[ Almera] Nissan Almera GTI - DARO
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Napisze aby juz każdy wiedział że można tanio i mocno hamować w Sunnym GTI i Almerze GTI. Mój zestaw to :
- Zaciski od Hyunady Trajet - Diesel po 2000 r ( 2 tłoczkowy ) na allegro za 100 zł 2 szt można dostać
- tarcza przód 280 mm większa w stosunku do serii z Renault Clio Sport II 2000 cm 3
( ja wybrałem tarcze Mikody GT nacinaną i nalowaną na żółto - dostępne są inne kolory )
- klocki kupujemy do zacisków czyli z Hyundaja Tradjeta - dużego wyboru tu nie ma .
Dzis jak sie wyrobie bedzie przymiarka. Zostaje tam jakieś czary mary przy montażu i jeździmy. Pompa seria ale ma duży potencjał wiec da rade na 100 % .
- Zaciski od Hyunady Trajet - Diesel po 2000 r ( 2 tłoczkowy ) na allegro za 100 zł 2 szt można dostać
- tarcza przód 280 mm większa w stosunku do serii z Renault Clio Sport II 2000 cm 3
( ja wybrałem tarcze Mikody GT nacinaną i nalowaną na żółto - dostępne są inne kolory )
- klocki kupujemy do zacisków czyli z Hyundaja Tradjeta - dużego wyboru tu nie ma .
Dzis jak sie wyrobie bedzie przymiarka. Zostaje tam jakieś czary mary przy montażu i jeździmy. Pompa seria ale ma duży potencjał wiec da rade na 100 % .
Czerwone auta sa szybsze ...
ciekawe jakie zaciski sa w trajecie 2.7 v6. moze jeszcze jakies bardziej lujawe?:D
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Najpierw foty potem opowiastki
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/979/5304501c49dc088fmed.jpg)
tarcza seria kontra sport prawie 2,5 cm większa
różnica w powierzchni kolcka kolosalna
Stara tarcza i nowy większy zacisk - jest różnica
Jest trochę przeróbek ale wszystko do zrobienia.
1. Trzeba wytoczyć lub wyciąc na laserze dystans 4 mm miedzy piastę a tarczę aby ja wypośrodkować
2. Kupić większe śruby po 2 na jarzmo bo sa większe otwory niż w w serii.
3. Zebrac rochę mięsa z jarzma bo nie miesci się tarcza ( obciera ) .
Pomalować zaciski i montaż.
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/979/5304501c49dc088fmed.jpg)
tarcza seria kontra sport prawie 2,5 cm większa
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/981/4e75ae2e46558f70med.jpg)
różnica w powierzchni kolcka kolosalna
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/980/0b3b7a5cceba1b39med.jpg)
Stara tarcza i nowy większy zacisk - jest różnica
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jest trochę przeróbek ale wszystko do zrobienia.
1. Trzeba wytoczyć lub wyciąc na laserze dystans 4 mm miedzy piastę a tarczę aby ja wypośrodkować
2. Kupić większe śruby po 2 na jarzmo bo sa większe otwory niż w w serii.
3. Zebrac rochę mięsa z jarzma bo nie miesci się tarcza ( obciera ) .
Pomalować zaciski i montaż.
Czerwone auta sa szybsze ...
Mishi, inny rozstaw śrub będzie. 2 tłoczki to z X'a ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
F.
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
F.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ciąg dalszy eko tuningu.
Dziś wyleciał katalizator i ze względów technicznych nie ma tłumika środkowego przelotowego tylko rura fi 60 mm. Ogólnie jest cicho jak było tylko słychać wyraźniej tylny tłumik. Czy jest szybciej ? Nie wiem .....
Hamownia to pewnie by zweryfikowała.
Jest pewna teoria która mówi że po wycieciu kata jest tylko gorzej w sensie większe spalanie i spadek mocy zaś II teria mówi że jest szybszy wyrzut spalin i jest szybciej
?????
Jak jest na prawdę
???
Może ktoś mądrzejszy się wypowie.....
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/994/ac8c8bea323e5024med.jpg)
tak było
Obecnie jest kolektor 4/2/1 i przelot do połowy auta fi 60 mm i na końcu seryjny tłumik.
Dziś wyleciał katalizator i ze względów technicznych nie ma tłumika środkowego przelotowego tylko rura fi 60 mm. Ogólnie jest cicho jak było tylko słychać wyraźniej tylny tłumik. Czy jest szybciej ? Nie wiem .....
Hamownia to pewnie by zweryfikowała.
Jest pewna teoria która mówi że po wycieciu kata jest tylko gorzej w sensie większe spalanie i spadek mocy zaś II teria mówi że jest szybszy wyrzut spalin i jest szybciej
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Jak jest na prawdę
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Może ktoś mądrzejszy się wypowie.....
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/992/d4573599a086df48med.jpg)
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/994/bacd62e642efe33fmed.jpg)
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/994/ac8c8bea323e5024med.jpg)
tak było
Obecnie jest kolektor 4/2/1 i przelot do połowy auta fi 60 mm i na końcu seryjny tłumik.
Ostatnio zmieniony 2015-06-23, 14:25 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
i po sprzedaży kata ok 3stówki do przodu także będzie na tłumik
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
vixo, czyli wystarczy, że okno otworzę? Patrz Pan, jak te tuningi poszły do przodu... Nawet pieniędzy nie trzeba specjalnie wydawać
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
DARO SUNNY GTI, moja praktyka mówi, że po wywaleniu 2-giego kata i załataniu dziur w wydechu spalanie spadło.![:P](./images/smilies/razz.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
DARO SUNNY GTI, moja praktyka mówi, że po wywaleniu 2-giego kata i załataniu dziur w wydechu spalanie spadło.
![:P](./images/smilies/razz.png)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
wywalanie kata ma zbawinny wplyw na zamki w pierscieniach i dlatego trzeba sie go pozbyc ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
co do restrykcji wydechu wiadomo ze za luzno nie moze byc ale luzu to ty panie nie masz
jesli chciał byś podtrzymać ciśnienie przedkolektorowe mozesz wsadzic tlumik przelotowy z zastawką co by odbudować fale zwrotną po wywaleniu kata
ogolem wydaje mi sie ze sam silnik tez musi chwile pobanglać na przelocie/pół przelocie co by jakieś korekty połapał![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
co do restrykcji wydechu wiadomo ze za luzno nie moze byc ale luzu to ty panie nie masz
jesli chciał byś podtrzymać ciśnienie przedkolektorowe mozesz wsadzic tlumik przelotowy z zastawką co by odbudować fale zwrotną po wywaleniu kata
ogolem wydaje mi sie ze sam silnik tez musi chwile pobanglać na przelocie/pół przelocie co by jakieś korekty połapał
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Lecimy z tematem Hamulców bo trochę to trwa .
Dziś przyszły dystanse wycięte z nierdzewki na laserze 4 szt.
między piastę a tarcze dystans na całej powierzchni
potem tarcza i zacisk
i oto efekt końcowy
a tak było
Teraz zostało pomalowanie zacisków na żółto z przodu , przemalowanie tyłu i montaż.
Dziś przyszły dystanse wycięte z nierdzewki na laserze 4 szt.
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/1001/17c4cb7c507a1cddmed.jpg)
między piastę a tarcze dystans na całej powierzchni
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1000/8a58afedf8a1b16cmed.jpg)
potem tarcza i zacisk
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1000/e4dbb03c3f132c95med.jpg)
i oto efekt końcowy
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/1001/a1a00788bdaff5ecmed.jpg)
a tak było
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1000/eb917d9705b92f7emed.jpg)
Teraz zostało pomalowanie zacisków na żółto z przodu , przemalowanie tyłu i montaż.
Ostatnio zmieniony 2015-06-26, 14:25 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Gdzie Tyle dostanę za kata???? To od razu jade, bo też.wycialem 2 z Almy.marlos90 pisze:i po sprzedaży kata ok 3stówki do przodu także będzie na tłumik
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Też przerabiałem temat tego dystansu, ale za droga była to kombinacja wtedy
Podcięte zostało jarzmo i zwrotnica ok. 2mm. Siadło idealnie i działa przez ponad 50kkm
Dystans fajna sprawa. Od razu prawie centymetr poszerzenia na osi
Jak wygląda sprawa z kołnierzem piasty? Pamiętam, że wtedy mieliśmy problem jak to rozwiązać, gdyby właśnie poszedł dystans.
killer2000, po co Ci ten ówczesny cud techniki![:P](./images/smilies/razz.png)
![:P](./images/smilies/razz.png)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
killer2000, po co Ci ten ówczesny cud techniki
![:P](./images/smilies/razz.png)
QG15+
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
falbinho, w Lubelskim..
jak jest cały pełny to 280zł, jak do połowy to po 150zł płacą
jak jest cały pełny to 280zł, jak do połowy to po 150zł płacą
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B