Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Obroty p10Egt

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

mcbakus
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2014-12-13, 17:13
Lokalizacja: Lublin

[P10/WP10] Obroty p10Egt

Post autor: mcbakus » 2015-01-05, 23:19

Coż w mojej nie dawno kupionej primerce wystepuje jeden problem..... a wlasciwie to az 2.

Pierwszy to taki ze obroty faluja ale to może być pierdoła i nad tym pracuje....

Drugi poważniejszy....... samochod owszem jedzie ale gdy wdepne w podloge gaz to ma czkawke do 3000 a potem nagle wszystko sie rowna i dostaje buta.... wystepuje to zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku..... dodam ze dzieje sie to tylko na benzynie na podtlenku chodzi rowno i ladnie..... chce rozwiazac ten problem dość szybko bo to troszke obciach miec 150 kuca(pare już pewnie zdechlo) i nie moc dac mu w przyslowiowa PIZ......
Ostatnio zmieniony 2015-01-06, 10:31 przez mcbakus, łącznie zmieniany 1 raz.
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-01-05, 23:46

Mcbakus, szkoda, że nie przyjechałeś na spota w grudniu jak był w Lbn, podpiąłbym Consulta i byłoby jasne co i dlaczego.

Na początek wyczyść przepływomierz i poszukaj, może gdzieś wali lewe powietrze.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-01-06, 09:37

pompa paliwa moze zdycha . Często się zdarza że juz po latach nie domaga
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-01-06, 09:50

Krokowy przepływka
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

mcbakus
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2014-12-13, 17:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mcbakus » 2015-01-06, 10:57

janusz - miałem przyjechac ale mechanik nie mogl kupic sanek w dobrym stanie i przestal w arsztacie

co do pompy to moze to byc to... tym bardziej ze poprzedni wlasciciel w ogole nie uzywal benzyny czy +30 czy -30 odrazu na gazie odpalal...... co z tego wynika ze w ogole nie pracowala.. mechanik ze mnie marny warunkow tez nie mam... a jak sie do kogos zaprowadzi to wiadomo jak jest wymyslaja tylko aby zarobic... jutro jade kupic palec kopułkę swiece i przewody tak profilaktycznie wymienie
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-01-06, 12:36

Przewody to NGK, a świece NGK lub DENSO
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

mcbakus
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2014-12-13, 17:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mcbakus » 2015-01-06, 13:37

o innych nawet nie myslalem tylko o NGK skoro mam juz doprowadzić ten samochod do stanu bezawaryjnosci to nie mam zamiaru iść na łatwizne i ciąć koszty..... jedynie z półośkami był problem bo kompletne całe nowe po 700 zł więc trzeba bylo regenerować. fundusze są ale jednak ograniczone..... w ogole częsci do tego modelu w porownaniu do 1.6 SRi są strasznie drogie(oczywiscie nie wszystkie ale duza ich czesc)
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-01-06, 13:56

Mcbakus, jeśli chodzi o półośki, to jak przegub jest dobry to sam wałek wymień.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

mcbakus
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2014-12-13, 17:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mcbakus » 2015-01-06, 15:30

tak właśnie zrobiłem
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”