[P10/WP10] Obroty p10Egt
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Obroty p10Egt
Coż w mojej nie dawno kupionej primerce wystepuje jeden problem..... a wlasciwie to az 2.
Pierwszy to taki ze obroty faluja ale to może być pierdoła i nad tym pracuje....
Drugi poważniejszy....... samochod owszem jedzie ale gdy wdepne w podloge gaz to ma czkawke do 3000 a potem nagle wszystko sie rowna i dostaje buta.... wystepuje to zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku..... dodam ze dzieje sie to tylko na benzynie na podtlenku chodzi rowno i ladnie..... chce rozwiazac ten problem dość szybko bo to troszke obciach miec 150 kuca(pare już pewnie zdechlo) i nie moc dac mu w przyslowiowa PIZ......
Pierwszy to taki ze obroty faluja ale to może być pierdoła i nad tym pracuje....
Drugi poważniejszy....... samochod owszem jedzie ale gdy wdepne w podloge gaz to ma czkawke do 3000 a potem nagle wszystko sie rowna i dostaje buta.... wystepuje to zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku..... dodam ze dzieje sie to tylko na benzynie na podtlenku chodzi rowno i ladnie..... chce rozwiazac ten problem dość szybko bo to troszke obciach miec 150 kuca(pare już pewnie zdechlo) i nie moc dac mu w przyslowiowa PIZ......
Ostatnio zmieniony 2015-01-06, 10:31 przez mcbakus, łącznie zmieniany 1 raz.
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Mcbakus, szkoda, że nie przyjechałeś na spota w grudniu jak był w Lbn, podpiąłbym Consulta i byłoby jasne co i dlaczego.
Na początek wyczyść przepływomierz i poszukaj, może gdzieś wali lewe powietrze.
Na początek wyczyść przepływomierz i poszukaj, może gdzieś wali lewe powietrze.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
janusz - miałem przyjechac ale mechanik nie mogl kupic sanek w dobrym stanie i przestal w arsztacie
co do pompy to moze to byc to... tym bardziej ze poprzedni wlasciciel w ogole nie uzywal benzyny czy +30 czy -30 odrazu na gazie odpalal...... co z tego wynika ze w ogole nie pracowala.. mechanik ze mnie marny warunkow tez nie mam... a jak sie do kogos zaprowadzi to wiadomo jak jest wymyslaja tylko aby zarobic... jutro jade kupic palec kopułkę swiece i przewody tak profilaktycznie wymienie
co do pompy to moze to byc to... tym bardziej ze poprzedni wlasciciel w ogole nie uzywal benzyny czy +30 czy -30 odrazu na gazie odpalal...... co z tego wynika ze w ogole nie pracowala.. mechanik ze mnie marny warunkow tez nie mam... a jak sie do kogos zaprowadzi to wiadomo jak jest wymyslaja tylko aby zarobic... jutro jade kupic palec kopułkę swiece i przewody tak profilaktycznie wymienie
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Przewody to NGK, a świece NGK lub DENSO
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
o innych nawet nie myslalem tylko o NGK skoro mam juz doprowadzić ten samochod do stanu bezawaryjnosci to nie mam zamiaru iść na łatwizne i ciąć koszty..... jedynie z półośkami był problem bo kompletne całe nowe po 700 zł więc trzeba bylo regenerować. fundusze są ale jednak ograniczone..... w ogole częsci do tego modelu w porownaniu do 1.6 SRi są strasznie drogie(oczywiscie nie wszystkie ale duza ich czesc)
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Mcbakus, jeśli chodzi o półośki, to jak przegub jest dobry to sam wałek wymień.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_