[ Maxima] A32B California USA vel. Lora :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
berny_p, z doświadczenia wiem, że zwykłe szpraje wytrzymują na zaciskach więc te 400st to tak na wyrost zastosowałeś
Fajnie z felą, jestem za cichociemnością Lory, ale setup oem zawiasu z opadnietę dupka jest w mojej opinii niepoprawny
Albo z tyłu zawias ci leży albo przód za wysoko, chcesz mieć kozę? To już lepiej dupkę dzwignij, u mnie wymiana amorow wyrownala primerę bo na starych to było low.
Nie zbraniaj się prze sprężynami, tłumaczenie "bo we Wrocławiu..."
...patrz jak RZ poszedł w dół
Fajnie z felą, jestem za cichociemnością Lory, ale setup oem zawiasu z opadnietę dupka jest w mojej opinii niepoprawny
Albo z tyłu zawias ci leży albo przód za wysoko, chcesz mieć kozę? To już lepiej dupkę dzwignij, u mnie wymiana amorow wyrownala primerę bo na starych to było low.
Nie zbraniaj się prze sprężynami, tłumaczenie "bo we Wrocławiu..."
...patrz jak RZ poszedł w dół
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
berny_p, dawaj upa, bo wiem, że masz tam jakieś fanty nowe
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Up
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Czerwone poli już na aucie. Nie mam siły aby wystawić fotki ale zrobię to jakoś niedługo.
Przy okazji zmieniłem sworznie wahaczy. Dobrze, że mam dostęp do warsztatu (i tu reklama) u Lestanta
Jeszcze tylko zbieżność i będzie GIT
________________________________________________________________________
22.04.2016
cały tył gratów na Sobotnią akcję
Plan na sobotę:
1. Spuszczenie oleju z silnika (po płukance Liqui Moly) i ze skrzyni
2. Demontaż miski olejowej skrzyni oraz filtra
3. Złożenie miski wraz z nowym filtrem i uszczelką
4. Zmiana filtra oleju ( wpada znowu Mann-filters )
5. Zalanie Millers XF 5W40 do silnika ( dzięki Gaweł za olej i filtr)
6. Zalanie Elf Elfmatic G3 do skrzyni ( rownież podziękowania dla Gawła)
7. Wymiana świec zapłonowych na NGK ( platynowe i zimniejsze od serii)
________________________________________________________________________
30.04.2016
Wszystkie prace poszły sprawinie i bez większych problemów
Po wymianie filtra w skrzyni, uszczelki miski oraz oleju skrzynia zachowuje się delikatniej, nic już ze skrzyni nie cieknie Jedyna rzecz upierdliwa przy wymianie to dolewanie oleju przez otwór bagnetu do sprawdzania oleju w skrzyni.
Dzięki nowym świecom pomiar Power Balance wychodzi równiutko, tak jak powinno być.
Po wymianie na poli Janek ustawił mi zbieżność (Polecam, bo dobry sprzęt i staranność wykonania)
Do tego wpadła Rozpórka przednich kielichów. Auto zachowuje się lepiej w zakrętach, jest lekko twardsze ale coś kosztem czegoś.
Reakcja na zmianę kierunku ruchu jest momentalna.
Teraz trzeba zająć się tylnym zawiasem.
Przy okazji zmieniłem sworznie wahaczy. Dobrze, że mam dostęp do warsztatu (i tu reklama) u Lestanta
Jeszcze tylko zbieżność i będzie GIT
________________________________________________________________________
22.04.2016
cały tył gratów na Sobotnią akcję
Plan na sobotę:
1. Spuszczenie oleju z silnika (po płukance Liqui Moly) i ze skrzyni
2. Demontaż miski olejowej skrzyni oraz filtra
3. Złożenie miski wraz z nowym filtrem i uszczelką
4. Zmiana filtra oleju ( wpada znowu Mann-filters )
5. Zalanie Millers XF 5W40 do silnika ( dzięki Gaweł za olej i filtr)
6. Zalanie Elf Elfmatic G3 do skrzyni ( rownież podziękowania dla Gawła)
7. Wymiana świec zapłonowych na NGK ( platynowe i zimniejsze od serii)
________________________________________________________________________
30.04.2016
Wszystkie prace poszły sprawinie i bez większych problemów
Po wymianie filtra w skrzyni, uszczelki miski oraz oleju skrzynia zachowuje się delikatniej, nic już ze skrzyni nie cieknie Jedyna rzecz upierdliwa przy wymianie to dolewanie oleju przez otwór bagnetu do sprawdzania oleju w skrzyni.
Dzięki nowym świecom pomiar Power Balance wychodzi równiutko, tak jak powinno być.
Po wymianie na poli Janek ustawił mi zbieżność (Polecam, bo dobry sprzęt i staranność wykonania)
Do tego wpadła Rozpórka przednich kielichów. Auto zachowuje się lepiej w zakrętach, jest lekko twardsze ale coś kosztem czegoś.
Reakcja na zmianę kierunku ruchu jest momentalna.
Teraz trzeba zająć się tylnym zawiasem.
Wiele, wiele i jeszcze więcej dni później..... Eeeee nie wiem ile piw, ale sryliard pomysłów i prób później...... W końcu naprawiłem i poskładałem...... Mam nadzieję, że zadziała.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I co naprawiłeś? Jak byś chciał coś do mechanizmu to mam ze trzy sztuki na części takich anten. W sumie główna usterka to złamany bat, ew wydziera się zębatka na mrozie. Baty są zasadniczo zamienne ,ale mają różne długości. Ja do Patrola założyłem ze skylaina wszystko ok, tylko chowa się pół cm głębiej niż oryginał.
Niestety ale jeszcze nie ma anteny. Okazało się że zębatka jest trochę wyjechana i trzeba zakupić nową
Nowe zakupy i plan działania:
Kupione preparaty - firmy Poorboy's
Już w pokoju jest prawe nadkole przednie
Komplet tylnych amortyzatorow z OEM sprężynami, poduchami i innymi takimi ( tak dla własnego świetego spokoju wymienię tylko osłony przeciwkurzowe)
W ASO dzisiaj do odbioru są Hood Bumpery przednie bo moje wołają o pomstę.
Oczywiście w weekend wymiana wszystkich elementów.
Taki oto szybki update
---------------------------------------
Update 20.05.2016
Dywaniki pomalowane - wyglądają bardzo dobrze ( fotki wieczorem)
Auto wstępnie przygotowane do zlotu ( czyszczenie środka i lekkie ogarnięcie z zewnatrz)
W niedzielę będę się bawił w wymianę pompy paliwa bo coś niedomaga
Nowe zakupy i plan działania:
Kupione preparaty - firmy Poorboy's
Już w pokoju jest prawe nadkole przednie
Komplet tylnych amortyzatorow z OEM sprężynami, poduchami i innymi takimi ( tak dla własnego świetego spokoju wymienię tylko osłony przeciwkurzowe)
W ASO dzisiaj do odbioru są Hood Bumpery przednie bo moje wołają o pomstę.
Oczywiście w weekend wymiana wszystkich elementów.
Taki oto szybki update
---------------------------------------
Update 20.05.2016
Dywaniki pomalowane - wyglądają bardzo dobrze ( fotki wieczorem)
Auto wstępnie przygotowane do zlotu ( czyszczenie środka i lekkie ogarnięcie z zewnatrz)
W niedzielę będę się bawił w wymianę pompy paliwa bo coś niedomaga
widziałem już zdjęcia dywaników i faktycznie całkiem nieźle wyglądają, ale zastanawia mnie jedna rzecz. Czy nie taniej/szybciej/lepiej by wyszło kupić po prostu nowe dywaniki? Nie kwestionuję absolutnie pomysłu tylko pytam
Lancia Ypsilon: viewtopic.php?f=93&t=22978
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
Nie tylko chodziło o zmianę koloru dywaników ale o test specjalnej farby do materiałów. Testy przeszły pozytywnie ( jeżeli kryje beżowy welur to i z szarą wykładziną podłogową sobie poradzi ).
Co do kosztów to spray 450 ml kosztuje 45 złotych. Koszt dobrej klasy dywaników byłby wyższy a teraz szykuje się na zmianę koloru wykładziny podłogowej i tapicerki bagażnika
Dywanik przed wyglądał tak:
Dywanik po malowaniu:
Co do kosztów to spray 450 ml kosztuje 45 złotych. Koszt dobrej klasy dywaników byłby wyższy a teraz szykuje się na zmianę koloru wykładziny podłogowej i tapicerki bagażnika
Dywanik przed wyglądał tak:
Dywanik po malowaniu:
Ostatnio zmieniony 2016-05-21, 08:20 przez berny_p, łącznie zmieniany 1 raz.
UP!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Już jest.... 6 miesięcy czekania, ponaglania, kombinowania. Nie będę nic mówił
https://www.youtube.com/embed/U2EVxuQmCc8
https://www.youtube.com/embed/U2EVxuQmCc8
Mały v8, parę części wyciągnąłem i podmieniłem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ulepszeń ciąg dalszy. Ostatnio zachciało mi się posiadać wyświetlacz parametrów silnika, tak aby w czasie jazdy widzieć więcej niż na zegarach. No i proszę
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hav3_wM ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hav3_wM ... e=youtu.be[/youtube]
Ostatnio zmieniony 2016-06-10, 06:31 przez berny_p, łącznie zmieniany 1 raz.
Ten komputerek to genialna sprawa możesz podesłać na pw co i jak użyłeś ?:) i podaj nazwę środka do malowania dywaników, ja muszę cały bagażnik pomalować na beż:D
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Ah to obd2.... =P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Dawno nie pisałem, a trochę się zmieniło.
Do Maxi wpadł nowy wydech 2,5'' z jednym tłumikiem przelotowym. Udało się go poprowadzić tak prosto jak to tylko było możliwe, a dokładniej:
45st przy wyjściu z Y, 2x90 st aby bak ominąć, następnie 90 st aby przejść nad tylną belką i 45 st aby wejść już w tłumika przelotowego. Fajnie mruczy i moim zdaniem nieźle wyglada. Cały wydech oprócz koncówki pomalowany na czarno celem ukrycia i konserwacji.
Jak znajdę chwilkę to porobię fotki i może jakiś filmik dodam.
Niedługo będzie zmiana oleju.
Wczoraj dodatkowo przyszło mocowanie do telefonu. Jak zamontuje to rownież formie dodam.
I na zakończenie taka mała prośba:
Mogę uzyskać zniżkę na części OEM w ASO. Niestety promocja obejmuje jedynie auta na rynek europejski. Czy znajdzie się dobra dusza, która udostępni mi VIN z Maximy QX?
Za to podzelę się danymi do logowania celem uzyskania rownież dla tej osoby zniżki
Do Maxi wpadł nowy wydech 2,5'' z jednym tłumikiem przelotowym. Udało się go poprowadzić tak prosto jak to tylko było możliwe, a dokładniej:
45st przy wyjściu z Y, 2x90 st aby bak ominąć, następnie 90 st aby przejść nad tylną belką i 45 st aby wejść już w tłumika przelotowego. Fajnie mruczy i moim zdaniem nieźle wyglada. Cały wydech oprócz koncówki pomalowany na czarno celem ukrycia i konserwacji.
Jak znajdę chwilkę to porobię fotki i może jakiś filmik dodam.
Niedługo będzie zmiana oleju.
Wczoraj dodatkowo przyszło mocowanie do telefonu. Jak zamontuje to rownież formie dodam.
I na zakończenie taka mała prośba:
Mogę uzyskać zniżkę na części OEM w ASO. Niestety promocja obejmuje jedynie auta na rynek europejski. Czy znajdzie się dobra dusza, która udostępni mi VIN z Maximy QX?
Za to podzelę się danymi do logowania celem uzyskania rownież dla tej osoby zniżki
Nie ma fot, nie liczy się mod.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Cisza na stała bo czasu brakuje.
Obecnie Lorcia czeka na wyczyszczenie z zewnątrz i w środku (z kuzynkiem w weekend będziemy się bawić bo ma firmę która się tym zajmuje).
Jak to ogarnę to kilka fotek się pokaże z przeszłych modów (wydech, mocowanie telefonu i takie tam pierdołki).
Czekają mnie jeszcze klaksony do montażu bo OEM mnie wkurza (nie będzie trąbek ale ciągły dźwięk - około 118 dB )
Ogólnie śmiga.
janusz, Ad@mus, foo, lukasgt, Jak się w weekend ogarnę to zobaczycie i mam nadzieje, usłyszycie to owo
Oskr5, Tak jest spora ale pamiętaj, że przednie mam z A33 więc 2 tłoczki i dzięki temu wchodzi 2 mm grubsza tarcza. Tył jest OEM i 1 mm więcej nie robi różnicy.
Test hamowania awaryjnego: ze 140 km/h do 0 km/h niecałe 100 m przy suchej nawierzchni, Toyo T1R i automacie. Pedał wciśnięty 2 nogami
_____________________________________________________________________
Update 22.12.2016
Lorcia została wypolerowana przez kuzynka i mnie. Użyliśmy do tego past polerskich PoorBoy's SSR2 oraz SSR1. Zabezpieczenie lakieru: Dodo Juice Blue Velvet. Efekty oceńcie sami:
Przed
Po
Trasa 100km
Tydzień latania po wrocku:
Z dodatkowych rzeczy - kumpel załatwił mi po taniości nowe odmy pomiędzy pokrywami zaworów oraz przednia pokrywa zaworów => dolot.
Cena w aso - 400 pln, cena na Ukrainie => 150 PLN
Obecnie Lorcia czeka na wyczyszczenie z zewnątrz i w środku (z kuzynkiem w weekend będziemy się bawić bo ma firmę która się tym zajmuje).
Jak to ogarnę to kilka fotek się pokaże z przeszłych modów (wydech, mocowanie telefonu i takie tam pierdołki).
Czekają mnie jeszcze klaksony do montażu bo OEM mnie wkurza (nie będzie trąbek ale ciągły dźwięk - około 118 dB )
Ogólnie śmiga.
janusz, Ad@mus, foo, lukasgt, Jak się w weekend ogarnę to zobaczycie i mam nadzieje, usłyszycie to owo
Oskr5, Tak jest spora ale pamiętaj, że przednie mam z A33 więc 2 tłoczki i dzięki temu wchodzi 2 mm grubsza tarcza. Tył jest OEM i 1 mm więcej nie robi różnicy.
Test hamowania awaryjnego: ze 140 km/h do 0 km/h niecałe 100 m przy suchej nawierzchni, Toyo T1R i automacie. Pedał wciśnięty 2 nogami
_____________________________________________________________________
Update 22.12.2016
Lorcia została wypolerowana przez kuzynka i mnie. Użyliśmy do tego past polerskich PoorBoy's SSR2 oraz SSR1. Zabezpieczenie lakieru: Dodo Juice Blue Velvet. Efekty oceńcie sami:
Przed
Po
Trasa 100km
Tydzień latania po wrocku:
Z dodatkowych rzeczy - kumpel załatwił mi po taniości nowe odmy pomiędzy pokrywami zaworów oraz przednia pokrywa zaworów => dolot.
Cena w aso - 400 pln, cena na Ukrainie => 150 PLN