[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Stroi się w zasadzie raz co jakieś mody ale AFR wychodzi trochę drożej jak EGT a potrafi ocenić błyskawicznie zagrożenie i wiadomo odrazu jest bezpiecznie.
			
									
									WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
We wtorek wpadam z Sunnym N14 Gti do ktorego wsadziłem SR20DET, także na rurkowowaniu będzie w Motowydechu tak więc przy tej okazji, zdejmę z twojej primerki miskę olejową i się ogarnie ściek z turbiny...
Ps. na razie Softa Turbo Ci się zrobi a potem się rozbuduje o kontroler doładowania...
			
									
									Ps. na razie Softa Turbo Ci się zrobi a potem się rozbuduje o kontroler doładowania...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe to już zależy od Ciebie panie bombel czy na grubo czy spokojnie robimy.
Jak wiecej mocy to dokladamy drugiego ecu mastera i elektrozaowrek całość posłuży nam jako kontroler doładowania...
Ps. w środę mam wyjazd w góry na 10 dni, pogoda ładna to chciałem trochę odpocząć od wozów i polatać na rowerze
Tak więc przepraszam ale twój projekt w związku z tym nieco się wydłuży...
			
									
									Jak wiecej mocy to dokladamy drugiego ecu mastera i elektrozaowrek całość posłuży nam jako kontroler doładowania...
Ps. w środę mam wyjazd w góry na 10 dni, pogoda ładna to chciałem trochę odpocząć od wozów i polatać na rowerze

Tak więc przepraszam ale twój projekt w związku z tym nieco się wydłuży...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zapomniałem o tym wyjeździe... No ale do środy jeszcze chwilka czasu jest...
We wtorek przejmujemy wóz i tego dnia postaram się zrobić ten układ smarowania turbo i przygotować resztę by odpalić wóz cobyś miał czym śmigać - byle delikatnie bo paliwa będzie brakowało...
			
									
									We wtorek przejmujemy wóz i tego dnia postaram się zrobić ten układ smarowania turbo i przygotować resztę by odpalić wóz cobyś miał czym śmigać - byle delikatnie bo paliwa będzie brakowało...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to niespodzianka się stała  Auto odebrane dzisiaj od magików z Konstancina, którzy niezła robote odwalili
 Auto odebrane dzisiaj od magików z Konstancina, którzy niezła robote odwalili 
Oto skutki:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

			
													 Auto odebrane dzisiaj od magików z Konstancina, którzy niezła robote odwalili
 Auto odebrane dzisiaj od magików z Konstancina, którzy niezła robote odwalili 
Oto skutki:
					Ostatnio zmieniony 2010-03-14, 08:34 przez bombel, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
po pierwsze jak juz sie chwalisz to pojedz na myjinemi pisze:uwagana pierwszym zdjęciu widać kawałek Micruski

Bombel jak Ty wyżywisz tyle koni???
 
 po drugie czemu tylko kawalek micruski widac

po trzecie ewa doskonale wiesz ze micruska bedzie jezdzil a primka tylko dla ciebie
 
 a po czwarte kiedy mam do wawki przyjechac na test drive

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no postęp jest, na fotkach nawet fajnie to wygląda...
ps. sondę lambda trzeba przenieść za turbinę bowiem w tym miejscu gdzie jest to spłonie w moment, jakąś zaślepkę skąbinuję by powstałą po jej wykręceniu dziurę zaślepić
Tak samo w moment spłonie bagnet od sprawdzania poziomu oleju w silniku
No i z jakiś silkonów ładnych niebieskich trzeba będzie podjechać
			
									
									ps. sondę lambda trzeba przenieść za turbinę bowiem w tym miejscu gdzie jest to spłonie w moment, jakąś zaślepkę skąbinuję by powstałą po jej wykręceniu dziurę zaślepić

Tak samo w moment spłonie bagnet od sprawdzania poziomu oleju w silniku

No i z jakiś silkonów ładnych niebieskich trzeba będzie podjechać

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dołączam do gratulacji. Do zobaczenia na jakiejś ćwiarze   Ale jeszcze trochę zabawy z turbo będziesz miał. Trzymam kciuki. Jest fajnie w Primerach. Dwie P11.144 T i dwie P10VE z Warszawy.
 Ale jeszcze trochę zabawy z turbo będziesz miał. Trzymam kciuki. Jest fajnie w Primerach. Dwie P11.144 T i dwie P10VE z Warszawy.
			
									
									 Ale jeszcze trochę zabawy z turbo będziesz miał. Trzymam kciuki. Jest fajnie w Primerach. Dwie P11.144 T i dwie P10VE z Warszawy.
 Ale jeszcze trochę zabawy z turbo będziesz miał. Trzymam kciuki. Jest fajnie w Primerach. Dwie P11.144 T i dwie P10VE z Warszawy.P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR
bombel pisze:No niestety, po zimie wylajzłops. prawy kielich ma taką korozje na dole u podstawy czy to taki rudy brud?
Ja to przewrażliwiony jestem na tym punkcie i to od ręki robię, tym bardziej że to kielichy
 .
.U siebie w P10 miałem już małą dziurkę, ale dopóki się nie przeszczepi blachy to warto oczyścić do zdorwej blachy + Brunox+ cynk w spreju i na koniec taka pasta/masa uszczelniająca - coś jak np. Sikaflex do klejenia dziur w łodziach itp. Trzyma jak beton

Bombel cięzka ta twoja locha[moja stara primerka ma słabiutkie sprzegło żeby ciągać zaturbione a nie jeżdżace gruzy] 
ale tak na serio to kawał dobrej roboty wykonoał koleś z MOTOWYDECHU--widziałem wszystko w momencie odbioru auta więc wiem co mówię--szykuj się już na baty od mojej p10[wkrótce zaturbiamy]
			
									
									
ale tak na serio to kawał dobrej roboty wykonoał koleś z MOTOWYDECHU--widziałem wszystko w momencie odbioru auta więc wiem co mówię--szykuj się już na baty od mojej p10[wkrótce zaturbiamy]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
						Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
To, znaczy holowanie, to taka właściwość uturbionych....  Sorry za żarcik. Jak spaliłem sprzęgło w Rykach, to też wracałem na holu. Pozdro
 Sorry za żarcik. Jak spaliłem sprzęgło w Rykach, to też wracałem na holu. Pozdro  !
!
			
									
									 Sorry za żarcik. Jak spaliłem sprzęgło w Rykach, to też wracałem na holu. Pozdro
 Sorry za żarcik. Jak spaliłem sprzęgło w Rykach, to też wracałem na holu. Pozdro  !
!P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						Przesadzasz Tomkuxtomek pisze:To, znaczy holowanie, to taka właściwość uturbionych....Sorry za żarcik. Jak spaliłem sprzęgło w Rykach, to też wracałem na holu. Pozdro
!
 tylko połowę drogi było na holu przecież, część drogi czerwona walczyła dzielnie
 tylko połowę drogi było na holu przecież, część drogi czerwona walczyła dzielnie 
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
						

















