[ Primera] Nowe serce Primery eGT p10 polift
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Nowe serce Primery eGT p10 polift
Witam.
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem wymarzonej Primery p10 eGT 1995 sedan polift.
Kupiłem ją z zepsutym blokiem silnika ale buda w stanie jak na ten wiek idealnym. Do tego doszedł silnik z allegro i do roboty. Wynająłem lawetę VW LT i wio do Wrocławia po furę. W międzyczasie przyszło serce z osprzętem na palecie. Wczoraj nastąpiło odpalenie - jest ok. Dzisiaj skręcanie reszty i jazda próbna.
Oto kilka zdjęć z ogłoszenia:
Oraz serce:
Następne zdjęcia później.....
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem wymarzonej Primery p10 eGT 1995 sedan polift.
Kupiłem ją z zepsutym blokiem silnika ale buda w stanie jak na ten wiek idealnym. Do tego doszedł silnik z allegro i do roboty. Wynająłem lawetę VW LT i wio do Wrocławia po furę. W międzyczasie przyszło serce z osprzętem na palecie. Wczoraj nastąpiło odpalenie - jest ok. Dzisiaj skręcanie reszty i jazda próbna.
Oto kilka zdjęć z ogłoszenia:
Oraz serce:
Następne zdjęcia później.....
Ostatnio zmieniony 2015-01-29, 12:35 przez KS, łącznie zmieniany 1 raz.
KS
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
CD...
Także jest trochę części zamiennych na potem. Stary blok jest lekko uszczerbiony między cylindrami - mech mówił że by to zrobił - wbił by śrubę miedzianą i wyszlifował czy coś takiego - ale cały silnik to cały silnik. Na dzień dobry przyszła sprężarka do klimy ze starego silnika, wąż od wspomagania(w kupionym silniku był przecięty). Z kupnego silnika przyszedł rozrusznik - nie miał luzów. Trzeba było kupić płyny ustrojowe: półsyntetyk, czerwone wspomaganie i chłodzący. Osłona kolektora wydech przyszła ta lepsza - druga na czarną godzinę. Sprzęgło w budzie było nówka także przełożyliśmy. Odszukałem w garażu jeszcze strumienicę w kształcie kata - nówka i gumę na półoś nówka- wszystko się akurat przydało. W planie zdjęcie starej skóry z kiero i gałki - nie przepadam za skórami i odklejenie imitacji drewna.
[ Dodano: 2015-01-29, 13:02 ]
Autko jest na ory eGT aluskach i letnich dwusezonowych oponach. Pan dał też dwusezonowe zimówki(wyglądają jak nówki) i jeszcze jedne letnie trochę zjechane z bieżnikiem V. Teraz trochę gorsza wiadomość - fotel kierowcy jest mocno przetarty na siedzisku. Szukam już takiego samego fotela - może być pasażera(przekładka) ale szanse marne.... Sprzedający jak się dowiedział że jego autko nie pójdzie na organy to opuścił ponad tysiaka:) Na silniku tez utargowałem 250. Tak że w sumie 1400 buda+1400 silnik+250 laweta+500 paliwo do lawety+OK 500 przekładka+przegląd+OC+rejestracja+............i będzie OK.
A tak przy okazji na wiosne będę sprzedawał SLX-a sedana 2.0 z gazem 1995 polift ciemnozielony w stanie kolekcjonerskim(oczywiście tu i tam coś puka i trochę rdzy w tyle progów ale to pikuś). Sprowadzony własnoręcznie przeze mnie z Niemiec chyba 7 lat temu.
Jest na 8 oryginalnych alusach z mojej poprzedniej Primery invitation 1995.
[ Dodano: 2015-01-29, 13:02 ]
Autko jest na ory eGT aluskach i letnich dwusezonowych oponach. Pan dał też dwusezonowe zimówki(wyglądają jak nówki) i jeszcze jedne letnie trochę zjechane z bieżnikiem V. Teraz trochę gorsza wiadomość - fotel kierowcy jest mocno przetarty na siedzisku. Szukam już takiego samego fotela - może być pasażera(przekładka) ale szanse marne.... Sprzedający jak się dowiedział że jego autko nie pójdzie na organy to opuścił ponad tysiaka:) Na silniku tez utargowałem 250. Tak że w sumie 1400 buda+1400 silnik+250 laweta+500 paliwo do lawety+OK 500 przekładka+przegląd+OC+rejestracja+............i będzie OK.
A tak przy okazji na wiosne będę sprzedawał SLX-a sedana 2.0 z gazem 1995 polift ciemnozielony w stanie kolekcjonerskim(oczywiście tu i tam coś puka i trochę rdzy w tyle progów ale to pikuś). Sprowadzony własnoręcznie przeze mnie z Niemiec chyba 7 lat temu.
Jest na 8 oryginalnych alusach z mojej poprzedniej Primery invitation 1995.
Ostatnio zmieniony 2015-01-29, 13:35 przez KS, łącznie zmieniany 2 razy.
KS
Re: CD...
troche drogo ale może przynajmniej będzie bezwaryjnyKS pisze:+1400 silnik
kolego stan kolekcjonerski to taki, który jest conajmniej tak dobry jak ten z fabrykiKS pisze:..będę sprzedawał SLX-a sedana 2.0 z gazem 1995 polift ciemnozielony w stanie kolekcjonerskim(oczywiście tu i tam coś puka i trochę rdzy w tyle progów ale to pikuś).
ogólnie fajnie że walczysz o to, żeby auto jeszcze troche pożyło.
powodzenia
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
aaaa i wszystko jasne
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Widać od razu, że polift, bo nie ma wskaźnika ciśnienia na blacie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
heeh
no ja lubie te imitacje xD dla mnie to ladnie wyglada o ile to oryginal a nie doklejana z tesco
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro