Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Nissan Sunny GTI "Skrzat"

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-21, 20:22

tofu pisze:Biorę AFRa zerujemy Deta walimy z aparatem na połowę i patrzymy co wyjdzie ,, taki mój plan
ty kolego też fałszu nie siejesz więc i tobie w prawdzie przyklasne

te spalanie co Ejo nam podawal bylo zawyzone bo jak ma litrażować kiedy smoka w paliwie brak? Kształt baku, i jego miejska jazda, nie sposób być obiektywnym
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-22, 10:16

z TEGO Co mi mówił to lał pod korek a potem dzielił przez km przejechane ..

choć mozę krótkie odcinki ,

Ja mam jakieś 1.5 km z domu do Roboty + furą się śmiga po mieście wiec krótkie odcinki jak cholera
samochód to Volvo 850 z najbiedniejszym silnikiem jaki mogli dać 2,0 10v 126KM
szybko się przełącza co daje ok 21 litrów
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-22, 15:36

Napięcie na kostce równe 0, pompa podpięta na krótko robi tylko benc i się nie rusza. Chyba bezpiecznik i kolejna pompa wleci na swoje miejsce.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-23, 10:18

jakiej firmy ta pompa by było dla potomnych
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-27, 16:17

Pompa włożona od 1.6 na wtrysku, smok już na swoim miejscu no i nie połamany koszyk, ale problemy nie znikły,szarpie dlawi się totalny brak mocy.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-27, 20:11

jak jest już wszystko podmienione to stroic
sam powiedziales ze kiedys na MAFie czytales wyszcze wskazania niz teraz-znaczy nowy dolot jest luźniejszy :arrow: Tofu ? jesteś tam ? :D


fura naprawiona
temat zsumuje-a nie mówiłem?

przestroga i wskazówka dla każdego, kto dłubie przy sr20de:
Dla tego typu modów trzeba mieć cierpliwość i odpowiednią ilość czasu!
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-28, 00:46

Jesteśmy i gadamy AFR nawet z giętką rurą jest gotowy tak że pomiar mogę zrobić w każdym aucie

tz ryra 20 45stopni itp ...

ale na dzień dzisiejszy moja jest nie do jazdy bo nie miałem czasu naprawić ...

ale graty pod bronią ..i będziem stroić ,,,choć lepiej było by wykastrować z przyłączy moją furę by mieć pełny log i zrobić to na tabelkach a nie na pałę jak robią wszyscy tz z ręki ,,,,
czyli logowanie
RPM
TPSa
maF //
z analogowego
wiadomo AFR ..

gadałem Z Ejo ma jeszcze pokombinować co i jak na różnych dolotach jak działa ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-28, 09:46

tofu, nie gadaj ze po logach stroisz?
ja robilem w real time ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-28, 12:30

Nie --logi są na deser i dla niedowiarków i do analizy na spokojnie
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-28, 13:39

czyli robisz real time i potem dopieszczasz logi? tak?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-28, 15:20

logi są potrzebne by sobie na spokojnie prześledzić

i pokazać właścicielowi że jest wsio lala

Przy autach gdzie sprawnie działa Elm sygnały można brac z Ecu

wiec porównywanie wyników np z przepływki przy danych obrotach też jest pomocne
u Ejo trzeba by podglądać wsumie można przez deta ...

tak na szybko Ejo czy ty masz tam w wydechu miejsce na sondę ?
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-02-28, 15:34

Powinno być w kolektorze zaslepione pod bandażem.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-28, 15:38

pasowało by odkopać

jaki ty masz tam kolektor ? bo już nie pamiętam nie ori GTI 4-2-1 coś fajniejszego ?
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-02-28, 18:02

Tam chyba siedzi 421 od Mac-a.

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-03-02, 11:16

Fura lata i to całkiem sprawnie, problemem był dolot który faktycznie był sprawcą wszystkich dolegliwości tj. brak mocy, szarpanie, dławienie i wszystko z tym związane. Wszystko opiszę niebawem dokładniej żeby w przyszłości ktoś miał z tego pożytek. :)

Teraz mnie czeka wymiana hamulców tył i przednie tarcze idą do przetoczenia + nowy klocek. Głowię się tylko z montażem dodatkowych wskaźników temp wody i temp oleju wpadną na pewno możliwe że też ciśnienie oleju, z tym że gdzie zamontować taki adapter pod wskaźnik od wody wyjście z chłodnicy a może przewody od nagrzewnicy?
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-04-19, 12:02 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2016-03-02, 13:17

w KOŃCU - mam rozumieć że Twój temat już bedzie usłany Tuningiem a nie walką z wiatrakami :)
Czerwone auta sa szybsze ...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-03-02, 15:19

Ejo, w sumie to czujnik możesz dać zamiast OEM czujnika temperatury
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-02, 15:47

yno ten na desce bydzie leżoł :shock:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-03-02, 15:58

Ad@mus, trojnik^^
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-03-02, 17:49

no nareszcie!

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-03, 15:03

rz, to jeszcze nie koniec, trza SKrzata odmyszyć, bo jak Darka opuścił to miał straszliwy żywot ;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2016-03-03, 15:06

chłopaki sprawdza sie na zlocie :)
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-03-03, 18:17

Jak pojadę:)

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-03-03, 23:18

Złożyło się że dolot + umierająca pompa i kupa Finał finałów to jednak wielko dolot + nowy filtr powietrza jednak skutecznie zubożył mieszankę wiec jednak wystarczyła by jazda i strojenie fajnie że fura żyje

ale że praca praca życie to będzie w końcu pozytywny koniec
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-03-04, 02:32

A mówiłem przytkaj dolot :P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Drifter
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2013-07-31, 14:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Drifter » 2016-03-06, 15:44

Dla potomości kilka rzeczy z którymi ja się zmagałem.

Problemem od początku była pompa paliwa, przez którą skrzacior nie miał mocy od dnia zakupu. Szarpanie i brak mocy w całym zakresie obrotów + smok który finalnie jak się okazało był złapany na trytce ale nie miało to prawa działać bo po prostu wypadł i pompa pobierała paliwo znacznie wyżej niż powinna, stąd poniżej połowy baku odpływało paliwo i występowało dodatkowe szarpanie. Smok to rurka i sitko ze zdjęcia poniżej.

Obrazek

Oring pod pływak, gdyby ktoś miał takie problemy jak ja czyli śmierdzi okrutnie paliwem w samochodzie, a nie ma żadnych wycieków pod maską, ani pod samochodem to oring o średnicy 120mm i grubości 5mm do sunnego jest idealny. Kupiłem go w sklepie w którym mają jakieś łożyska, oringi i różne uszczelki. Cena śmieszna, komfort użytkowania +100 :D.

Obrazek

No i kilka części które wpadły już dawno a się nie pochwaliłem. :)

Po założeniu zimy 195/55/15 na oz f1 nie dało się ruszyć oponą tylną dlatego zamówiłem dystanse na tył 4x100 otwór centrujący 59.1 i grubość 15mm + odpowiednie dłuższe szpilki M12X1, 25x62 RAD 14.2 dane z paragonu jakby komuś to się przydało.

Obrazek Obrazek Obrazek

Chwilę odkładałem wymianę oleju bo przy okazji chciałem żeby wpadła nowa miska olejowa, poprzednia wyglądała tak no i oczywiście lała...
Obrazek

No i zdecydowałem się na olej który był wlany wcześniej.
Obrazek Obrazek Obrazek

Dolot który mam nadzieje spowrotem wpadnie pod maskę, ale na chwilę obecną chyba mi kasy braknie żeby się wybrać do tofu na strojenie, więc póki co pasi się w pokoju. Wydaje mi się że mógłby być dłuższy dlatego chyba kupię złączkę aluminiową, jak mówicie? Wykonany w CK Motrosport, dzięki Krzysiu :)
Obrazek Obrazek

Jako że większość wymienia tylko 4 kable zapłonowe a od cewki zostawiają stary, ja trochę wymęczyłem sklep z częściami. Łącznie zamówili mi 3 zestawy kabli, ale finalnie wszystko pasuje i jest komplet nowych jak chciałem. Jak mi mówili deficytowy towar.
Obrazek

Skrzat całkiem sprawnie zapierd... więc szybko odczułem od dawna przekładany temat hamulców a raczej ich braku. Tył dzwonił tak że nie dało się tego znieść, a hamował no cóż.. corsa mojej kobiety lepiej hamuje! Świeży Motul rbf660 na odpowietrzanie. Zestaw nie jest szałowy, ale jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi..? :) Zaciski do regeneracji jak nic, nie miało prawa to się ruszać, a dalej zobaczymy. :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-03-29, 12:12 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-06, 16:52

Nie moc silnika, lecz umiejętności mechanika czynią z Ciebie zawodnika. :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2016-03-06, 17:14

W tym dolocie poprawiłbym wężyk do sterowania silniczkiem krokowym, przez to zagięcie podciśnienie może źle nim sterować.

[ Dodano: 2016-03-06, 17:14 ]
A i oczywiście wpiął bym odmę w swoje miejsce.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-06, 23:30

Pawel18PL, tam Pawle nie ma w ogóle jałowych :D ktoś to ustrugał na 1500rpm jalowe i ten krokowy i tak wiele nie ma do gadania

ale racje masz, podcisnienia i cala reszta musi byc poskladana przez cierpliwa osobe ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2016-03-06, 23:42

Wymieńcie ten wężyk na taki który będzie po bożemu biegł. Krokowiec do wyczyszczenia i śrubą bym pokręcił, dodatkowo jak jest DET na pokładzie to z lapkiem w ręku bym to dłubał. A i przy tym grzybku na pokrywie zaworów mogą się dziać takie cuda.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”