Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Witam.
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem wymarzonej Primery p10 eGT 1995 sedan polift.
Kupiłem ją z zepsutym blokiem silnika ale buda w stanie jak na ten wiek idealnym. Do tego doszedł silnik z allegro i do roboty. Wynająłem lawetę VW LT i wio do Wrocławia po furę. W międzyczasie przyszło serce z osprzętem na palecie. Wczoraj nastąpiło odpalenie - jest ok. Dzisiaj skręcanie reszty i jazda próbna.
Oto kilka zdjęć z ogłoszenia:
Oraz serce:
Następne zdjęcia później.....
Ostatnio zmieniony 2015-01-29, 12:35 przez KS, łącznie zmieniany 1 raz.
dodaj foty jakieś prezentacja bez zdjęć się nie liczy a tak po za tym to gratki zakupu auta...
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
Także jest trochę części zamiennych na potem. Stary blok jest lekko uszczerbiony między cylindrami - mech mówił że by to zrobił - wbił by śrubę miedzianą i wyszlifował czy coś takiego - ale cały silnik to cały silnik. Na dzień dobry przyszła sprężarka do klimy ze starego silnika, wąż od wspomagania(w kupionym silniku był przecięty). Z kupnego silnika przyszedł rozrusznik - nie miał luzów. Trzeba było kupić płyny ustrojowe: półsyntetyk, czerwone wspomaganie i chłodzący. Osłona kolektora wydech przyszła ta lepsza - druga na czarną godzinę. Sprzęgło w budzie było nówka także przełożyliśmy. Odszukałem w garażu jeszcze strumienicę w kształcie kata - nówka i gumę na półoś nówka- wszystko się akurat przydało. W planie zdjęcie starej skóry z kiero i gałki - nie przepadam za skórami i odklejenie imitacji drewna.
[ Dodano: 2015-01-29, 13:02 ]
Autko jest na ory eGT aluskach i letnich dwusezonowych oponach. Pan dał też dwusezonowe zimówki(wyglądają jak nówki) i jeszcze jedne letnie trochę zjechane z bieżnikiem V. Teraz trochę gorsza wiadomość - fotel kierowcy jest mocno przetarty na siedzisku. Szukam już takiego samego fotela - może być pasażera(przekładka) ale szanse marne.... Sprzedający jak się dowiedział że jego autko nie pójdzie na organy to opuścił ponad tysiaka:) Na silniku tez utargowałem 250. Tak że w sumie 1400 buda+1400 silnik+250 laweta+500 paliwo do lawety+OK 500 przekładka+przegląd+OC+rejestracja+............i będzie OK.
A tak przy okazji na wiosne będę sprzedawał SLX-a sedana 2.0 z gazem 1995 polift ciemnozielony w stanie kolekcjonerskim(oczywiście tu i tam coś puka i trochę rdzy w tyle progów ale to pikuś). Sprowadzony własnoręcznie przeze mnie z Niemiec chyba 7 lat temu.
Jest na 8 oryginalnych alusach z mojej poprzedniej Primery invitation 1995.
Ostatnio zmieniony 2015-01-29, 13:35 przez KS, łącznie zmieniany 2 razy.
jeśli szukasz jakiś części daj ogłoszenie w dziale "giełda" na pewno ktoś coś ma nawet fajnie się prezentuje... Życzę bezawaryjnosci...
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
Dzięki wszystkim za miłe słowa i rady. Dziś po pracy zajadę do mojego magika zobaczyć i posłuchać jak chodzi czy nie ma wycieków itp. później może jakaś hamownia pomiar sprężania itd...
troche drogo ale może przynajmniej będzie bezwaryjny
KS pisze:..będę sprzedawał SLX-a sedana 2.0 z gazem 1995 polift ciemnozielony w stanie kolekcjonerskim(oczywiście tu i tam coś puka i trochę rdzy w tyle progów ale to pikuś).
kolego stan kolekcjonerski to taki, który jest conajmniej tak dobry jak ten z fabryki
ogólnie fajnie że walczysz o to, żeby auto jeszcze troche pożyło.
powodzenia
To silnik który się zepsuł to był High Port patrząc na kolektor co leży w bagaju Bo w sumie w po liftach były chyba Low Porty już...
Fajnie że GTek będzie jeszcze żył bo tych aut w dobrym stanie tyle co na lekarstwo
Powodzenia i oby jeździł jak najdłużej Pzdr