


Model: Nissan Primera P10 1.6 96' Invitation
Silnik: GA16DE - seryjnie 90km
Zawieszenie: Amorki Tokico - + seryjne sprężyny
Układ wydechowy - seryjny
Układ dolotowy - rura alu fi70 + stożek JR (wolna odma)
Elektronika: seria
Układ hamulcowy: Tył: tarcze TRW + klocki Ferodo Premier, Przód: Tarcze TRW (kończą się i do wym. na Mikoda) + Klocki Kashiyama (ogólnie nie polecam)
Wnętrze: jasne i seryjne, czyste i pachnące

Koła: 15"x7" ET37 + 195/50 Bridgestone Turanza ER300
Body Kit - seryjny bez festyniarskich akcentów.
Audio: JVC+usb ze średniej półki
Mody::
-EGR - zaślepiony - aż 10 gr.




-73c- założony


-kolektor 4-2-1 - będzie
-dolot - będzie chyba taki:

-wałek ssący od DS - założony, by Coobcio




- +zapłon - przyspieszony samemu

- mod rozrządu by Coobcio - zrobione


Z optyki i trakcji:
-czerwone zaciski



- lotka od GT czeka


- białe kółeczka 15x7" + laczki Bridgestone Turanza ER300 (polecam!!) - praktycznie nówki
będą jeszcze dekielki ala nismo






To będą wszystkie mody tak do granicy 115km na seryjnych wtryskach i ciśnieniu i jakoś wystarczy

Foty kilka miechów po zakupie, jeszcze ze starym przed liftowym grillem i starych alu: na dniach zakładam nowy zestawik

Reszta będzie uaktualniania w miarę rozwoju co by do zlot już na gotowo wsio ogarnąć





