Nissan Sunny GTI-N14 Touring
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nissan Sunny GTI-N14 Touring
*Nissan Sunny GTI należy do Krzysztofa Czaja aka Czajnik. Samochód jest od kilku lat w gruntownej przebudowie powstaje z myślą o startach w wyścigach górskich. Buda to zdrowy egzemplarz od dziadka z niemiec, która wstępnie była rozebrana ,wyczyszczona całkowicie z konserwacji obspawana i zaklatkowana..
1. Silnik:
* SR20DE rozebrany i złożony od podstaw zakuty ACL, JE Pistons Manley ARP doprężony
*głowica HP porting,
*wałki catcams ze sprężynkami z dedykowanego zestawu
*kolektor wydechowy 4-1 wzorowany na p10 BTCC (wcześniej 4-2-1 pod silnikiem z P10GT)
*wydajniejsza pompa oleju custom
*ITB
*przelotowy układ wydechowy na dwóch tłumikach 2,25" ze stali nierdzewnej z katalizatorem
2. Zawieszenie:
*pełny gwint z regulacją kąta, gwint oparty na wąskich sprężynach i wkładach Bilsteina
*rozpórki i stabilizatory P/T
*Poliuretanowe tuleje
3. Układ hamulcowy:
*wywalony abs, przód 4 tłok Brembo, tył seryjny, przewdy w opolocie
4. Body:
*body kit C.K.Motorsport, N14 Touring
*4 błotniki, zderzaki, maska, tylna klapa - laminat
5. Koła:
*Alufelgi 7x15" et25
*dystanse 30mm
*Toyo R888 195/50/15
Ostatni mocny set przed poprawkami generował okolice 200KM i 220NM-brak wykresu
Moc Osiągnięta dzięki ITB z GTIR, strojone SMT6, wydech oparty na kolektorze z n14gti
foto:
Engine:
Body:
Filmy:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=slB8PeA ... r_embedded[/youtube]
1. Silnik:
* SR20DE rozebrany i złożony od podstaw zakuty ACL, JE Pistons Manley ARP doprężony
*głowica HP porting,
*wałki catcams ze sprężynkami z dedykowanego zestawu
*kolektor wydechowy 4-1 wzorowany na p10 BTCC (wcześniej 4-2-1 pod silnikiem z P10GT)
*wydajniejsza pompa oleju custom
*ITB
*przelotowy układ wydechowy na dwóch tłumikach 2,25" ze stali nierdzewnej z katalizatorem
2. Zawieszenie:
*pełny gwint z regulacją kąta, gwint oparty na wąskich sprężynach i wkładach Bilsteina
*rozpórki i stabilizatory P/T
*Poliuretanowe tuleje
3. Układ hamulcowy:
*wywalony abs, przód 4 tłok Brembo, tył seryjny, przewdy w opolocie
4. Body:
*body kit C.K.Motorsport, N14 Touring
*4 błotniki, zderzaki, maska, tylna klapa - laminat
5. Koła:
*Alufelgi 7x15" et25
*dystanse 30mm
*Toyo R888 195/50/15
Ostatni mocny set przed poprawkami generował okolice 200KM i 220NM-brak wykresu
Moc Osiągnięta dzięki ITB z GTIR, strojone SMT6, wydech oparty na kolektorze z n14gti
foto:
Engine:
Body:
Filmy:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=slB8PeA ... r_embedded[/youtube]
Ostatnio zmieniony 2015-01-04, 01:05 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 10 razy.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
No to Pan K.C. robi robotę. Muszę się do niego w końcu wybrać w odwiedziny, bo daleko nie mam
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Vendo, to nie jest auto Ad@musa, tylko kolegi z Opola, właścicielem jest Krzysztof Czaja - kiedyś był na forum i egzystował pod nickiem Czajnik
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: Nissan Sunny GTI-N14 Touring
do ilu doprężony?Ad@mus pisze: 1. Silnik:
* SR20DE rozebrany i złożony od podstaw zakuty ACL, JE Pistons Manley ARP doprężony
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
postepy są, lepi się body kit, pruje sie wiazka pod EMU i robi sie nowa, lepsza, lzejsza klatka wykonanie klaty z lekkich ale drogich materiałów, ten projekt musi walczyć o masę
dotychczasowa klatka idzie do ludu
spy foto:
Do tej pory czas poswiecony byl innemu projektowi jakim jest skoda felicia 1.6 8v + ITB, wystrojone i spałowane jest obecnie na 140,5 KM i 148,9 Nm
przy poprzednim wyniku 130ps/138nm robilo 15,6xx na 400m, co na seryjnym zawiasie i waskiej 13" jest wg mnie ciekawym rezultatem
test bojowy przeszła skodzina tez na innym eventcie:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1HkGK4XwNdo[/youtube]
dotychczasowa klatka idzie do ludu
spy foto:
Do tej pory czas poswiecony byl innemu projektowi jakim jest skoda felicia 1.6 8v + ITB, wystrojone i spałowane jest obecnie na 140,5 KM i 148,9 Nm
przy poprzednim wyniku 130ps/138nm robilo 15,6xx na 400m, co na seryjnym zawiasie i waskiej 13" jest wg mnie ciekawym rezultatem
test bojowy przeszła skodzina tez na innym eventcie:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1HkGK4XwNdo[/youtube]
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
panowie, poszerzenia z laminatów porobione formy są zaczęły być klepane
poszerzenia jak wyzej beda dostepne i jak by ktos chcial to zalatwilem dobrą cene
sunny na nich wyglada jak maciora-tłustoooo
jak cos to PW
poszerzenia jak wyzej beda dostepne i jak by ktos chcial to zalatwilem dobrą cene
sunny na nich wyglada jak maciora-tłustoooo
jak cos to PW
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Na koniec tak dla draki pomalowałbym auto w jakieś dobre ITASHA
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No i N14 zaczęło transformację w Kit CARa
jak widać redukcja wagi sie udala
[ Dodano: 2015-08-05, 21:51 ]
no i kasta nabiera kształtu
puchnie jak dzik po szyszkach
[ Dodano: 2015-09-23, 20:11 ]
Redukcja wagi trwa
po udanej produkcji laminatów na przód i tył oraz zderzaka (tego foty za niedługo bo zmiażdżył mi cyce) przyszła pora na radykalne cięcia, nie tylko masy ale i budy
tym sposobem został zcięty dach, a na jego miejsce wpadł laminat.
po wstępnym ważeniu wychodzi na to, że blaszany dach waży tyle co całe body z laminatutj nie całe 12kg czyli w praktyce będzie tak jak by seryjne sunny jeździło bez 4 błotników. A to jeszcze nie koniec:)
przy okazji mod sprzęgła etc
z mechanicznych kwesti tez sporo się dzieje, min glowica bedzie przerobiona na mechanike, wymaga tego ostry wałek camsa, którego spec pozostanie tajemnicą
foto:
jak widać redukcja wagi sie udala
[ Dodano: 2015-08-05, 21:51 ]
no i kasta nabiera kształtu
puchnie jak dzik po szyszkach
[ Dodano: 2015-09-23, 20:11 ]
Redukcja wagi trwa
po udanej produkcji laminatów na przód i tył oraz zderzaka (tego foty za niedługo bo zmiażdżył mi cyce) przyszła pora na radykalne cięcia, nie tylko masy ale i budy
tym sposobem został zcięty dach, a na jego miejsce wpadł laminat.
po wstępnym ważeniu wychodzi na to, że blaszany dach waży tyle co całe body z laminatutj nie całe 12kg czyli w praktyce będzie tak jak by seryjne sunny jeździło bez 4 błotników. A to jeszcze nie koniec:)
przy okazji mod sprzęgła etc
z mechanicznych kwesti tez sporo się dzieje, min glowica bedzie przerobiona na mechanike, wymaga tego ostry wałek camsa, którego spec pozostanie tajemnicą
foto:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Grubo jedzie!
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ja czekam aż to wyjedzie na ulicę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
O ja pie...le ale to wcześnie się będzie otwierać i jaki długi czas otwarcia
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy