
[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Coobcio przewiduje, że pobicie 14-ki jest możliwe na R888 z przodu i cieniasach jak w Hondach z tylu. Perspektywa poniżej 6,0 do setki podnieca. Nie na darmo pytałem, czy Nasze klubowe turboPrimerki przyjadą ścignąć się do Ryk z prostym N/a 

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A kiedy jest ta 1/4 mili
I Gdzie wiem ze ponoć 28 kwietnia jest w Warszawie na Bemowie organizowane przez SSS wjazd za 60zł...
Może posiadacze primer się zrzucą na jeden komplet porządnych opon R888 w rozmiarze 205/50R15 i tylko na te zawody byście je zakladali zrzucił by się pewno Bombel i Żuru
Tylko wówczas troszkę szkoda że jednocześnie dwie primery nie mogły by startować

Może posiadacze primer się zrzucą na jeden komplet porządnych opon R888 w rozmiarze 205/50R15 i tylko na te zawody byście je zakladali zrzucił by się pewno Bombel i Żuru

Tylko wówczas troszkę szkoda że jednocześnie dwie primery nie mogły by startować

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
no zuzywały by się szybciej tyle razy ilu będzie ich urzytkowników ale kosztowały by też odpowidenio mniej... Na jeden sezon 1/4 mili by starczyły na pewno dla minimum 3 zawodników - chyba że turbo Primery będa je wchłaniały w zastraszającym tępie 
No i najważniejsze uzywać ich na zawodach a nie na ulicy - bo szkoda

No i najważniejsze uzywać ich na zawodach a nie na ulicy - bo szkoda

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
byle kawałek Asfaltu, kostki, byle nie ziemia, żwir i takie R888 trzyma o stokroć lepiej niż najlepsza ogólnodostępna opona, to jest opona typu pół slik... Nawet w deszczu - jak nie stoją kałuże trzyma lepiej niż normalne opony na suchej nawierzchni...
Dobra koniec OT...
Hehe tak na marginesie Sunny jest lżejszy od Primery tak więc i szybszy - lakka buda czyni cuda
Dobra koniec OT...
Hehe tak na marginesie Sunny jest lżejszy od Primery tak więc i szybszy - lakka buda czyni cuda

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
I Runda OPP WST
Data: 24 kwietnia 2010 - 1/8 mili
Typ zawodów: 1/4 mili
Weź udział: Musisz się zalogować aby móc zgłosić się na zawody.
Opis imprezy:
1/8 mili - Tor Poznań
Szczególy niebawem. wst.org.pl
Na 1/8 to turbiaki mogą nie wyrobić, chyba że sprężarkowe
Data: 24 kwietnia 2010 - 1/8 mili
Typ zawodów: 1/4 mili
Weź udział: Musisz się zalogować aby móc zgłosić się na zawody.
Opis imprezy:
1/8 mili - Tor Poznań
Szczególy niebawem. wst.org.pl
Na 1/8 to turbiaki mogą nie wyrobić, chyba że sprężarkowe

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Może być ciekawie...
[ Dodano: 2010-03-08, 21:17 ]
Juterkiem będzie chwila prawdy. Rozrząd, zapłon, nowy dolot, nowe wałki, mapa i wszystko co potrzeba przed sezonem. R888 będą w kwietniu. Trzymajcie kciuki. No chyba, że Coobciowi coś znowu wypadnie..................
Zapłon piłujemy dalej.

[ Dodano: 2010-03-08, 21:17 ]
Juterkiem będzie chwila prawdy. Rozrząd, zapłon, nowy dolot, nowe wałki, mapa i wszystko co potrzeba przed sezonem. R888 będą w kwietniu. Trzymajcie kciuki. No chyba, że Coobciowi coś znowu wypadnie..................

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Zobaczcie sami co Coobcio potrafi:
Zmieniony dolot/krótszy/, zapłon i wałki z SR16VE no i mapa paliwa dopieszczona.
Wielkie dzięki. Ruda spisała się na medal. Godna następczyni czerwonej.
Było: 205,4 KM i 214 Nm
Jest: 213 KM i 227 Nm
Pozwala to liczyć na znacznie lepsze rezultaty na 1/4 na nowych R888 !
Zmieniony dolot/krótszy/, zapłon i wałki z SR16VE no i mapa paliwa dopieszczona.
Wielkie dzięki. Ruda spisała się na medal. Godna następczyni czerwonej.
Było: 205,4 KM i 214 Nm
Jest: 213 KM i 227 Nm
Pozwala to liczyć na znacznie lepsze rezultaty na 1/4 na nowych R888 !
Ostatnio zmieniony 2010-03-09, 23:21 przez xkarol, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie no sam przyznam że moment obrotowy wyszedł niesamowity i to bez dopręrzania silnika... Tak więc moje VE z sunnego GTi zostało w tej kategorii pokonane...
Kurde jakby do was wsadzić z mojego VE większą przepustnicę gazu to by pewno te 230Nm szło złamać i to z wolnossącego silnika o pojemności 2.0
Ps. Zamieszczam dzisiejszy wykres, ten gorszy to jak auto wjechało dopiero co na rolki + lekka korekta zapłonu bo start był od 204KM i 219Nm...

Kurde jakby do was wsadzić z mojego VE większą przepustnicę gazu to by pewno te 230Nm szło złamać i to z wolnossącego silnika o pojemności 2.0



Ps. Zamieszczam dzisiejszy wykres, ten gorszy to jak auto wjechało dopiero co na rolki + lekka korekta zapłonu bo start był od 204KM i 219Nm...

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A nie mówiłem, że się trafił nam najlepszy motor z tamtej partii. Jakby były wałeczki N1 to może i koniki by poszły w górę. Jeszcze pare pomysłów do zrealizowania. Pozdrawiamy
!
[ Dodano: 2010-03-09, 22:26 ]

[ Dodano: 2010-03-09, 22:26 ]
Jest, no i przestała żłopać paliwobodek pisze:Różnica musi być odczuwalna. Nagrał byś jakiego filma jak się zbiera

Bodek, kończ Waść swoje VE i jedziemy......wiesz gdzie
Filmik zmajstrujemy i zapodamy niedługo. Cieszymy sie bardzo. Wyobraź sobie, jak by było mniej. Katastrofa po przejściach.
Pozdrawiam
p.s.
Autko jest lżejsze od czerwonej o co najmniej 50 kG i wyraźnie jest szybsze na dole i na górze.

Pozdrawiam
p.s.
Autko jest lżejsze od czerwonej o co najmniej 50 kG i wyraźnie jest szybsze na dole i na górze.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jeżeli zejdziemy z masą do 1000 kG to:
Masa pojazdu: 1000 kg Moc pojazdu: 213 KM
Szacunkowy czas przejazdu 1/4 mili: 13.964 sekund
Kalkulator znajduje się tu:http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator, ... li,18.html
Masa pojazdu: 1000 kg Moc pojazdu: 213 KM
Szacunkowy czas przejazdu 1/4 mili: 13.964 sekund
Kalkulator znajduje się tu:http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator, ... li,18.html
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jak xkarol obrobi zdjątka to zamieści. Co do rudej P10SLX
, nie widziałeś takiej zwykłej Primki z paskudnym spoilerem jeszcze ? Tylko z tą akurat, nie radzę się ścigać
Pod maską tylko nowy, krótszy dolot widać. A z tą masą, to dupa. Trzeba iść w konie i moment. Ruda jest drogowa i już.
Bedzie koło 1120 po zdjęciu foteli , koła zapasowego i spoilera i bez szyberdachu.



P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Taka mała przymiareczka jak wygląda sleeper pod maską:

http://www.neovvl.co.uk/community/downl ... &mode=view
http://www.neovvl.co.uk/community/downl ... &mode=view
Żeby trochę DET-y powstrzymać, to może regulowane kółka rozrządu, wałki N1 i co tam jeszcze bez kucia potrzeba. Może Coobcio jest trochę zniechęcony, ale N/A też ma szanse.
Zresztą zobaczymy jak DET-y wystartują, byle nie na G-techu. Pozdrawiam
p.s.
No i jeszcze Bodek ze swoim lekkim Sunniakiem. Liczę na wsparcie nie tylko moralne w N/A
Zresztą zobaczymy jak DET-y wystartują, byle nie na G-techu. Pozdrawiam

p.s.
No i jeszcze Bodek ze swoim lekkim Sunniakiem. Liczę na wsparcie nie tylko moralne w N/A

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357