
[Sunny] "Bolek" czyli Sunny GTi Maca
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
temp utrzymywala sie caly czas taka przy tych predkosciach, w granicach 3-4.
To jest spora zaleta wlotu w masce, gdyby nie on to pewnie już by nie bylo tak kolorowo z temperatura i trzebaby zwalniać.
A co do hebli to prawda, przed podami silnika zacznijcie od hebli
To podstawa, dobrze że moje są jak brzytwa i się nie przegrzewają 
na autostradzie Rzeźnik , zapomniałbym dodać - oczywiście prywatnej
To jest spora zaleta wlotu w masce, gdyby nie on to pewnie już by nie bylo tak kolorowo z temperatura i trzebaby zwalniać.
A co do hebli to prawda, przed podami silnika zacznijcie od hebli


na autostradzie Rzeźnik , zapomniałbym dodać - oczywiście prywatnej

Nieźle, nieźle. Teraz już raczej nie spróbuje (może z VE pod machą) ale kiedyś (parę koni wcześniej) zrobiłem licznikowe 220. Natomiast nie zauważyłem wtedy wzrostu temperatury.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Stary coś masz na bank nie tak z termostatem albo pompą wody ew z chłodnicą, temperatura nigdy nie ma prawa nawet drgnąć ponad połowę... No chyba że jeszcze mało płynu w chłodnicy jest 
Ps. wynik zacny... Pamiętam że kiedyś Bandita parę razy do odcinki na V dokręciłem - wrażenia bardzo ekstremalne

Ps. wynik zacny... Pamiętam że kiedyś Bandita parę razy do odcinki na V dokręciłem - wrażenia bardzo ekstremalne

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Stary no nie ma takiej opcji że jadąc pełną parą przy dużej prędkości temepratura bedzie rosła na bank masz coś nie tak... U mnie przy takim pałowaniu jak już to temepratura spada bo chlodnica jest zimna od naporu powietrza no ale nie ma co się wdrażać w szczegóły...MacGayver pisze:oj przy predkości obrotowej powyzej 7000 przez jakiś okres czasu ma prawo, na codzien zadnych problemow takze tylko kwestia predkosci![]()
Czekamy na kolejnego SR20VE w rodzinie

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio pisze:Stary no nie ma takiej opcji że jadąc pełną parą przy dużej prędkości temepratura bedzie rosła na bank masz coś nie tak...MacGayver pisze:oj przy predkości obrotowej powyzej 7000 przez jakiś okres czasu ma prawo, na codzien zadnych problemow takze tylko kwestia predkosci![]()
No właśnie też bym obstawiał termostat na 1-szy ogień, bo kilka razy też zamykałem budzik w 240 na blacie w P11 GT i nigdy wskazówka temp mi nie drgnęła poza połowę.
Coobcio ma rację, wskazówka do połowy to max. Termostat parę groszy, ale... kiedyś w czerwonej wymieniłem na nowy i zaczęły się jaja z obrotami na luzie. Pozdro 

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A tam do zamknięcia trzeba kontynułować projekt - przyznam Buda piękna 
Auto dziś zawitało do mnie do Garage i zostało odmulone, ciągnie o wiele wiele lepiej - hehe na początku auto nie dotrzymywało kroku Asiasiowemu Sunny 1,6 SR - całkowicie seryjnemu no poza dolotem ze stożkiem i na 15"
Hehe patrząc na nowego właściciela i warunki jakie dziś były na drodze tzn. mokro nie wiem czy cało dojechał do domu
Winna temu wszystkiemu była przepływka która dawała za niskie napięcie i nie pomogło tu jej czyszczenie..., tak więc wleciała moja stara z Bandita i auto odrazu odżyło i stało się bardzo kulturalne oraz przestało poszarpywać w zakresie 1500-3000obr.min, o poprawie elastyczności już nie wspomnę
W Piątek Hamownia i skromny Power UP
Ps. Po wstępnej rozmowie z nowym właścicielem to Szykuje się nam kolejne N14 VE
Ps2. Aż się dziwię że tak strasznie długo sprzedawałeś tego Sunnego naprawdę jest/był w przepięknym stanie w stosunku do tych innych Chrupów z Allegro


Auto dziś zawitało do mnie do Garage i zostało odmulone, ciągnie o wiele wiele lepiej - hehe na początku auto nie dotrzymywało kroku Asiasiowemu Sunny 1,6 SR - całkowicie seryjnemu no poza dolotem ze stożkiem i na 15"

Hehe patrząc na nowego właściciela i warunki jakie dziś były na drodze tzn. mokro nie wiem czy cało dojechał do domu

Winna temu wszystkiemu była przepływka która dawała za niskie napięcie i nie pomogło tu jej czyszczenie..., tak więc wleciała moja stara z Bandita i auto odrazu odżyło i stało się bardzo kulturalne oraz przestało poszarpywać w zakresie 1500-3000obr.min, o poprawie elastyczności już nie wspomnę

W Piątek Hamownia i skromny Power UP

Ps. Po wstępnej rozmowie z nowym właścicielem to Szykuje się nam kolejne N14 VE

Ps2. Aż się dziwię że tak strasznie długo sprzedawałeś tego Sunnego naprawdę jest/był w przepięknym stanie w stosunku do tych innych Chrupów z Allegro


WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Było minęło, 1,6 ze stożkiem Cię klepało ale dzięki temu w bardzo atrakcyjnej cenie go wyrwałeś, sam się zastanawiałem nad kupnem samej budy z niego no i jeszcze ten dil z maską GTI-r

PS. już po hamowni dziś a Ty nie podjechałeś z nami oj nie ładnie nowy właścicielu


PS. już po hamowni dziś a Ty nie podjechałeś z nami oj nie ładnie nowy właścicielu

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM