Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Pejedenastka zuha

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-23, 22:48

Nie liczyłem ale po wskazówce paliwa to więcej pali. Tankuje zawsze jak trzeba i nie patrze na ilość km ale tankuje jakby częściej.
To by wtrysk musiał mieć za długi czas otwarcia, tak? Bo jakby lał zamiast rozpylać to by nie palił więcej paliwa.
Nie wiem czy dobrze kombinuje.
Teraz tak, wtryski można sprawdzić wyciągając listwę i kręcić rozrusznikiem wtedy będzie widać jak się benzyna rozchodzi. Tak?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-01-23, 22:53

Dokładnie tak Jak mówisz :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-23, 23:09

Może być też tak, że jakiś brudek przyblokował wtrysk i się on nie domyka.
Jak to najszybciej sprawdzić? Bierzesz sprężarkę, manometr i kawałek wężyka. Odpinasz przewody, które idą do listwy wtryskowej. Pod jeden podpinasz ciśnienie przez manometr. Resztę wyprowadzeń zaślepiasz. Ładujesz trochę ciśnienia i obserwujesz manometr. Jak ciśnienie gwałtownie spada oznacza to, że któryś wtrysk jest walnięty i puszcza. Jak ciśnienie względnie się trzyma to w takim razie to nie są wtryski :] Wiadomo ciśnienie może trochę spaść, bo wtryski nie będą idealnie się zamykać.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2015-01-08, 21:45

Nie wiem czy ogarnę sposób ze sprężonym powietrzem a jak się nie uda to zdemontuje listwę wtryskową i zobacze jak to tam psikają. Mam nadzieje że ze sprężarką się uda (muszę załatwić jakiś taki sprytny manometr) bo jak nie to będę musiał demontować listwę na zewnętrzym bo buggy w garażu stoi.

[ Dodano: 2014-02-03, 19:42 ]
Dzisiaj odkręciłem listwę wtryskową i się okazało że wtryski się zamykają. Nie wiem jak długo mają się otwierać ale wyraźnie widać jak tryskają, jest czas na zaobserwowanie strumienia. Prędkość obrotowa silnika taka jak przy odpalaniu.


______________________________________________________


Dawno tu pisałem. Na razie jeżdżę z odłączoną sondą. Jest nawet ok, nie sprawdzałem spalania ale wskazówka już tak szybko nie spada. Podejrzewam, że to właśnie sonda a raczej jej przewody bo ja je przedłużałem miedzianymi i do tego lutując, wtedy nie wiedziałem jeszcze, że tak się nie robi.
Dzisiaj przed wyjazdem coś mnie tknęło coby hamulce sprawdzić. Zawsze przed ruszeniem odruchowo nogą naciskam na hamulec. Dzisiaj zrobiłem to dużo mocniej i pedał powoli opadał. Myślę coś tu nie gra. Kolejny raz nacisnąłem i to samo. Odpaliłem auto i znowu nacisnąłem na hamulec no i pedał wesoło powędrował do końca bez większego oporu. Kolejne naciśnięcie i zapaliła się kontrolka hamulców. Pierwsza myśl pękł któryś z przewodów elastycznych. Zaglądam do przodu i sucho. Zaglądam do tyłu i bak mokry. Czyli jednak sztywny przewód. Wsadziłem rękę i wymacałem dziada wystarczyło jedno mocniejsze szarpnięcie aby w ręku został 20cm kawałek przewodu. Normalnie szok. Sięgnąłem wstecz pamięcią i nie przypomniałem sobie jakiejś sytuacji w której musiałbym gwałtownie zahamować. Pewnie dlatego jakoś to się trzymało bo nie hamowałem ostatnio mocno. Dzisiaj zakupiłem 10m przewodu (znalazłem w mieście sklep gdzie mają na metry) i jutro muszę ogarnąć w garażu coby zrobić hamulce. Na razie tylko tył gdyż reszta przewodów jest w dobrym stanie. Ale w najbliższym czasie wymienię wszystkie przewody i elastyczne i sztywne.

_______________________________________________________

W sumie już dawno miałem o tym napisać ale lepiej późno niż wcale.

Zapełniłem wszystkie zaślepki w moim aucie. Od dłuższego czasu kombinowałem coby wstawić w zaślepkę na lewo od włącznika awaryjnych i zrobiłem coś takiego.
https://www.youtube.com/watch?v=1UKCdIT ... e=youtu.be

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-01-08, 21:47

Ty dobry mod - podoba mi się :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-01-08, 22:40

dobre :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-01-08, 23:07

zuh pisze:na lewo od włącznika awaryjnych
Prawa noga to ta, gdzie duży palec jest po lewej stronie? :D :D

Mod fajny, ale najpierw trzeba mieć bramę sterowaną pilotem... :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-01-08, 23:12

Zielkq, prawa strona to jest to drugie lewo :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-01-08, 23:54

Ale jeszcze moje pytanie techniczne: to jest przerobiony przycisk od podgrzewania szyby? Jak zrobiłeś na nim wzór (prostokąt)? ;)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2015-01-09, 00:07

Tak jest : D chodziło mi o to drugie lewo :) dokładnie te lewo co jest po prawej stronie :D
Zielkq pisze:Mod fajny, ale najpierw trzeba mieć bramę sterowaną pilotem... :P
Jak masz bramę to nie ma problemu. Skrzydła otwierają się nierównomiernie ( jeden silniczek starszej generacji) ale mi to akurat nie przeszkadza. Żeby zamknąć bramę to muszę czekać aż dwa skrzydła do końca się otworzą. Brama nie ma fotokomórki. To z minusów. A plusy to cena i satysfakcja. Kiedyś wyczytałem na elektrodzie o takiej bramie. Siłowniki zrobione z silniczków od wycieraczek od malucha i z lewarków od poloneza, które miałem. I do tego uniwersalny, najprostszy sterownik zamka z pilota od auta który nie doczekał się instalacji w aucie mojego brata. Ale i tak jestem najbardziej zadowolony z przycisku :D

[ Dodano: 2015-01-09, 00:09 ]
Zielkq, tak jest to jest przycisk od podgrzewania szyby. Zamalowałem te "ślaczki" jakimś mazakiem niby odpornym na ścieranie.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-01-09, 00:28

Zuhu, bo silnik od wycieraczek ma uciąg i to całkiem niezły. Tam jest przekładnia ślimakowa z tego co pamiętam i to on robi główną robotę :] A pomysł zacny. Muszę go chyba skopiować :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2015-01-09, 00:34

Tak jest przekładnia ślimakowa pomimo, że plastikowa daje rade. Raz mi krańcówka nawaliła i nie wyłączyła silnika, słychać było jak silnik kręci a siłownik do końca się wsunął i myślałem, że zmieliło przekładnie w silniku a to się okazało, że łącznik między śrubą siłownika a silnikiem nie wytrzymał.
Na elektronice się znasz to masz pole do popisu ze sterowaniem bramy.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-01-09, 00:42

Zuhu, zobacz, że w podnośnikach samochodowych - trapezowych - też masz "plastikową" wkładkę. Dokładnie rzec ujmując nie jest to typowy poliester tylko poliamid. Z tego materiału też są wykonane zębatki w mechanizmie, bo zwykły plastik nie da rady :D
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2015-01-09, 14:26

Pewnie masz racje, ja się na tym nie znam. Dla mnie plastik to plastik :D Ale dzięki za wytłumaczenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”