[N16] nissan almera n16

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
sopel667
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-04-20, 04:09
Lokalizacja: szczecinek

[N16] nissan almera n16

Post autor: sopel667 » 2015-04-20, 04:16

Witam posiadam w almerze 1.5 16v i jest w niej problem mianowicie na jednym ,cylindrze ma ciśnienie 5 barów a na reszcie po 11 więc różnica sporą, byłem u mechanika zrobił próbę olejowa stwierdził ze to głowica a dokładnie, jedno z gniazd zaworowych , a żeby opinia, nie opierała się na jednym z mechaników pojechałem do drugiego który również potwierdził, ta wersje a nawet powiedział ze to nic dziwnego bo.auto 10lat na gazie jeździ , moje pytanie brzmi jaki jest koszt remontu tej głowicy samej głowicy , nie wliczając kosztów robocizny ani.uszczelki almerze 1.5 16v i jest w niej problem mianowicie na jednym ,cylindrze ma ciśnienie 5 barów a na reszcie po 11 więc różnica sporą, byłem u mechanika zrobił próbę olejowa stwierdził ze to głowica a dokładnie, jedno z gniazd zaworowych , a żeby opinia, nie opierała się na jednym z mechaników pojechałem do drugiego który również potwierdził, ta wersje a nawet powiedział ze to nic dziwnego bo.auto 10lat na gazie jeździ , moje pytanie brzmi jaki jest koszt remontu tej głowicy samej głowicy , nie wliczając kosztów robocizny mechanika ani.uszczelki ,koszt samego Planowania

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-04-20, 08:21

sopel667 sam remont to grosze, bo uszczelniacze zaworowe to ok 10 PLN/szt plus 100 za plaowanie. Jednak całościowy remont to ok 1000-1500 PLN z uszczelkami i olejami

sopel667
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-04-20, 04:09
Lokalizacja: szczecinek

Post autor: sopel667 » 2015-04-20, 10:52

1000zł ? Olej gdzieś 100zł , uszczelka 150zl jakie jeszcze koszta ?

Awatar użytkownika
bolek_WL
doświadczony forumowicz
Posty: 210
Rejestracja: 2015-01-30, 09:50
Lokalizacja: LEGIONOWO

Post autor: bolek_WL » 2015-04-20, 11:25

sopel667, Robocizna? Nikt z zamiłowania tego nie zrobi za free.
Mój Sunny N14 GTi -> viewtopic.php?t=18906

sopel667
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-04-20, 04:09
Lokalizacja: szczecinek

Post autor: sopel667 » 2015-04-20, 11:44

Mam wujka mechanika więc zrobi mi to za.free tylko koszty planowania i uszczelek i.oleju

Awatar użytkownika
bolek_WL
doświadczony forumowicz
Posty: 210
Rejestracja: 2015-01-30, 09:50
Lokalizacja: LEGIONOWO

Post autor: bolek_WL » 2015-04-20, 11:55

To po co się pytasz na forum? Ne lepiej iść z tym bezpośrednio do wujka ;-)
Mój Sunny N14 GTi -> viewtopic.php?t=18906

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-04-20, 12:41

sopel667 potzrebujesz splanowac głowicę i wymienic uszczelniacze. Jak zrzucisz głowe to warto popatrzec na pierscienie. Cene Ci podawałem ze wszystkim. Jak spuscisz płyn chłodniczy to też go wymien od razu. Warto też dac nowe szpilki no i wujek musi miec klucz dynamometryczny by dobrze przykrecic glowice

mcqg
nowy na forum
Posty: 29
Rejestracja: 2012-01-31, 12:12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mcqg » 2015-04-21, 07:38

bombel pisze:sopel667 potzrebujesz splanowac głowicę i wymienic uszczelniacze. Jak zrzucisz głowe to warto popatrzec na pierscienie.
Dobrze mówi :idea:
Ja miałem tą nieprzyjemność, że po remoncie głowicy nasilił się
problem ze znikaniem oleju i skończyło się wymianą pierścieni.. niewykluczone, że "otwarcie" silnika dobiło pierścienie..
W ogóle jak bym miał teraz perspektywę remontu, to rozejrzałbym się za qg18.. można dostać za grosze, a jak masz LPG, to różnica w spalaniu nie będzie miała znaczenia.
1.5 w trasie irytuje trochę.. :?

powodzenia

Awatar użytkownika
grzeg255
doświadczony forumowicz
Posty: 239
Rejestracja: 2009-12-11, 17:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzeg255 » 2015-04-21, 08:52

Tylko traf na zdrowe qg18 ,jak większość żłopie olej ;-)
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB

mcqg
nowy na forum
Posty: 29
Rejestracja: 2012-01-31, 12:12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mcqg » 2015-04-21, 10:15

grzeg255 pisze:Tylko traf na zdrowe qg18 ,jak większość żłopie olej ;-)
Napisałem, że jeśli zakładamy i tak remont silnika.. ;-)
Koszty takie same, a na nowych pierścieniach powinien parę lat pojeździć nie wciągając 1l/1000 km.. chyba :->

pzdr

sopel667
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-04-20, 04:09
Lokalizacja: szczecinek

Post autor: sopel667 » 2015-04-21, 10:20

Klucz manometyczny ma , szpilki mi powiedział ze w mogą ale nie muszą być do wymiany, a jaki jest koszt Wymiany pierścieni

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2015-04-21, 11:10

W razie czego do 1.5 mam oryginalne uszczelki: kolektora ssącego i pod głowicę, oraz uszczelniacze - oddam bardzo tanio.

mcqg
nowy na forum
Posty: 29
Rejestracja: 2012-01-31, 12:12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mcqg » 2015-04-21, 11:14

sopel667 pisze:Klucz manometyczny ma , szpilki mi powiedział ze w mogą ale nie muszą być do wymiany, a jaki jest koszt Wymiany pierścieni
ok. 2 lata temu komplet pierścieni riken wyszedł mnie 280 pln - resztę ustal z wujkiem <piwo> ;-)

pzdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”