Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Usprawnianie SR20DE i rezultaty

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-22, 22:17

no tak jak już trzeba pokombinować to problem, najlepiej żeby było P&P. :-o
XXX

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-22, 22:24

VE Killer, nie mówię, że tutaj jest jakaś wielka rzeźba, ale jeżeli można to samo/lepiej osiągnąć inną, prostszą drogą, to dlaczego nie?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-22, 22:59

p11 to nie jest roller? :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-23, 00:23

Ad@mus pisze:p11 to nie jest roller
może wp11 nie ma rolek
XXX

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-23, 19:17

Żyłem w przeświadczeniu, że nazwę RR identyfikujemy tylko z DEHem :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-23, 19:19

Od 1996 r. wszystkie SR20De/DE/DEH są na rolkach

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-23, 20:31

o tym mowa-zadalem pytanie retoryczne:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-11-23, 21:00

To po nieścisłościach możemy wrócić do tematu głównego. Jak wyglądałaby sprawa takiej podkładki? :D
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-23, 21:08

nie projektowana nie liczona i nie strojona podkladka mysle ze wniesie mniej dobrego a wiecej zlego,

kanciak juz jakos w fabryce byl liczony i powinien dac wiecej dobrego od przekladki a po strojeniu jak juz ktos pisal w RR daje ok 10WHP
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-11-23, 21:22

Ten kanciak o którym mowa, to kolektor z p10 low port?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-23, 21:39

tumba, dokładnie tak :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-11-23, 22:04

To wychodzi na to że DEH to dobra jednostka, skoro mając dużo gorsze kolektory ssący i wydechowy ma dalej 150KM :-P

Każdy z p10 low port jest taki sam, czy tylko z wersji gt?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-23, 22:20

Każdy
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-24, 08:51

nie raz było widać ze p11 na wykresie ma wyzsza moc od kaciaka ale mniej NM, z kolei kanciaki miały inne walki i inne nastawy ECU
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-24, 12:36

Ad@mus, mozesz podesłać link do tematu gdzie te 10whp osiągnęli ?? Bo wiem, że na kolektorze z G20 tak wychodziło w RR, ale że kanciak ma takie właściwości to nie wiedziałem.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-11-24, 13:48

W moim poście są linki:
viewtopic.php?p=330782#330782
Arias, u Ciebie powinno być bardzo łatwo założyć taki kolektor, w P11.144 nie pasuje listwa wtryskowa (oryginalne otwory na wtryski 13mm, vs 12mm w P10) + inne mocowania do kolektora. Nic, czego nie dałoby się przerobić:)
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-24, 14:52

No z tego co wiem to jest PnP w moim przypadku. Kanał wodny, wtryski, mocowanie przepustnicy, wszystko pasi. Zastanawiam się tylko czy pod rozpórkę wchodzi oem z GT.

[ Dodano: 2014-11-24, 14:54 ]
I jeszcze jedno, to jest w p11.144 gdzie kolektor jest lipny do potęgi, DEH ma inny kolektor i pytanie czy tutaj coś to da, bo o ile zwiększa się pojemność to też zwiększa się jego długość.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-24, 15:51

kanciaka trzeba dodatkowo poszerzyć w runnerach bo jest ciaśniejszy niż w
dowolnm typiez p11

trza mieć kolektor wtryski rurki i krokowce z obudowa lub sama obudowę krokowek na swap
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-24, 15:55

jak w p10 są top feedy czyż nie ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-11-24, 21:07

Ad@mus pisze:kanciaka trzeba dodatkowo poszerzyć w runnerach bo jest ciaśniejszy niż w
dowolnm typiez p11

trza mieć kolektor wtryski rurki i krokowce z obudowa lub sama obudowę krokowek na swap
Skąd Ci się wzięło to poszerzanie? Właśnie byłem zmierzyć i wymiary są takie same (+/- 0.5mm na wysokość/szerokość, ale to raczej kwestia dokładności pomiaru).

Arias, w P10 są chyba side feed.

Ja (jak się wreszcie za to wezmę) planuje wykorzystać kolektor z P10 tylko jako kształt/obudowę, resztę (osprzęt) przełożę z P11.144.
Ostatnio zmieniony 2014-11-25, 09:02 przez wod2u, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-24, 21:23

wod2u, gardziele maja mniejsza srednice-rzekomo, nie badalem tego, ale grzech przed zalozeniem to nie przelecanie tego coby np wygladzic powierzchnie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-24, 23:40

wod2u pisze:Arias, w P10 są chyba side feed.
nie chyba a na 100% :)
XXX

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-25, 17:36

no to nie da rady przełożyć całości top feed z mojego ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

pio13
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2014-10-28, 18:50
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: pio13 » 2014-11-25, 20:30

Pozwolicie, że się włączę do dyskusji.
Znalazłem otóż coś takiego, może to sporo rozjaśnić w temacie ostatnich postów
Obrazek
Jest to fragment książki
Obrazek

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-27, 19:07

Założyłem dziś pastylki nacinane zamiast płaskich, roboty jest tyle, że trzeba podszlifować jedno ramię ygreka, co by weszło w pastylkę. Z wysokością pastylki nie miałem problemu, bo każda miała u mnie 3,012mm wg suwmiarki elektronicznej o dokładności do 0,001mm i takie same o dziwo były pastylki nacinane. Po włożeniu od razu można zauważyć, że ygrek siedzi sztywno, nie ma ruchu na prawo lewo, przy okazji wymieniłem HLA, odpowietrzyłem i efekt na plus jest ciszej, ale jeszcze coś tak werkocze :P


Podsumowując:
Aby włożyć nacinane pastylki trzeba podszlifować obustronnie jedno ramię ygreka i pastylki dopasować wysokością. Da się to zrobić bez wyjmowania wałków.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-27, 19:29

mnie kulturka pracu mojego sr20de dobija :D
chyba musze glosniejszy wydech dac :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-27, 21:07

Arias pisze:Założyłem dziś pastylki nacinane zamiast płaskich, roboty jest tyle, że trzeba podszlifować jedno ramię ygreka, co by weszło w pastylkę. Z wysokością pastylki nie miałem problemu, bo każda miała u mnie 3,012mm wg suwmiarki elektronicznej o dokładności do 0,001mm i takie same o dziwo były pastylki nacinane. Po włożeniu od razu można zauważyć, że ygrek siedzi sztywno, nie ma ruchu na prawo lewo, przy okazji wymieniłem HLA, odpowietrzyłem i efekt na plus jest ciszej, ale jeszcze coś tak werkocze :P


Podsumowując:
Aby włożyć nacinane pastylki trzeba podszlifować obustronnie jedno ramię ygreka i pastylki dopasować wysokością. Da się to zrobić bez wyjmowania wałków.
a czy kiedykolwiek w tej głowicy maiłeś gniazda frezowane? czy robiłeś jakąś naprawę? czy gniazda ja jeszcze fabryczne?
fabrycznie wysokośc obu pastylek jest jednakowa zawsze ale po jakejkolwiek naprawie głowicy trzeba zmierzyc wysokośc obu zaworów i ustawić odpowiednią grubością pastylki
XXX

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-27, 21:26

przy okazji tego remontu była obrobiona kompletnie cała głowica, kosztowało mnie to 960zł
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-27, 21:38

po frezowaniu gniazd trza sciagnac mieso z pestek bo glowa zaworu jest wyżej jak seria miała-tez mam nie regulowane pestki ;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-27, 21:47

Nie wiem, ja oddałem głowice do profesjonalnego zakładu (btw. leżał tam blok i głowica z RB26 :D) na sprawdzenie czy głowica się jeszcze nadaje z wałkami do użytku. Dzień później dostałem telefon, że można założyć jak jest jeżeli ma to być do zwykłego auta po bułki, po rozmowie jaki jest cel i reszta komponentów było hasło gruntowny REMONT. Generalnie głowica wróciła w stanie "na auto", specjalnie musiałem drugi raz jechać z pastylkami i ygrekami, żeby mogli zrobić stosowne pomiary i regulacje.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”