Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-16, 19:34

:lol: :lol: :lol: Trzymam kciuki za projekty Bombla i Zura oczywiście.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-16, 21:09

Kurde 24 kwietnia jest 1/4 mili w warszawie na bemowie - doskonała okazja by przetestować nasze zmodyfikowane maszyny :) :) :)

Ps. Coś przedłuża mi się swap z pewnym sunnym GTI zagazowanym do ktorego VE wrzucam tak więc do Bombla wozu dopiero zajrzę od czwartku...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-17, 22:48

Jeszcze kilka fotek z dzisiaj:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-17, 22:55

Hehe szybki jesteś z tymi fotkami :)
No na razie kolekcjonujemy graty a składać to wszytko będziemy nie bawem, w zasadzie juz dużo więcej nie potrzeba poza przewodami do turibny i łącznikami do dolotu :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-03-17, 22:56

czyżby kochana Fujita ? :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-17, 23:02

MacGayver pisze:czyżby kochana Fujita ? :mrgreen:
Ta sama co była ino wyprana :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-17, 23:31

Dawać to na rolki :P

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-03-17, 23:52

Dawać to na rolki :P
chyba troche na to za wcześnie... :-P

a właśnie, kiedy planowany koniec prac? :->
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-18, 00:33

Już nie dokładajcie do pieca, przez miedzy innymi bombla wóz nie pojechałem w góry na rower. No przy dobrych wiatrach od piątku zacznę w niego wchodzić... W sobotę rano do kobitki bede jechać i powrót we wtorek rano... Tak więc na środę postaram się by autem wjechać na rolki :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-18, 08:42

Vr1 Racing to rozumiem - dobry wybór, ale ten lotosior do frytek się nie nadający nawet, to co tam robić ?? :-D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-18, 08:51

NadiR pisze:ale ten lotosior do frytek się nie nadający nawet, to co tam robić ?? :-D
Jak wypatrzył :P To od wspomagania :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-03-18, 09:03

Przelał byś chociaż w inną butelkę a nie lotosem ludzi straszysz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
jarkk
fanatyk nissana
Posty: 289
Rejestracja: 2009-11-30, 10:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: jarkk » 2010-03-18, 09:09

bombel pisze:Jak wypatrzył :P
Jak skitrał :-P :mrgreen:
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-03-18, 09:13

NadiR pisze:Vr1 Racing to rozumiem - dobry wybór
Po planowaniu łba też tym zalewam silnik. Już leży w domu. Pytanie tylko czy nie wpłynie na szczelność silnika? Bombel ile masz nalatane?
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-18, 09:26

p'xxl pisze:Pytanie tylko czy nie wpłynie na szczelność silnika? Bombel ile masz nalatane?
To półsyntetyk. Przebieg mam ok. 185.000 km (prawdziwy)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-18, 10:21

p'xxl pisze:
NadiR pisze:Vr1 Racing to rozumiem - dobry wybór
Po planowaniu łba też tym zalewam silnik. Już leży w domu. Pytanie tylko czy nie wpłynie na szczelność silnika? Bombel ile masz nalatane?

Stary ja z Kucharem, Bębenkiem gadałem i innymi mniej znanymi co latają w rajdach i mówią, że VR1 trzymał non stop ciśnienie i temp. Castrole i inne u nas lane to shit.
Swoją jak z modzę również leję VR1, obecnie Max-Life. Poza tym niedługo może będę już miał firmę zarejestrowaną i będę miał wsio w sumie od Valvoline'a, więc ;)

btw. Kuzaj śmiga na Castrolu, ale tu chodzi o duże papu, a dokł. 2mln zł jakie mu wypłacił Castrol, od ręki ;)

Dobra, bez dalszego OT.

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-03-18, 20:29

bombel pisze:To półsyntetyk. Przebieg mam ok. 185.000 km (prawdziwy)
Ja zakupiłem 5w50. Zobaczymy jak się sprawdzi. Mam nalatane grubo ponad 200 000
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-03-19, 08:18

bombel pisze:To półsyntetyk.
10W60 to nie jest półsyntetyk. To jest pełny syntetyk. Ta 60 na końcu, pokazuje że jest wręcz idealny do silników pracujących pod dużym obciążeniem.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-19, 08:23

johny_fellow pisze: 10W60 to nie jest półsyntetyk
http://img13.allegroimg.pl/photos/orygi ... /951253448

Jak sama nazwa wskazuje SEmi synthetic :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-19, 08:53

Nie wiele firm w tej klasie lepkości robi syntetyki, głównie chyba SHELL - ale cena zaporowa, potem Millers, XADO i jakaś firma która głownie obsługuje rajdówki na G chyba :D

Ps. Bombel ale dorwałem dla Ciebie pięknego sililina, taki niebieski 70 na 80 redukcja i już go naciągnąłem na dolot i przepływkę choć docelowo widzę tutaj rurę ssącą o średnicy 80mm a przejściówkę przy samej turbinie z 60 na 80 no ale 300KM musi wydać jak jest, jak nie wyda to będziemy poprawiali :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-19, 09:00

Coobcio pisze:ale 300KM musi wydać jak jest, jak nie wyda to będziemy poprawiali :P
No lepiej. W tym roku musze Szalonego objechać :D

P.S. Wg swojego doświadczenia zrobiłem kompedium wiedzy o turbo. LiNK w moim podpisie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-19, 09:04

Ojej ale czemu go nie objechałeś jak wolnossakiem jeszcze byłeś ? - wyjątkowo CI ta primera coś nie przyspieszała, ewidentnie trzeba w nią jak najszybciej dmuchać :D

Od Zura N/A Primy też baty dostawałeś... Czy tak samo srogie jak od Szalonego ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-19, 09:07

Ojej ale czemu go nie objechałeś jak wolnossakiem jeszcze byłeś ?
Bo ja miałem 155 KM a on 230KM :)
Coobcio pisze:Od Zura N/A Primy też baty dostawałeś... Czy tak samo srogie jak od Szalonego ??
NIe było tragedii, z tym, że ja na szerokich 17" smigałem a nie na wąskich 16"

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-03-19, 09:12

Muszę się zgodzić z Coobciem - w Karpicku mój seryjny kombiaczek z uwaloną przepływką został kawałek z tyłu na samym początku ...a później już nie odstawał... coś trzeba zrobić z furą ...lub z kierowcą :-P

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-19, 09:18

Andrzej pisze:w Karpicku mój seryjny kombiaczek z uwaloną przepływką został kawałek z tyłu na samym początku ...a później już nie odstawał...
10KM to nie przepasc, a jak Cie miałem już z 2 długosci za sobą to się starać nie musiałem :P Poza tym moje koła zupelnie nie lepiły na mokrym

P.S. Startowały ze mną też dwie seryjne P11GT, Almera GTi i SAAB 9-5 chyba 150 KM i tez baty dostawały.

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-19, 09:22

Andrzej pisze:coś trzeba zrobić z furą ...lub z kierowcą
:lol: Na tym zlocie Mi bedzie prowadzila primere :lol:

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-03-19, 09:29

dylson pisze:
Andrzej pisze:coś trzeba zrobić z furą ...lub z kierowcą
:lol: Na tym zlocie Mi bedzie prowadzila primere :lol:
Wtedy też masa całkowita będzie mniejsza :P :hah:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-03-19, 10:25

Szymeq pisze:
dylson pisze:
Andrzej pisze:coś trzeba zrobić z furą ...lub z kierowcą
:lol: Na tym zlocie Mi bedzie prowadzila primere :lol:
Wtedy też masa całkowita będzie mniejsza :P :hah:
MI-nimalna :mrgreen:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-03-19, 10:54

bombel ma poprostu za ciezkie nogi i na mokrym zerwal trakcie ...MI napewno by lepiej ruszyla i moze nawet szalony by dostal :P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-19, 10:59

bombel pisze:Poza tym moje koła zupelnie nie lepiły na mokrym
Zawsze w odwodzie są Markgumy :hah: one...lepią :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”