
Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
VE Killer, nie mówię, że tutaj jest jakaś wielka rzeźba, ale jeżeli można to samo/lepiej osiągnąć inną, prostszą drogą, to dlaczego nie?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Żyłem w przeświadczeniu, że nazwę RR identyfikujemy tylko z DEHem 

Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
To po nieścisłościach możemy wrócić do tematu głównego. Jak wyglądałaby sprawa takiej podkładki? 

Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
nie projektowana nie liczona i nie strojona podkladka mysle ze wniesie mniej dobrego a wiecej zlego,
kanciak juz jakos w fabryce byl liczony i powinien dac wiecej dobrego od przekladki a po strojeniu jak juz ktos pisal w RR daje ok 10WHP
kanciak juz jakos w fabryce byl liczony i powinien dac wiecej dobrego od przekladki a po strojeniu jak juz ktos pisal w RR daje ok 10WHP
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
tumba, dokładnie tak ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, mozesz podesłać link do tematu gdzie te 10whp osiągnęli
Bo wiem, że na kolektorze z G20 tak wychodziło w RR, ale że kanciak ma takie właściwości to nie wiedziałem.

"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
W moim poście są linki:
viewtopic.php?p=330782#330782
Arias, u Ciebie powinno być bardzo łatwo założyć taki kolektor, w P11.144 nie pasuje listwa wtryskowa (oryginalne otwory na wtryski 13mm, vs 12mm w P10) + inne mocowania do kolektora. Nic, czego nie dałoby się przerobić:)
viewtopic.php?p=330782#330782
Arias, u Ciebie powinno być bardzo łatwo założyć taki kolektor, w P11.144 nie pasuje listwa wtryskowa (oryginalne otwory na wtryski 13mm, vs 12mm w P10) + inne mocowania do kolektora. Nic, czego nie dałoby się przerobić:)
pozdr. Kamil
No z tego co wiem to jest PnP w moim przypadku. Kanał wodny, wtryski, mocowanie przepustnicy, wszystko pasi. Zastanawiam się tylko czy pod rozpórkę wchodzi oem z GT.
[ Dodano: 2014-11-24, 14:54 ]
I jeszcze jedno, to jest w p11.144 gdzie kolektor jest lipny do potęgi, DEH ma inny kolektor i pytanie czy tutaj coś to da, bo o ile zwiększa się pojemność to też zwiększa się jego długość.
[ Dodano: 2014-11-24, 14:54 ]
I jeszcze jedno, to jest w p11.144 gdzie kolektor jest lipny do potęgi, DEH ma inny kolektor i pytanie czy tutaj coś to da, bo o ile zwiększa się pojemność to też zwiększa się jego długość.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Skąd Ci się wzięło to poszerzanie? Właśnie byłem zmierzyć i wymiary są takie same (+/- 0.5mm na wysokość/szerokość, ale to raczej kwestia dokładności pomiaru).Ad@mus pisze:kanciaka trzeba dodatkowo poszerzyć w runnerach bo jest ciaśniejszy niż w
dowolnm typiez p11
trza mieć kolektor wtryski rurki i krokowce z obudowa lub sama obudowę krokowek na swap
Arias, w P10 są chyba side feed.
Ja (jak się wreszcie za to wezmę) planuje wykorzystać kolektor z P10 tylko jako kształt/obudowę, resztę (osprzęt) przełożę z P11.144.
Ostatnio zmieniony 2014-11-25, 09:02 przez wod2u, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdr. Kamil
Założyłem dziś pastylki nacinane zamiast płaskich, roboty jest tyle, że trzeba podszlifować jedno ramię ygreka, co by weszło w pastylkę. Z wysokością pastylki nie miałem problemu, bo każda miała u mnie 3,012mm wg suwmiarki elektronicznej o dokładności do 0,001mm i takie same o dziwo były pastylki nacinane. Po włożeniu od razu można zauważyć, że ygrek siedzi sztywno, nie ma ruchu na prawo lewo, przy okazji wymieniłem HLA, odpowietrzyłem i efekt na plus jest ciszej, ale jeszcze coś tak werkocze 
Podsumowując:
Aby włożyć nacinane pastylki trzeba podszlifować obustronnie jedno ramię ygreka i pastylki dopasować wysokością. Da się to zrobić bez wyjmowania wałków.

Podsumowując:
Aby włożyć nacinane pastylki trzeba podszlifować obustronnie jedno ramię ygreka i pastylki dopasować wysokością. Da się to zrobić bez wyjmowania wałków.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
a czy kiedykolwiek w tej głowicy maiłeś gniazda frezowane? czy robiłeś jakąś naprawę? czy gniazda ja jeszcze fabryczne?Arias pisze:Założyłem dziś pastylki nacinane zamiast płaskich, roboty jest tyle, że trzeba podszlifować jedno ramię ygreka, co by weszło w pastylkę. Z wysokością pastylki nie miałem problemu, bo każda miała u mnie 3,012mm wg suwmiarki elektronicznej o dokładności do 0,001mm i takie same o dziwo były pastylki nacinane. Po włożeniu od razu można zauważyć, że ygrek siedzi sztywno, nie ma ruchu na prawo lewo, przy okazji wymieniłem HLA, odpowietrzyłem i efekt na plus jest ciszej, ale jeszcze coś tak werkocze
Podsumowując:
Aby włożyć nacinane pastylki trzeba podszlifować obustronnie jedno ramię ygreka i pastylki dopasować wysokością. Da się to zrobić bez wyjmowania wałków.
fabrycznie wysokośc obu pastylek jest jednakowa zawsze ale po jakejkolwiek naprawie głowicy trzeba zmierzyc wysokośc obu zaworów i ustawić odpowiednią grubością pastylki
XXX
Nie wiem, ja oddałem głowice do profesjonalnego zakładu (btw. leżał tam blok i głowica z RB26
) na sprawdzenie czy głowica się jeszcze nadaje z wałkami do użytku. Dzień później dostałem telefon, że można założyć jak jest jeżeli ma to być do zwykłego auta po bułki, po rozmowie jaki jest cel i reszta komponentów było hasło gruntowny REMONT. Generalnie głowica wróciła w stanie "na auto", specjalnie musiałem drugi raz jechać z pastylkami i ygrekami, żeby mogli zrobić stosowne pomiary i regulacje.

"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT