[P12/WP12] Zegar ciśnienia doładowania
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P12/WP12] Zegar ciśnienia doładowania
Cześć,
Zastanawiam się nad zegarem ciśnienia doładowania do mojej Wrony w związku z tym mam pytanie:
Jak sądzicie lepiej jest podłączyć się:
a) do oryginalnego czujnika ciśnienia (pod wiązkę)
b) wwiercić się w rurę elastyczną dolotu (dodatkowy czujnik)
Zastanawiam się nad zegarem ciśnienia doładowania do mojej Wrony w związku z tym mam pytanie:
Jak sądzicie lepiej jest podłączyć się:
a) do oryginalnego czujnika ciśnienia (pod wiązkę)
b) wwiercić się w rurę elastyczną dolotu (dodatkowy czujnik)
ad1. Nie wiem czy znajdziesz zegar, który będzie umiał interpretować sygnały z czujnika.
ad2. Może nie tyle w rurę dolotu, co lepiej założyć trójnik w rurce, która prowadzi do oryginalnego czujnika i zamontować zegar mechaniczny
ad2. Może nie tyle w rurę dolotu, co lepiej założyć trójnik w rurce, która prowadzi do oryginalnego czujnika i zamontować zegar mechaniczny
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
No dobrze, a wężyk sterujący turbiną skąd idzie? Może tam? Bo szkoda wiercić dużą rurę. Taniej wymienić później gumowy wężyk.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
wężyk idzie od zaworka sterującego turbiną, tam jest zmienna geometria i podciśnienie raczej także proponuję kompleksowo zdemontować kolektor ssący, wymyć w środku, usunąć bądź zaślepić egr i nawiercić kolektor, nagwintować i na klej do gwintów wkręcić wkrętkę lpg..
http://allegro.pl/dysza-dysze-wkretka-k ... 17941.html
http://allegro.pl/dysza-dysze-wkretka-k ... 72372.html
http://allegro.pl/dysza-dysze-wkretka-k ... 17941.html
http://allegro.pl/dysza-dysze-wkretka-k ... 72372.html
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Spoko. Jak będzie ciepło to będę się bawił 
__________________________________________________________
Update:
Przyszedł czas na kupno wskaźnika.
Myślę o Auto Gauge z LINKU
Pomyślałem i myślę o wywierceniu dziury w elastycznej rurze dolotu porządnie zabezpieczyć np. Opaską tzw. Trytką oraz uszczelnić silikonem.
Mam obawy przed nawiercaniem żeliwnych elementów dolotu. Rura elastyczna w razie czego będzie tańsza.

__________________________________________________________
Update:
Przyszedł czas na kupno wskaźnika.
Myślę o Auto Gauge z LINKU
Pomyślałem i myślę o wywierceniu dziury w elastycznej rurze dolotu porządnie zabezpieczyć np. Opaską tzw. Trytką oraz uszczelnić silikonem.
Mam obawy przed nawiercaniem żeliwnych elementów dolotu. Rura elastyczna w razie czego będzie tańsza.
Berny_p, ale u Ciebie te rury przy turbo co idą do intercoolera a potem w dolot to jest alu, a nie żeliwo. Żeliwo jest za ciężkie ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
ale drut by był z tym wklejaniem w silikon
AG jak najbardziej dobre zegary ! Tak jak marlos proponuje w kolektor nie wiem jak tam jest w p12 ale jakieś podcisnienie na pewno masz podpięte do kolektora czy przepustnicy albo w dolocie i tam założyć trójnik najprostsza opcja !

AG jak najbardziej dobre zegary ! Tak jak marlos proponuje w kolektor nie wiem jak tam jest w p12 ale jakieś podcisnienie na pewno masz podpięte do kolektora czy przepustnicy albo w dolocie i tam założyć trójnik najprostsza opcja !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
HakeN, +1, będzie mniej rzeźby ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Hmy wiem wiem ze diesel ale czy w nowych juz jsst przepustnica to nie wiem ale zazwyczaj diesel nie ma przepustnicy i na wolnych zegar faluje jak jest dokładny bo nie ma stałego podciśnienia! manual manualem otwórz maskę i obejrzy cały dolot i będziesz wiedział gdzie się wpiąć, przy niskim ciśnieniu czujnik wklejony na silikon zzadziała ale jak mu załaduje to na 99% będzie nieszczelnośc! Jeżeli jest przepustnica to nie problem się wpiąć a tak to ściągasz jedna z rur alu są pewnie albo kwas i wspawujesz nagwintowany pod czujnik kawałek rurki
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
HakeN, zdziwiłbyś się co potrafi wytrzymać silikon 

赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
patrzyłem po zdjęciach na all, i koło egr są jakieś dwa króćce więc może tam można by dać trójnik, sprawdź dokąd idą wężyki dalej i napisz
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B