[ Primera] Pejedenastka zuha
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nie liczyłem ale po wskazówce paliwa to więcej pali. Tankuje zawsze jak trzeba i nie patrze na ilość km ale tankuje jakby częściej.
To by wtrysk musiał mieć za długi czas otwarcia, tak? Bo jakby lał zamiast rozpylać to by nie palił więcej paliwa.
Nie wiem czy dobrze kombinuje.
Teraz tak, wtryski można sprawdzić wyciągając listwę i kręcić rozrusznikiem wtedy będzie widać jak się benzyna rozchodzi. Tak?
To by wtrysk musiał mieć za długi czas otwarcia, tak? Bo jakby lał zamiast rozpylać to by nie palił więcej paliwa.
Nie wiem czy dobrze kombinuje.
Teraz tak, wtryski można sprawdzić wyciągając listwę i kręcić rozrusznikiem wtedy będzie widać jak się benzyna rozchodzi. Tak?
Może być też tak, że jakiś brudek przyblokował wtrysk i się on nie domyka.
Jak to najszybciej sprawdzić? Bierzesz sprężarkę, manometr i kawałek wężyka. Odpinasz przewody, które idą do listwy wtryskowej. Pod jeden podpinasz ciśnienie przez manometr. Resztę wyprowadzeń zaślepiasz. Ładujesz trochę ciśnienia i obserwujesz manometr. Jak ciśnienie gwałtownie spada oznacza to, że któryś wtrysk jest walnięty i puszcza. Jak ciśnienie względnie się trzyma to w takim razie to nie są wtryski
Wiadomo ciśnienie może trochę spaść, bo wtryski nie będą idealnie się zamykać.
Jak to najszybciej sprawdzić? Bierzesz sprężarkę, manometr i kawałek wężyka. Odpinasz przewody, które idą do listwy wtryskowej. Pod jeden podpinasz ciśnienie przez manometr. Resztę wyprowadzeń zaślepiasz. Ładujesz trochę ciśnienia i obserwujesz manometr. Jak ciśnienie gwałtownie spada oznacza to, że któryś wtrysk jest walnięty i puszcza. Jak ciśnienie względnie się trzyma to w takim razie to nie są wtryski
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie wiem czy ogarnę sposób ze sprężonym powietrzem a jak się nie uda to zdemontuje listwę wtryskową i zobacze jak to tam psikają. Mam nadzieje że ze sprężarką się uda (muszę załatwić jakiś taki sprytny manometr) bo jak nie to będę musiał demontować listwę na zewnętrzym bo buggy w garażu stoi.
[ Dodano: 2014-02-03, 19:42 ]
Dzisiaj odkręciłem listwę wtryskową i się okazało że wtryski się zamykają. Nie wiem jak długo mają się otwierać ale wyraźnie widać jak tryskają, jest czas na zaobserwowanie strumienia. Prędkość obrotowa silnika taka jak przy odpalaniu.
______________________________________________________
Dawno tu pisałem. Na razie jeżdżę z odłączoną sondą. Jest nawet ok, nie sprawdzałem spalania ale wskazówka już tak szybko nie spada. Podejrzewam, że to właśnie sonda a raczej jej przewody bo ja je przedłużałem miedzianymi i do tego lutując, wtedy nie wiedziałem jeszcze, że tak się nie robi.
Dzisiaj przed wyjazdem coś mnie tknęło coby hamulce sprawdzić. Zawsze przed ruszeniem odruchowo nogą naciskam na hamulec. Dzisiaj zrobiłem to dużo mocniej i pedał powoli opadał. Myślę coś tu nie gra. Kolejny raz nacisnąłem i to samo. Odpaliłem auto i znowu nacisnąłem na hamulec no i pedał wesoło powędrował do końca bez większego oporu. Kolejne naciśnięcie i zapaliła się kontrolka hamulców. Pierwsza myśl pękł któryś z przewodów elastycznych. Zaglądam do przodu i sucho. Zaglądam do tyłu i bak mokry. Czyli jednak sztywny przewód. Wsadziłem rękę i wymacałem dziada wystarczyło jedno mocniejsze szarpnięcie aby w ręku został 20cm kawałek przewodu. Normalnie szok. Sięgnąłem wstecz pamięcią i nie przypomniałem sobie jakiejś sytuacji w której musiałbym gwałtownie zahamować. Pewnie dlatego jakoś to się trzymało bo nie hamowałem ostatnio mocno. Dzisiaj zakupiłem 10m przewodu (znalazłem w mieście sklep gdzie mają na metry) i jutro muszę ogarnąć w garażu coby zrobić hamulce. Na razie tylko tył gdyż reszta przewodów jest w dobrym stanie. Ale w najbliższym czasie wymienię wszystkie przewody i elastyczne i sztywne.
_______________________________________________________
W sumie już dawno miałem o tym napisać ale lepiej późno niż wcale.
Zapełniłem wszystkie zaślepki w moim aucie. Od dłuższego czasu kombinowałem coby wstawić w zaślepkę na lewo od włącznika awaryjnych i zrobiłem coś takiego.
https://www.youtube.com/watch?v=1UKCdIT ... e=youtu.be
[ Dodano: 2014-02-03, 19:42 ]
Dzisiaj odkręciłem listwę wtryskową i się okazało że wtryski się zamykają. Nie wiem jak długo mają się otwierać ale wyraźnie widać jak tryskają, jest czas na zaobserwowanie strumienia. Prędkość obrotowa silnika taka jak przy odpalaniu.
______________________________________________________
Dawno tu pisałem. Na razie jeżdżę z odłączoną sondą. Jest nawet ok, nie sprawdzałem spalania ale wskazówka już tak szybko nie spada. Podejrzewam, że to właśnie sonda a raczej jej przewody bo ja je przedłużałem miedzianymi i do tego lutując, wtedy nie wiedziałem jeszcze, że tak się nie robi.
Dzisiaj przed wyjazdem coś mnie tknęło coby hamulce sprawdzić. Zawsze przed ruszeniem odruchowo nogą naciskam na hamulec. Dzisiaj zrobiłem to dużo mocniej i pedał powoli opadał. Myślę coś tu nie gra. Kolejny raz nacisnąłem i to samo. Odpaliłem auto i znowu nacisnąłem na hamulec no i pedał wesoło powędrował do końca bez większego oporu. Kolejne naciśnięcie i zapaliła się kontrolka hamulców. Pierwsza myśl pękł któryś z przewodów elastycznych. Zaglądam do przodu i sucho. Zaglądam do tyłu i bak mokry. Czyli jednak sztywny przewód. Wsadziłem rękę i wymacałem dziada wystarczyło jedno mocniejsze szarpnięcie aby w ręku został 20cm kawałek przewodu. Normalnie szok. Sięgnąłem wstecz pamięcią i nie przypomniałem sobie jakiejś sytuacji w której musiałbym gwałtownie zahamować. Pewnie dlatego jakoś to się trzymało bo nie hamowałem ostatnio mocno. Dzisiaj zakupiłem 10m przewodu (znalazłem w mieście sklep gdzie mają na metry) i jutro muszę ogarnąć w garażu coby zrobić hamulce. Na razie tylko tył gdyż reszta przewodów jest w dobrym stanie. Ale w najbliższym czasie wymienię wszystkie przewody i elastyczne i sztywne.
_______________________________________________________
W sumie już dawno miałem o tym napisać ale lepiej późno niż wcale.
Zapełniłem wszystkie zaślepki w moim aucie. Od dłuższego czasu kombinowałem coby wstawić w zaślepkę na lewo od włącznika awaryjnych i zrobiłem coś takiego.
https://www.youtube.com/watch?v=1UKCdIT ... e=youtu.be
Ty dobry mod - podoba mi się ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Prawa noga to ta, gdzie duży palec jest po lewej stronie?zuh pisze:na lewo od włącznika awaryjnych


Mod fajny, ale najpierw trzeba mieć bramę sterowaną pilotem...

Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, prawa strona to jest to drugie lewo ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ale jeszcze moje pytanie techniczne: to jest przerobiony przycisk od podgrzewania szyby? Jak zrobiłeś na nim wzór (prostokąt)? 

Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Tak jest : D chodziło mi o to drugie lewo
dokładnie te lewo co jest po prawej stronie
[ Dodano: 2015-01-09, 00:09 ]
Zielkq, tak jest to jest przycisk od podgrzewania szyby. Zamalowałem te "ślaczki" jakimś mazakiem niby odpornym na ścieranie.


Jak masz bramę to nie ma problemu. Skrzydła otwierają się nierównomiernie ( jeden silniczek starszej generacji) ale mi to akurat nie przeszkadza. Żeby zamknąć bramę to muszę czekać aż dwa skrzydła do końca się otworzą. Brama nie ma fotokomórki. To z minusów. A plusy to cena i satysfakcja. Kiedyś wyczytałem na elektrodzie o takiej bramie. Siłowniki zrobione z silniczków od wycieraczek od malucha i z lewarków od poloneza, które miałem. I do tego uniwersalny, najprostszy sterownik zamka z pilota od auta który nie doczekał się instalacji w aucie mojego brata. Ale i tak jestem najbardziej zadowolony z przyciskuZielkq pisze:Mod fajny, ale najpierw trzeba mieć bramę sterowaną pilotem...

[ Dodano: 2015-01-09, 00:09 ]
Zielkq, tak jest to jest przycisk od podgrzewania szyby. Zamalowałem te "ślaczki" jakimś mazakiem niby odpornym na ścieranie.
Zuhu, bo silnik od wycieraczek ma uciąg i to całkiem niezły. Tam jest przekładnia ślimakowa z tego co pamiętam i to on robi główną robotę
A pomysł zacny. Muszę go chyba skopiować ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tak jest przekładnia ślimakowa pomimo, że plastikowa daje rade. Raz mi krańcówka nawaliła i nie wyłączyła silnika, słychać było jak silnik kręci a siłownik do końca się wsunął i myślałem, że zmieliło przekładnie w silniku a to się okazało, że łącznik między śrubą siłownika a silnikiem nie wytrzymał.
Na elektronice się znasz to masz pole do popisu ze sterowaniem bramy.
Na elektronice się znasz to masz pole do popisu ze sterowaniem bramy.
Zuhu, zobacz, że w podnośnikach samochodowych - trapezowych - też masz "plastikową" wkładkę. Dokładnie rzec ujmując nie jest to typowy poliester tylko poliamid. Z tego materiału też są wykonane zębatki w mechanizmie, bo zwykły plastik nie da rady 

赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_