Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Mój GTek może se po marzyć o takim prześcieradełku na lakier
Fele to z 17x9 by sie tu zdały i gleba Dwie osoby już zmotywowałeś więc Ja bedę trzecią...idę zobaczyć czy śnieg na GTku przekroczył juz 15 cm i czy ma jeszcze powietrze w kołach xD Składaj najwyższa pora ciekawe jak będzie wyglądać
MacGayver, zapraszam na Św. Jerzego, nie musimy czekać do zlotu. Do zlotu się nie wyrobie, może uda mi się na JAPFEST. Nie chce z góry jeszcze nic zakładać
Shadows, Gleba będzie ISC już w tym miesiącu ma być w PL. Fele to nic innego jak JR 3 17x9
opcja piankostrecz jest madrym rozwiązaniem na montaż wszystkiego
dobrze ze wzor feli zmieniles, te szprychowe pasuja na jakie hellaflasze ale nie na pornokillery
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
haha jeżeli już każdy wie jakie rozróżniamy kolory o których Janusz wspomniał, to mianem tego fajnego można również określić kolor KV-2 z palety Nissana z dodatkiem xyralic-u. Z perspektywy zdjęć tego nie widać z przyczyn technicznych.
Dodam jeszcze fotorelacje z prac przed oddaniem auta we WRZEŚNIU do lakiernika. Każde popołudnie po pracy przez równe 5 dni plus weekend = 50 godzin pracy
Tak wyglądała naprawa progów, u poprzedniego lakiernika który trzymał samochód od kwietnia do sierpnia 2014 roku. Na facebook-u możecie ich znaleźć pod nazwą "chirurgia-samochodowa" Banda oszustów i s@##@$nów !
To nie jedyne niespodzianki jakie po sobie pozostawili Szkoda to opisywać i tracić na to miejsca w temacie, rękawy do góry i do roboty.
Po zrobieniu progów przyszedł czas na podłogę.
Wszelka korozja została wytrawiona. W miejscach gdzie materiał był słaby wstawiłem reperaturki. Zabezpieczone antykorozyjną farbą firmy Jotun. Spawy oraz zgrzewy zostały na nowo zabezpieczone masą uszczelniającą do karoserii firmy WURTH
WoW ale przy tym roboty, czasu i kasy na to poświęciłeś. Szacun ogromny. Ale za to efekt będzie piorunujący. Życzę powodzenia w składaniu i mam nadzieję, że oblukam autko na zlocie:)
Pozdrawiam
Mishi
Ostatnio zmieniony 2015-02-02, 12:14 przez Mishi, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba przyznać że mają dobre produkty, choć nie tanie. No i wychodzi stara prawda " chcesz żeby było zrobione dobrze.... zrób to sam".
Powodzenia przy składaniu.
janusz, x2. Ale do tego potrzeba dailycar'a mieć, worek pieniędzy i wolny czas. A ja się tak zastanawiałem w niedzielę czemu Patryka wóz stoi pod akademikiem
Ładne zabawki masz dałaby coś sprężarka ze zmienną geometrią w benzynie, bo wiem, że porsche kiedyś spróbowało wsadzić do swojego silnika.
Na +
Piękny secik hamulców
Idealne turbo (choruje na takie samo )
Do dopracowania Ryba, Zdjęcie 2 i 3 ponad tym odczyszczonym z rdzy "pomarszczonym" kawałkiem jest łączenie blach - na 100% będzie tam rdza i trzeba to wyciąć i wstawkę zrobić bo za rok-dwa wyjdzie rdza w tym miejscu.
Pozdro.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Podoba mi się ten secik, dużo rzeźby z adaptacją zacisków z alfy Tak się zastanawiam, że właśnie nie zapodać czegoś z innego samochodu co łatwiej dostać.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..." Moje GT
Arias, to wyjdzie w praniu, to jeszcze nie ten etap prac
Powiem Ci, że w sumie to do zacisku aż tak dużo nie zależy... ważniejszy jest dobór odpowiedniej tarczy hamulcowej.
Witam
Dużo rzeźby z tymi zaciskami z alfy? tzn. z tego co wyczytałem oryginalnie obsługują tarcz 310x28. A co z rozstawem śrub do piasty? Ciekawi mnie czy da się takie zaciski założyć na ori tarcz z primery 280x22 bez przeróbek.