Znowu trochę zaległości w temacie
Pasy zamontowane , wraz z poduszeczkami
Usunięta została wycieraczka tylna
Dłuższe szpilki od Majchrzoka
W między czasie w starym DSie padło sprzęgło więc była akcja reanimacja
Długo sie nie najeździło , bo jakieś 20km
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
I silnik został wyjęty i sprzedany
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
Wpadła w końcu dokładka z GTIka
Pasowanko dokładki
No i chyba wisienka na torcie w całym UPie
SR20DE z primery p10eGT po obróbce głowicy + skrzynia z eGT
Tu foto jak jeszcze śmigał
I nowa mordka , mi się podoba
Operacja o kryptonimie " Żegnaj GA "
No ale NX mi chyba wybaczy jak dostał to :
Graty potrzebne do swapa Powoli się kompletują . Większość gratów skompletowana . ECu z N14GTI , wiązka , półośki ze 100NX'a , licznik z N14 , bak z n14 wraz z pompą z Maximy 3.0 V6 , obandażowany kolektor 4-2-1 z VE , Olej silnikowy Valvoline Recing 10w60 , brakuje mi tylko przepływki i koła zamachowego . Jeśli starczy kasy to zostanie on od razu wystrojony na DET2'ce . Miejmy nadzieję że za max 2 miesiące będzie już można upalać , bo się za nim bardzo stęskniłem
Zbiornik wyczyszczony , jutro pozbędę się rudej i pomaluję elegansio
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)