszest ostra jazda... przy okazji wyszło parę rzeczy do poprawek - dławika przed MBC trzeba dać, podkładki pod maskę, sprawdzić szczelność miedzy muszlą kompresora turbiny a mocowaniem z nierdzewki które to zbytnio proste nie jest... no i zrobić odmę bo na chwilę obecną śmierdzi w aucie.
Ps. Dzisiejszy dzień minął na wymianie sprzęgła oj zeszło się strasznie długo a turbo znacznie skomplikowało sprawę no ale udało się, przy okazji sprawdziłem stan auta no i musze powiedzieć panie Bombel że dałeś dupy wymieniając tylko sworznie w wachaczach - moim zdaniem trzeba całe wymienić albo założyć do nich poliuretany to raz...
Dwa poduszka tylna silnikowa jest mocno zmęczona i wymaga wymiany no i trzy urwałem jedną śrubkę od belki tak więc będzie trzeba wiercić gwintować i dać nową bo stara to zerdzewiałe pruchno było no i przy pomocy metrowej przedłużki się urwała
Ps. Dzisiejszy dzień minął na wymianie sprzęgła oj zeszło się strasznie długo a turbo znacznie skomplikowało sprawę no ale udało się, przy okazji sprawdziłem stan auta no i musze powiedzieć panie Bombel że dałeś dupy wymieniając tylko sworznie w wachaczach - moim zdaniem trzeba całe wymienić albo założyć do nich poliuretany to raz...
Dwa poduszka tylna silnikowa jest mocno zmęczona i wymaga wymiany no i trzy urwałem jedną śrubkę od belki tak więc będzie trzeba wiercić gwintować i dać nową bo stara to zerdzewiałe pruchno było no i przy pomocy metrowej przedłużki się urwała

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja nic tam nie robiłemCoobcio pisze:no i musze powiedzieć panie Bombel że dałeś dupy wymieniając tylko sworznie w wachaczach - moim zdaniem trzeba całe wymienić albo założyć do nich poliuretany to raz...

Sam popsuł i na mnie zwalaCoobcio pisze:Dwa poduszka tylna silnikowa jest mocno zmęczona i wymaga wymiany no i trzy urwałem jedną śrubkę od belki tak więc będzie trzeba wiercić gwintować i dać nową bo stara to zerdzewiałe pruchno było no i przy pomocy metrowej przedłużki się urwała

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No fotki chociaż dwie zpodam nim padnę na pysk po dzisiejszym zapiepszu:

-- Ale szrot, do nitów niby tam pozostało 0,05mm ale widać że docisk był węższy jak okładzina tarczy
No i nowa Bombla klacz już na miejscu:

Klacz od angielskiego słowa clutch czyli sprzegło

-- Ale szrot, do nitów niby tam pozostało 0,05mm ale widać że docisk był węższy jak okładzina tarczy
No i nowa Bombla klacz już na miejscu:

Klacz od angielskiego słowa clutch czyli sprzegło

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
wszystko ładnie, tylko kto Bombla nauczy tym jeździć?
Pozatym B jak ty i ja siądziemy razem to tak łatwo trakcji nie straci a tak to nie miałeś przeciwwagi


Pozatym B jak ty i ja siądziemy razem to tak łatwo trakcji nie straci a tak to nie miałeś przeciwwagi

za mało WD40Coobcio pisze:przy pomocy metrowej przedłużki się urwała

1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie no spokojnie dlatego dzisiaj nie dałem Bomblowi się przejechać - bo by i tak nie ogarnął wozu i jeszcze sobie kuku zrobił 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No Bambucha, zacny masz motor teraz


tylko którym otworemGRZECHu pisze:Mogę się założyć, że jak bombel śpi to przez sen blowoffa udaje


Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
To jest najbardziej OFFTOPOWA prezentacja świata
[ Dodano: 2010-04-16, 09:05 ]

[ Dodano: 2010-04-16, 09:05 ]
Słabo szukasz -> http://www.mpt.org/motorweek/reviews/rt2630b.shtmlxtomek pisze:Chrysler Aspen Aspen 5.7 V8 (340KM ?) Bo się chce ścigać. Waży ze 2,5 tony. Nic w googlach nie znalazłem o osiągach.
Najbardziej offtopowa to będzie jak Ci powiększą średnicę przepustnicy 

Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
Ja wiem czy tak trudno z tym turbo i trzeba się uczyć
gorzej jak by to RWD było.
Jak pierwszy raz wsiadłem w rajchu do S14a to źle nie było no i RWD. Trochę mu wstawiliśmy co by się przekonać i kolega za nabył go. Miał tam zmieniony dolot i takie tam. może z 210-220km było.
Ale ogólnie mówił, że jak do 300km dojdzie to przydał by się na szybkiego przyspieszony kurs zrywania czereśni co by się wózkiem nacieszyć trochę
Czekamy na dobry film...

Jak pierwszy raz wsiadłem w rajchu do S14a to źle nie było no i RWD. Trochę mu wstawiliśmy co by się przekonać i kolega za nabył go. Miał tam zmieniony dolot i takie tam. może z 210-220km było.
Ale ogólnie mówił, że jak do 300km dojdzie to przydał by się na szybkiego przyspieszony kurs zrywania czereśni co by się wózkiem nacieszyć trochę

Czekamy na dobry film...
No to fajniutko, z 16-ką może rudą w d... pocałować. Dzięki Bombel. Mocy i szybkości życzę na....prawdziwych wyścigachbombel pisze:To jest najbardziej OFFTOPOWA prezentacja świata![]()
[ Dodano: 2010-04-16, 09:05 ]Słabo szukasz -> http://www.mpt.org/motorweek/reviews/rt2630b.shtmlxtomek pisze:Chrysler Aspen Aspen 5.7 V8 (340KM ?) Bo się chce ścigać. Waży ze 2,5 tony. Nic w googlach nie znalazłem o osiągach.

Tak więc Bombel ET=.....RT=........60 ft= ......
Dzięki za info, nie miałem za dużo czasu na googlowanie. Sorry za takie OT

Ostatnio zmieniony 2010-04-16, 20:24 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bombel coś tam nagrał ja kierowałem i komentowałem 
Ps. w Aucie jeszcze nie poprawiłem przedniego zderzaka no tylko to mi zostało, wóz oddałem z doładowaniem 0,5 bara i niezłym bałaganem w bagarzniku ale to bombel sobie posegreguje i wywali to co będzie mu zbędne...
Przez weekend niech bombel dotrze sprzęgło zrobimy porządek z akumulatorem i poprowadzimy nowe przewody do pompy paliwa bo spadek mają też 2V jak u Shopena po tym zabiegu myślę że się ciut podniesie doładowanie i udamy się na hamownie coby coś miłego dla oka narysować
A puki co czekam na wrażenia z jazdy jak Bombel dojedzie do domu
AAA dodam jeszcze że te opony co ma Prima jakieś zimy to zajebiaszczo kleją na pierwszym biegu nie ma najmniejszych problemów z trakcją no kurcze nic tylko POWER UP

Ps. w Aucie jeszcze nie poprawiłem przedniego zderzaka no tylko to mi zostało, wóz oddałem z doładowaniem 0,5 bara i niezłym bałaganem w bagarzniku ale to bombel sobie posegreguje i wywali to co będzie mu zbędne...
Przez weekend niech bombel dotrze sprzęgło zrobimy porządek z akumulatorem i poprowadzimy nowe przewody do pompy paliwa bo spadek mają też 2V jak u Shopena po tym zabiegu myślę że się ciut podniesie doładowanie i udamy się na hamownie coby coś miłego dla oka narysować

A puki co czekam na wrażenia z jazdy jak Bombel dojedzie do domu

AAA dodam jeszcze że te opony co ma Prima jakieś zimy to zajebiaszczo kleją na pierwszym biegu nie ma najmniejszych problemów z trakcją no kurcze nic tylko POWER UP

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehhe kolejny filmik: http://www.youtube.com/watch?v=7z_wZeJmlHU
Niestety sprzęgło się ślizgło i auto nie zmierzone na GTECHU. Trzeba poczekać aż się dotrze
Niestety sprzęgło się ślizgło i auto nie zmierzone na GTECHU. Trzeba poczekać aż się dotrze
Hehe standardowo testing auta po nocy z Coobciembombel pisze:Hehhe kolejny filmik: http://www.youtube.com/watch?v=7z_wZeJmlHU
Niestety sprzęgło się ślizgło i auto nie zmierzone na GTECHU. Trzeba poczekać aż się dotrze


Jak zmierzysz G-TECHEM to daj znac co i jak.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do pełni szczęścia jeszcze tylko amorki zmienić na sprawne np. od Zura albo pójść tak jak on w Ultra SR 
Ps. w poniedziałek dokańczamy dzieła - heble tył no i coś by mocy było więcej

Ps. w poniedziałek dokańczamy dzieła - heble tył no i coś by mocy było więcej

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wrzuciłem 2 filmiki z dzisiejszego dnia jak na razie. Jutro postaram się dorzucić kolejne dwa męskie filmy 
Testing Bombel Primera:
http://www.youtube.com/watch?v=DGSl-cuvyzY
http://www.youtube.com/watch?v=wc5XU05XzGs
P.S
W nastepnym tygodniu trzeba u mnie skończyć Coobciu, bo troche roboty jest
Nie możemy odstawać od Bombla
hehe

Testing Bombel Primera:
http://www.youtube.com/watch?v=DGSl-cuvyzY
http://www.youtube.com/watch?v=wc5XU05XzGs
P.S
W nastepnym tygodniu trzeba u mnie skończyć Coobciu, bo troche roboty jest


Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
