1. Silnik:
* SR20DE rozebrany i złożony od podstaw zakuty ACL, JE Pistons Manley ARP doprężony
*głowica HP porting,
*wałki catcams ze sprężynkami z dedykowanego zestawu
*kolektor wydechowy 4-1 wzorowany na p10 BTCC (wcześniej 4-2-1 pod silnikiem z P10GT)
*wydajniejsza pompa oleju custom
*ITB
*przelotowy układ wydechowy na dwóch tłumikach 2,25" ze stali nierdzewnej z katalizatorem

2. Zawieszenie:
*pełny gwint z regulacją kąta, gwint oparty na wąskich sprężynach i wkładach Bilsteina
*rozpórki i stabilizatory P/T
*Poliuretanowe tuleje
3. Układ hamulcowy:
*wywalony abs, przód 4 tłok Brembo, tył seryjny, przewdy w opolocie
4. Body:
*body kit C.K.Motorsport, N14 Touring

*4 błotniki, zderzaki, maska, tylna klapa - laminat
5. Koła:
*Alufelgi 7x15" et25
*dystanse 30mm
*Toyo R888 195/50/15
Ostatni mocny set przed poprawkami generował okolice 200KM i 220NM-brak wykresu
Moc Osiągnięta dzięki ITB z GTIR, strojone SMT6, wydech oparty na kolektorze z n14gti
foto:



Engine:






Body:

Filmy:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=slB8PeA ... r_embedded[/youtube]