Znowu trochę zaległości w temacie  
 
 
Pasy zamontowane , wraz z poduszeczkami 
 
 
 
Usunięta została wycieraczka tylna 
 
Dłuższe szpilki od Majchrzoka 
 
 
 
 
W między czasie w starym DSie padło sprzęgło więc była akcja reanimacja 
 
 
Długo sie nie najeździło , bo jakieś 20km 

 I silnik został wyjęty i sprzedany 

Wpadła w końcu dokładka z GTIka  
  
 
 
 
Pasowanko dokładki 
 
 
 
No i chyba wisienka na torcie w całym UPie  
 
 
 
SR20DE z primery p10eGT po obróbce głowicy  + skrzynia z eGT 
 
Tu foto jak jeszcze śmigał 
 
 
 
I nowa mordka , mi się podoba 
 
 
 
 
Operacja o kryptonimie " Żegnaj GA " 
 
 
 
No ale NX mi chyba wybaczy jak dostał to : 
 
Graty potrzebne do swapa Powoli się kompletują  . Większość gratów skompletowana . ECu z N14GTI , wiązka , półośki ze 100NX'a , licznik z N14 , bak z n14 wraz z pompą z Maximy 3.0 V6 , obandażowany kolektor 4-2-1 z VE , Olej silnikowy Valvoline Recing 10w60 , brakuje mi tylko przepływki i koła zamachowego . Jeśli starczy kasy to zostanie on od razu wystrojony na DET2'ce . Miejmy nadzieję że za max 2 miesiące będzie już można upalać , bo się za nim bardzo stęskniłem  
 
 
 
 
 
Zbiornik wyczyszczony , jutro pozbędę się rudej i pomaluję elegansio  
