[Sunny] B12 COUPE GTI V6
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] B12 COUPE GTI V6
W końcu znalazł się czas na zaprezentowanie mojego sunniacza, zabierałem się do tego jak pies do jeża od roku, no ale lepiej późno niż wcale
Autko jest z 87' roku, seryjnie był tam 1.6 8v z automatem kolor biały, w tym samym czasie miałem drugie b12 GTI 89' czerwone tyle że jak się później okazało po konkretnym dzwonie (pięknie wyszpachlowana podłużnica) i mocno skorodowane podwozie, zadecydowałem przerzucić z GTI wszystko co najlepsze do białego, silnik skrzynia wiązka całe ospojlerowanie hamulce p\t (tarcze), stabilizatory (grubsze). Pozostałości z białego czyli silnik z automatem i reszta bezużytecznych dla mnie klamotów razem z czerwonym odwiedziły najbliższy złom... Przy przekładce silników wy spawałem kielichy przednie.
Niezły mix mogło by się wydawać
Po tych ruchach projekt stanął w miejscu na rok, problemy zdrowotne nie pozwoliły mi zrobić niczego i sunniacz stał czekając na swój czas...
Od niedawna zabrałem się za robotę, rozebrałem całe wnętrze (zostały kiera i deska) do łatania podłogi odbudowy kielichów tylnych i ogólnej walce z rudzielcem gdzie tylko się pojawił, trza się pozbyć gnoja
Mechanicznie też muszę sporo ogarnąć, remont zawieszenia, układu hamulcowego i kierowniczego, musi być igła.
Niestety CA18 odmówiło posłuszeństwa (już po swapie) i panew na 4 korbie wali aż zęby bolą ... Wizji miałem wiele na ten silnik, ale stwierdziłem że najlepszą opcją będzie swap na jeszcze coś innego, na pewno innego niż wszyscy... Co to będzie czas pokaże
Zdjęcia zrobię jutro (o ile jest co oglądać) bo ma być w miarę pogoda i wrzucę na forum. Postaram się na bieżąco wrzucać zdjęcia do tematu i opisywać co zostało zrobione
Autko jest z 87' roku, seryjnie był tam 1.6 8v z automatem kolor biały, w tym samym czasie miałem drugie b12 GTI 89' czerwone tyle że jak się później okazało po konkretnym dzwonie (pięknie wyszpachlowana podłużnica) i mocno skorodowane podwozie, zadecydowałem przerzucić z GTI wszystko co najlepsze do białego, silnik skrzynia wiązka całe ospojlerowanie hamulce p\t (tarcze), stabilizatory (grubsze). Pozostałości z białego czyli silnik z automatem i reszta bezużytecznych dla mnie klamotów razem z czerwonym odwiedziły najbliższy złom... Przy przekładce silników wy spawałem kielichy przednie.
Niezły mix mogło by się wydawać
Po tych ruchach projekt stanął w miejscu na rok, problemy zdrowotne nie pozwoliły mi zrobić niczego i sunniacz stał czekając na swój czas...
Od niedawna zabrałem się za robotę, rozebrałem całe wnętrze (zostały kiera i deska) do łatania podłogi odbudowy kielichów tylnych i ogólnej walce z rudzielcem gdzie tylko się pojawił, trza się pozbyć gnoja
Mechanicznie też muszę sporo ogarnąć, remont zawieszenia, układu hamulcowego i kierowniczego, musi być igła.
Niestety CA18 odmówiło posłuszeństwa (już po swapie) i panew na 4 korbie wali aż zęby bolą ... Wizji miałem wiele na ten silnik, ale stwierdziłem że najlepszą opcją będzie swap na jeszcze coś innego, na pewno innego niż wszyscy... Co to będzie czas pokaże
Zdjęcia zrobię jutro (o ile jest co oglądać) bo ma być w miarę pogoda i wrzucę na forum. Postaram się na bieżąco wrzucać zdjęcia do tematu i opisywać co zostało zrobione
Ostatnio zmieniony 2017-11-08, 20:47 przez karol282, łącznie zmieniany 2 razy.
Tzw. mod bez fot się nie liczy ? Zdjęcia z zeszłego roku, nie wszystko udało mi się uwiecznić moim kalkulatorem ale coś tam widać
https://plus.google.com/photos/10220203 ... 6605246689
https://plus.google.com/photos/10220203 ... 6605246689
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez karol282, łącznie zmieniany 2 razy.
A32 99 rok, VQ30DE z manualną skrzynią Dużo roboty do zrobienia, mechanicznymi sprawami nie specjalnie jest się co przejmować (jakiego bym swapa nie robił i tak trzeba spawać łapy do silnika i skrzyni) najwięcej roboty będzie z elektryką, trzeba będzie opanować temat NATS no i jeszcze kwestia półosi ale myślę że wybrnę z tego i będzie wszystko banglać
serio? to bedzie bardziej upchane jak u mnie w k10. z doswiadczenia Ci powiem, ze elektryka i polosie to nie beda jedyne wyzwania. mechanim zmiany biegow, uklad chlodzenia czy polozenie silnika to w tak malej komorze bedzie wyzwanie..
powodzenia!!! moj wymarzony projekt to wlasnie ten silnik ale w 100nx.
powodzenia!!! moj wymarzony projekt to wlasnie ten silnik ale w 100nx.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
w b12 jest podobnie miejsca jak w b13. czeka Cie duzo pracy:p powodzenia
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Stary, taki samochód objedzie nawet saxo 1.6 16v, w zakrętach to nie ma szans ze względu na ogromną utratę przyczepności. Odjeżdżało będzie tylko na prostejsilentbob pisze:A niby czemu ma sie nie nadawac do niczego innego? To sa takie mity jak z tym,ze na przyklad(wiem,ze to nie zbyt dobre porownanie) VW Golf Mk1 z silnikiem VR6 nie prowadzi sie w zakretach. Wiekszosc swapowanych aut nie powinna skrecac wedlug tego co glosi internet hahahahaha.
silentbob, bo golf mk1 jest mega lekki i nie miał podobnego wagowo silnika do vr6. A w sunnym CA18 jest ciężkie (tak samo DET w 200sx) skrzynia też do małych nie należy, a VQ mimo że to V6 ma jedną super zaletę, aluminiowy blok silnika Wagowo te silniki są do siebie bardzo zbliżone, na forum u amerykańców porównali wagę CA18 do VQ35, i VQ ze skrzynią jest cięższe o 11kg od CA też ze skrzynią... To jest waga większego akumulatora pod maską czyli nic... Więc z kierowalnością auta sądzę że nie będzie problemów bo mam wrażenie że vq30 jest zbliżone wagą do vq35 o ile nie waży mniej, z resztą u mnie i tak klimy wspomy i większości niepotrzebnych rzeczy nie będzie
d3mox, dobry kieras opona i jak sianko pozwoli jakieś LSD to i takie saxo można gonić Wszystko kwestia czasu i funduszy, ale nie nastawiam się na to żeby zrobić z niego " Touge Monster " Ma jeździć tak jak to sobie wymyśliłem
d3mox, dobry kieras opona i jak sianko pozwoli jakieś LSD to i takie saxo można gonić Wszystko kwestia czasu i funduszy, ale nie nastawiam się na to żeby zrobić z niego " Touge Monster " Ma jeździć tak jak to sobie wymyśliłem