[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurde 24 kwietnia jest 1/4 mili w warszawie na bemowie - doskonała okazja by przetestować nasze zmodyfikowane maszyny

Ps. Coś przedłuża mi się swap z pewnym sunnym GTI zagazowanym do ktorego VE wrzucam tak więc do Bombla wozu dopiero zajrzę od czwartku...
Ps. Coś przedłuża mi się swap z pewnym sunnym GTI zagazowanym do ktorego VE wrzucam tak więc do Bombla wozu dopiero zajrzę od czwartku...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe szybki jesteś z tymi fotkami 
No na razie kolekcjonujemy graty a składać to wszytko będziemy nie bawem, w zasadzie juz dużo więcej nie potrzeba poza przewodami do turibny i łącznikami do dolotu
No na razie kolekcjonujemy graty a składać to wszytko będziemy nie bawem, w zasadzie juz dużo więcej nie potrzeba poza przewodami do turibny i łącznikami do dolotu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Już nie dokładajcie do pieca, przez miedzy innymi bombla wóz nie pojechałem w góry na rower. No przy dobrych wiatrach od piątku zacznę w niego wchodzić... W sobotę rano do kobitki bede jechać i powrót we wtorek rano... Tak więc na środę postaram się by autem wjechać na rolki 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
p'xxl pisze:Po planowaniu łba też tym zalewam silnik. Już leży w domu. Pytanie tylko czy nie wpłynie na szczelność silnika? Bombel ile masz nalatane?NadiR pisze:Vr1 Racing to rozumiem - dobry wybór
Stary ja z Kucharem, Bębenkiem gadałem i innymi mniej znanymi co latają w rajdach i mówią, że VR1 trzymał non stop ciśnienie i temp. Castrole i inne u nas lane to shit.
Swoją jak z modzę również leję VR1, obecnie Max-Life. Poza tym niedługo może będę już miał firmę zarejestrowaną i będę miał wsio w sumie od Valvoline'a, więc
btw. Kuzaj śmiga na Castrolu, ale tu chodzi o duże papu, a dokł. 2mln zł jakie mu wypłacił Castrol, od ręki
Dobra, bez dalszego OT.
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
10W60 to nie jest półsyntetyk. To jest pełny syntetyk. Ta 60 na końcu, pokazuje że jest wręcz idealny do silników pracujących pod dużym obciążeniem.bombel pisze:To półsyntetyk.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
http://img13.allegroimg.pl/photos/orygi ... /951253448johny_fellow pisze: 10W60 to nie jest półsyntetyk
Jak sama nazwa wskazuje SEmi synthetic
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie wiele firm w tej klasie lepkości robi syntetyki, głównie chyba SHELL - ale cena zaporowa, potem Millers, XADO i jakaś firma która głownie obsługuje rajdówki na G chyba 
Ps. Bombel ale dorwałem dla Ciebie pięknego sililina, taki niebieski 70 na 80 redukcja i już go naciągnąłem na dolot i przepływkę choć docelowo widzę tutaj rurę ssącą o średnicy 80mm a przejściówkę przy samej turbinie z 60 na 80 no ale 300KM musi wydać jak jest, jak nie wyda to będziemy poprawiali
Ps. Bombel ale dorwałem dla Ciebie pięknego sililina, taki niebieski 70 na 80 redukcja i już go naciągnąłem na dolot i przepływkę choć docelowo widzę tutaj rurę ssącą o średnicy 80mm a przejściówkę przy samej turbinie z 60 na 80 no ale 300KM musi wydać jak jest, jak nie wyda to będziemy poprawiali
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ojej ale czemu go nie objechałeś jak wolnossakiem jeszcze byłeś ? - wyjątkowo CI ta primera coś nie przyspieszała, ewidentnie trzeba w nią jak najszybciej dmuchać 
Od Zura N/A Primy też baty dostawałeś... Czy tak samo srogie jak od Szalonego
Od Zura N/A Primy też baty dostawałeś... Czy tak samo srogie jak od Szalonego
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
10KM to nie przepasc, a jak Cie miałem już z 2 długosci za sobą to się starać nie musiałemAndrzej pisze:w Karpicku mój seryjny kombiaczek z uwaloną przepływką został kawałek z tyłu na samym początku ...a później już nie odstawał...
P.S. Startowały ze mną też dwie seryjne P11GT, Almera GTi i SAAB 9-5 chyba 150 KM i tez baty dostawały.
Zawsze w odwodzie są Markgumybombel pisze:Poza tym moje koła zupelnie nie lepiły na mokrym
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
