Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11] silnik w Top Sport

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-03-30, 08:44

psiknij smarem i będziesz widział czy jest poprawa czy nie. napewno nie zaszkodzi jak spryskasz troche smarem penetrującym
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-03-31, 13:28

Dobra dzisiaj psiknę i zobaczymy, pytanie z innej beczki czy przewody firmy Nipparts są w porządku czy lepiej NGK bo te pierwsze są dużo tańsze a jakościowo mogą wcale nie być gorsze. Czy ktoś z was miał do czynienia z przewodami Nipparts?
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-01, 00:57

Przewody najlepsze to: Magnecor, potem długo nic... NGK, Chempion, potem BOSCH, kiczowate Sentech, Janmor, JC Auto, Nipparts też się do nich zaliczają :)

[ Dodano: 2010-04-01, 02:02 ]
waichwaich pisze:SR20VE '20V' o mocy 204 kucyków :)
Ten silnik był tylko montowany w primerze P12 na japońskim rynku dostępna była z 6 biegowym manualem z którym to kręciła czas do setki na poziomei 7,6 sek i z automatem CVT, wiadomo znacznie gorsze...

Ps. jaki silnik by nie był to to do ilu się on kręci odnosi się ECU które go obsługuje no chyba że na gazik przełżczymy (nie sekwnecje) to idzie zakręcić do bólu :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-16, 09:24

Co do alternatowa to aż tak nie piszczy, żeby się tym martwić. Powiem szczerze, że gdybyś nie powiedział to bym nawet nie zauważył. Co do silnika to szykuj wałek z GT i będzie malina. Obecnie po rozrządzie zbiera się z dołu jak prawdziwy TDI :-) Reakcja na gaz lepsza niż w moim starym Sunnym. Silniczek masz ogólnie w bardzo dobrym stanie. Ciśnienie na garach po równe 13,5bara było. Obecnie podchodzi pod 14,5bara.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-05-16, 15:33

Co do alternatora to psiknąłem smarem i na razie jest jak słyszałeś, ale generalnie będę musiał ogarnąć bardziej temat bo koledze kiedyś taki alternator się rozleciał w trasie co się równało z całym silnikiem do wymiany bo poleciały różne inne rzeczy.
Co do zbierania się to po modzie rozrządu jest super, tego właśnie oczekiwałem od tego auta że jak wcisnę pedał gazu to będę czuł lekkie wgniatanie w fotel :). Dzięki bodek !
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-16, 16:03

Patogen pisze:koledze kiedyś taki alternator się rozleciał w trasie co się równało z całym silnikiem do wymiany bo poleciały różne inne rzeczy.
Ale nie w aucie gdzie jest lancuch? Jesli w aucie kolegi byl pasek to jest to mozliwe, ze jakies elementy uszkodzily obudowe rozrzadu i zerwaly pasek.

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-05-16, 16:29

Ale nie w aucie gdzie jest lancuch? Jesli w aucie kolegi byl pasek to jest to mozliwe, ze jakies elementy uszkodzily obudowe rozrzadu i zerwaly pasek.
Nie nie w jakimś starym Citroenie, tak jak mówisz rozsypał się rozrząd chyba. W Nismo to nie wiem jakie mogą być konsekwencje i czy w ogóle jest możliwe że się posypie?
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-17, 21:07

Hehe to chyba nie słyszałeś wyjącego alternatora :mrgreen: Według mnie nie ma się czym przejmować ale profilaktycznie możesz się tym zająć. W mojej Sentrze alternator chodzi jak kompresor. Na blacie okolice 400tys.km i nawet nie myślę o jego poważnej awarii.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-05-18, 08:47

Hehe no może jestem trochę przeczulony na różne dźwięki dochodzące zewsząd ale wolę być czujny bo nie do końca wiadomo co się z tą furą działo wcześniej i raczej nie dbano o nią tak jak powinno się dbać jeżeli nawet filtr kabinowy był oryginalny prawdopodobnie nie wymieniany od 12 lat!!! (może Niemcy nie wiedzą że jest taki filtr :-P )
No ale cieszy mnie że wg specjalisty nie jest najgorzej.

Jeżeli finanse pozwolą (i żona się nie wkurzy za bardzo ;-) ) to postaram się doprowadzić ten samochód do stanu normalnego.

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie.
Play fair no matter when or where

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”