Primera SRI 96r.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 71
- Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Primera SRI 96r.
Autko prezentuje się następująco :
Primerka P11 SRI 1996r. SR20
MOTOR:
Jest to dla mnie zagadką co kryje w sobie sr-ka. Poprzedni właściciel wiedział tylko tyle że ma 2 litry. Rozrząd jakiś chiński ale działa nie telepie, i tyle wiem. Hamownia stwierdziła 159km i 188nm ..... Oczywiście po wyczyszczeniu przepustnicy, wymianie stożka, wymianie świec i kabli wysokiego napięcia, wymianie przewodów podciśnieniowych które z racji wieku nie były szczelne:D Silnik zaniedbany niemiłosiernie, ale ciśnienie sprężania równe na każdym z cylindrów.
Oliwa: Motul 6100 + filtr Man
Short Shifter : Przespawana dźwignia +2cm w dół
Sprzęgło : Aisin
Przewody W/N : NGK
WYDECH:
Kolektor SSAC 4-2-1 2,5" reszta 2.25". Środkowy oem, końcowy Bosal.
DOLOT:
Stożek coś na wzór Fjity i na tym osłona ze stali kwasoodpornej.
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Monroe.
Sprężyny -30 ; Przód Weitec. Tył AP (chyba)
Zaciski i tarcze GT malowane proszkowo, klocki ABE
WNĘTRZE:
Brak klimy, Brak elektryki, fotele kubełki OEM.
NADWOZIE:
jak to nissan.....
AUDIO:
radyjko pioneer i 4x Helix dark blue.
KOSMETYKA:
Pod maską elementy malowane proszkowo, rozpórka mojego wykonania ze stali kwasoodpornej (niedokończona), pokrywa zaworów coś tam polerowana i to co widać na fotkach.
PLANY:
Podniesienie niutków, wymiana kompa na GT, wymiana maski , drzwi, klapy, kubełki i prawego progu Pomalowanie proszkowo zawieszenia , poliuretany, reszta wydechu z kwasówki .... itd.
FOTKI:
http://zapodaj.net/25dc776be3e42.jpg.html
http://zapodaj.net/0c49826ce4a17.jpg.html
http://zapodaj.net/82917eefa86d1.jpg.html
http://zapodaj.net/bc3849ee5f439.jpg.html
http://zapodaj.net/07e82c69609c0.jpg.html
http://zapodaj.net/a8ae4564255fe.jpg.html
http://zapodaj.net/e85718993b1c7.jpg.html
http://zapodaj.net/2ae19779b8b8c.jpg.html
http://zapodaj.net/245600d9116f9.jpg.html
http://zapodaj.net/7b922ffbb804f.jpg.html
http://zapodaj.net/46118c4917f57.jpg.html
http://zapodaj.net/d7a33d696c1e0.jpg.html
A TAK JEDZIE /b]
https://www.youtube.com/watch?v=bQO9Ei6 ... e=youtu.be
A Taki mam w Pokoju
http://zapodaj.net/79158dd24b0b4.jpg.html
http://zapodaj.net/f8e7cb6f1f78c.jpg.html
http://zapodaj.net/5406979f6e9a9.jpg.html
Primerka P11 SRI 1996r. SR20
MOTOR:
Jest to dla mnie zagadką co kryje w sobie sr-ka. Poprzedni właściciel wiedział tylko tyle że ma 2 litry. Rozrząd jakiś chiński ale działa nie telepie, i tyle wiem. Hamownia stwierdziła 159km i 188nm ..... Oczywiście po wyczyszczeniu przepustnicy, wymianie stożka, wymianie świec i kabli wysokiego napięcia, wymianie przewodów podciśnieniowych które z racji wieku nie były szczelne:D Silnik zaniedbany niemiłosiernie, ale ciśnienie sprężania równe na każdym z cylindrów.
Oliwa: Motul 6100 + filtr Man
Short Shifter : Przespawana dźwignia +2cm w dół
Sprzęgło : Aisin
Przewody W/N : NGK
WYDECH:
Kolektor SSAC 4-2-1 2,5" reszta 2.25". Środkowy oem, końcowy Bosal.
DOLOT:
Stożek coś na wzór Fjity i na tym osłona ze stali kwasoodpornej.
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Monroe.
Sprężyny -30 ; Przód Weitec. Tył AP (chyba)
Zaciski i tarcze GT malowane proszkowo, klocki ABE
WNĘTRZE:
Brak klimy, Brak elektryki, fotele kubełki OEM.
NADWOZIE:
jak to nissan.....
AUDIO:
radyjko pioneer i 4x Helix dark blue.
KOSMETYKA:
Pod maską elementy malowane proszkowo, rozpórka mojego wykonania ze stali kwasoodpornej (niedokończona), pokrywa zaworów coś tam polerowana i to co widać na fotkach.
PLANY:
Podniesienie niutków, wymiana kompa na GT, wymiana maski , drzwi, klapy, kubełki i prawego progu Pomalowanie proszkowo zawieszenia , poliuretany, reszta wydechu z kwasówki .... itd.
FOTKI:
http://zapodaj.net/25dc776be3e42.jpg.html
http://zapodaj.net/0c49826ce4a17.jpg.html
http://zapodaj.net/82917eefa86d1.jpg.html
http://zapodaj.net/bc3849ee5f439.jpg.html
http://zapodaj.net/07e82c69609c0.jpg.html
http://zapodaj.net/a8ae4564255fe.jpg.html
http://zapodaj.net/e85718993b1c7.jpg.html
http://zapodaj.net/2ae19779b8b8c.jpg.html
http://zapodaj.net/245600d9116f9.jpg.html
http://zapodaj.net/7b922ffbb804f.jpg.html
http://zapodaj.net/46118c4917f57.jpg.html
http://zapodaj.net/d7a33d696c1e0.jpg.html
A TAK JEDZIE /b]
https://www.youtube.com/watch?v=bQO9Ei6 ... e=youtu.be
A Taki mam w Pokoju
http://zapodaj.net/79158dd24b0b4.jpg.html
http://zapodaj.net/f8e7cb6f1f78c.jpg.html
http://zapodaj.net/5406979f6e9a9.jpg.html
Ostatnio zmieniony 2016-01-02, 14:38 przez EnriQe, łącznie zmieniany 7 razy.
Ja
Witam,
gratki auta całkiem fajnie się prezentuje, zrobić to co trzeba i już będzie ok szkoda trochę, że elektryki i klimy nie ma, ale bez tego też idzie żyć....
gratki auta całkiem fajnie się prezentuje, zrobić to co trzeba i już będzie ok szkoda trochę, że elektryki i klimy nie ma, ale bez tego też idzie żyć....
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
Re: Primera SRI 96r.
Stopień sprężenia jest stały dla każdego silnika i w twoim wypadku rzeczywiście wynosi 10:1 ale w twoim poście zapewne chodziło o ciśnienie sprężenia, które może spadać wraz ze zużyciem silnika.EnriQe pisze:Silnik zaniedbany niemiłosiernie, ale stopień sprężania na każdym z cylindrów równo 10:1
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Nie ma się co chwalić - pokaż jak to jedzie jeśli zbiera się w okolicy 8s do paki to mogę uwierzyć w te 160ps
dłubiesz sobie po swojemu ale można dojrzeć dość smaczny styl, pod maską niebieskie podmalowania, felgi z g20, emblemat SRI zamiast czerwonym polakierowałeś na wiśniowy metalic... takie detale mi się podobają
Jeśli nie wymieniłeś palca i kopułki to następny w kolejce powinien być ten zestawik, w większość SR gdzie nie było to ruszane przybywało mocy po zmianie
Masz też SSAC, tak więc spory plus. Wydech zapewne cicho sobie popierduje, i jeśli te 160ps okażą się prawdziwe to kolejny mit będzie podważony.
Jeśli chodzi o niutka, to zauważalny wzrost jest w tych SR gdzie dolot nie był oparty na stożku a na wkładce KN lub PP, Masz stożka i prosty heat shield ale wg mnie lepiej dac CAI z nadkola w większej rurze do Ori puchy z wkładem.
Niuta też pobudzisz po strojeniu, więcej wachy w cylku zawsze buduje niuta
Widze że masz LPG, a wtryski są 1+1+1+1, dlaczego zatem są podwiązane jako grupa? Możesz je przesunąć pojedynczo w strone wkrętek, wężyki po 5cm i będzie znowy kolejny modzik na plus
Zazwyczaj po gazownikach trza poprawiać.
dłubiesz sobie po swojemu ale można dojrzeć dość smaczny styl, pod maską niebieskie podmalowania, felgi z g20, emblemat SRI zamiast czerwonym polakierowałeś na wiśniowy metalic... takie detale mi się podobają
Jeśli nie wymieniłeś palca i kopułki to następny w kolejce powinien być ten zestawik, w większość SR gdzie nie było to ruszane przybywało mocy po zmianie
Masz też SSAC, tak więc spory plus. Wydech zapewne cicho sobie popierduje, i jeśli te 160ps okażą się prawdziwe to kolejny mit będzie podważony.
Jeśli chodzi o niutka, to zauważalny wzrost jest w tych SR gdzie dolot nie był oparty na stożku a na wkładce KN lub PP, Masz stożka i prosty heat shield ale wg mnie lepiej dac CAI z nadkola w większej rurze do Ori puchy z wkładem.
Niuta też pobudzisz po strojeniu, więcej wachy w cylku zawsze buduje niuta
Widze że masz LPG, a wtryski są 1+1+1+1, dlaczego zatem są podwiązane jako grupa? Możesz je przesunąć pojedynczo w strone wkrętek, wężyki po 5cm i będzie znowy kolejny modzik na plus
Zazwyczaj po gazownikach trza poprawiać.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW