Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-05, 20:31

Coobcio przewiduje, że pobicie 14-ki jest możliwe na R888 z przodu i cieniasach jak w Hondach z tylu. Perspektywa poniżej 6,0 do setki podnieca. Nie na darmo pytałem, czy Nasze klubowe turboPrimerki przyjadą ścignąć się do Ryk z prostym N/a :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-05, 21:21

A kiedy jest ta 1/4 mili ?? I Gdzie wiem ze ponoć 28 kwietnia jest w Warszawie na Bemowie organizowane przez SSS wjazd za 60zł...

Może posiadacze primer się zrzucą na jeden komplet porządnych opon R888 w rozmiarze 205/50R15 i tylko na te zawody byście je zakladali zrzucił by się pewno Bombel i Żuru :D

Tylko wówczas troszkę szkoda że jednocześnie dwie primery nie mogły by startować :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2010-03-05, 21:26

No no ladne to sa oponki,a cena jeszcze lepsza.Tylko pytanie czy cos by z nich zostalo jak kazdy by sie scigal:-)
:mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-06, 00:36

no zuzywały by się szybciej tyle razy ilu będzie ich urzytkowników ale kosztowały by też odpowidenio mniej... Na jeden sezon 1/4 mili by starczyły na pewno dla minimum 3 zawodników - chyba że turbo Primery będa je wchłaniały w zastraszającym tępie :D

No i najważniejsze uzywać ich na zawodach a nie na ulicy - bo szkoda ;)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2010-03-06, 01:39

No no wiadomo ze na zawodach tylko. Bo polskie drogi sie nie nadaja na takie opony nawet.
Ja planuje za rok kupic p10 bo zawsze to wieksze autko troche i mocniejsze.
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-06, 08:32

byle kawałek Asfaltu, kostki, byle nie ziemia, żwir i takie R888 trzyma o stokroć lepiej niż najlepsza ogólnodostępna opona, to jest opona typu pół slik... Nawet w deszczu - jak nie stoją kałuże trzyma lepiej niż normalne opony na suchej nawierzchni...

Dobra koniec OT...
Hehe tak na marginesie Sunny jest lżejszy od Primery tak więc i szybszy - lakka buda czyni cuda :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-06, 10:50

I Runda OPP WST
Data: 24 kwietnia 2010 - 1/8 mili
Typ zawodów: 1/4 mili
Weź udział: Musisz się zalogować aby móc zgłosić się na zawody.

Opis imprezy:
1/8 mili - Tor Poznań
Szczególy niebawem. wst.org.pl

Na 1/8 to turbiaki mogą nie wyrobić, chyba że sprężarkowe :hah:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-06, 11:30

xtomek, wybierasz sie na ogolnopolski?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-06, 11:45

Jak dobrze pójdzie, to wpadnę ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-06, 11:58

Spoko chetnie bym porownal osiagi naszych wozow :-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-06, 12:42

Może być ciekawie... :-D

[ Dodano: 2010-03-08, 21:17 ]
Juterkiem będzie chwila prawdy. Rozrząd, zapłon, nowy dolot, nowe wałki, mapa i wszystko co potrzeba przed sezonem. R888 będą w kwietniu. Trzymajcie kciuki. No chyba, że Coobciowi coś znowu wypadnie.................. :-> Zapłon piłujemy dalej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-03-09, 20:24

Zobaczcie sami co Coobcio potrafi:
Zmieniony dolot/krótszy/, zapłon i wałki z SR16VE no i mapa paliwa dopieszczona.
Wielkie dzięki. Ruda spisała się na medal. Godna następczyni czerwonej.
Było: 205,4 KM i 214 Nm
Jest: 213 KM i 227 Nm
Pozwala to liczyć na znacznie lepsze rezultaty na 1/4 na nowych R888 !
Ostatnio zmieniony 2010-03-09, 23:21 przez xkarol, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-09, 20:26

Jest: 213 KM i 227 Nm
Ale Żuru i tak Was objedzie :P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-09, 20:33

Proponuję 1/8 to Was ruda obu objedzie zanim się rozpędzicie :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-09, 22:02

Nie no sam przyznam że moment obrotowy wyszedł niesamowity i to bez dopręrzania silnika... Tak więc moje VE z sunnego GTi zostało w tej kategorii pokonane...
Kurde jakby do was wsadzić z mojego VE większą przepustnicę gazu to by pewno te 230Nm szło złamać i to z wolnossącego silnika o pojemności 2.0 :D :D :D

Ps. Zamieszczam dzisiejszy wykres, ten gorszy to jak auto wjechało dopiero co na rolki + lekka korekta zapłonu bo start był od 204KM i 219Nm...
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-03-09, 22:16

Różnica musi być odczuwalna. Nagrał byś jakiego filma jak się zbiera :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-03-09, 22:24

A nie mówiłem, że się trafił nam najlepszy motor z tamtej partii. Jakby były wałeczki N1 to może i koniki by poszły w górę. Jeszcze pare pomysłów do zrealizowania. Pozdrawiamy !!!

[ Dodano: 2010-03-09, 22:26 ]
bodek pisze:Różnica musi być odczuwalna. Nagrał byś jakiego filma jak się zbiera :)
Jest, no i przestała żłopać paliwo :-P

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-03-09, 22:32

wydaje ci się :D jak dasz po garach to żłopać musi. Filma zapodaj bo tamten stary już dawno nieaktualny.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-09, 22:33

Bodek, kończ Waść swoje VE i jedziemy......wiesz gdzie :mrgreen: Filmik zmajstrujemy i zapodamy niedługo. Cieszymy sie bardzo. Wyobraź sobie, jak by było mniej. Katastrofa po przejściach.
Pozdrawiam
p.s.
Autko jest lżejsze od czerwonej o co najmniej 50 kG i wyraźnie jest szybsze na dole i na górze.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-09, 23:17

Gratulacje, musi dobrze zapierd...ać na tych parametrach. Do zobaczenia na jakimś spocie.

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-03-10, 09:08

Przyznam chłopaki, że naprawdę pięknie wyszło.... Gratki !!!

Coobcio ! Jaką średnicę wewnętrzną masz tej przepustnicy?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-03-10, 09:40

ladnie musi sie odpychac, robi wrazenie wynik, ile autko wazy ???

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-10, 09:51

Ruda... ostra suka.. :) heh. zazdroszcze osigów :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-10, 11:47

Jeżeli zejdziemy z masą do 1000 kG to:
Masa pojazdu: 1000 kg Moc pojazdu: 213 KM
Szacunkowy czas przejazdu 1/4 mili: 13.964 sekund

Kalkulator znajduje się tu:http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator, ... li,18.html
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-03-10, 12:32

Hehe 1000kg to chyba wydmuszka nie da rady :) a kalkulator to mozna sobie ... :) :razz:
Powinna wazyc okolo 1200 ... kiedys wybierzemy sie na wage i sprawdzimy dokladnie

Dzisiaj moze mala sesja zdjeciowa ... z tym ze kola brzydkie sa jakkkk ........... uh ;) moze uda sie cos wrzucic wieczorem ... pzdr

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-10, 15:39

Dawać te foty ... bo aż jestem ciekaw :)

1000kg ... heh chcesz z P10 zrobić cupe ;D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-10, 22:43

Jak xkarol obrobi zdjątka to zamieści. Co do rudej P10SLX :mrgreen: , nie widziałeś takiej zwykłej Primki z paskudnym spoilerem jeszcze ? Tylko z tą akurat, nie radzę się ścigać :mrgreen: Pod maską tylko nowy, krótszy dolot widać. A z tą masą, to dupa. Trzeba iść w konie i moment. Ruda jest drogowa i już. ;-) Bedzie koło 1120 po zdjęciu foteli , koła zapasowego i spoilera i bez szyberdachu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-03-24, 13:23

Taka mała przymiareczka jak wygląda sleeper pod maską:

Obrazek

http://www.neovvl.co.uk/community/downl ... &mode=view

Awatar użytkownika
szulczyk
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-09, 12:29
Lokalizacja: okolice Łasku/Łódź

Post autor: szulczyk » 2010-03-24, 21:57

Ja swoją ważyłem p10 tak jak na codzień nią jeżdze to z butla LPG ,spojlerem ,jakimis pierdołami ważyła 1280 kg także zejście do 1000kg będzie trudne ale powodzenia życze...Pozdrawiam
Primera p10 SLX 2,0 16v 116.7 KM :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-27, 16:07

Żeby trochę DET-y powstrzymać, to może regulowane kółka rozrządu, wałki N1 i co tam jeszcze bez kucia potrzeba. Może Coobcio jest trochę zniechęcony, ale N/A też ma szanse.
Zresztą zobaczymy jak DET-y wystartują, byle nie na G-techu. Pozdrawiam :-D
p.s.
No i jeszcze Bodek ze swoim lekkim Sunniakiem. Liczę na wsparcie nie tylko moralne w N/A :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”