Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Usprawnianie SR20DE i rezultaty

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-06, 10:13

Jak się "trochę" pokręci to będą się zgadzać.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-11-06, 10:18

Ja osobiście robię troszkę w inny sposób. Wyjmujesz, potem pompujesz aby stary olej wyleciał, wciskasz tłok do samego końca zabezpieczasz, wkładasz, skręcasz rozrząd, autko na bieg i ciągniesz do przodu aż sam się odblokuje. Zawsze tak robiłem i było ok. Gdy autko nie jest na kołach - Ve killera sposób jak najbardziej jest ok ;)

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2014-11-06, 19:44

Teraz trochę co do nastaw kompa i map. Za profesjonalny chip firmy chcą 1.5 kafla . To trochę przesada. Natknąłem się na coś takiego http://allegro.pl/chiptuning-nissan-pri ... 22598.html Wygląda co najmniej zabawnie. Myślicie, że da to kopa <dresik> czy agrotuning i lepiej te pieniądze przeznaczyć browar i chipsy? :D
Ostatnio zmieniony 2014-11-06, 19:45 przez howard512, łącznie zmieniany 1 raz.
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-06, 19:47

Howard512, za coś co jest łącznie warte ze 20-30zł dać 250zł - też można, ale to będzie chyba najdroższy rezystor jaki kupiłeś.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2014-11-06, 20:27

To jest niby ta lepsza wersja, cyfrowa. Z rezystora kosztuje polowe tego i ma nawet manualne pokrętło mocy :D haha. A jak Twój patent na moc? Ostatnio coś podobnego miałeś stworzyć
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-06, 20:27

jedna zasada ... na elektronice sie nie oszczędza .... chyba że ktoś lubi remonty silników.... lepiej zapłacić i mieć zrobione porządnie niż druciarkę w stodole. jeden mały błąd szczególnie w turbolotach a tłoki płyną.
XXX

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-06, 20:30

Howard512, malutkimi kroczkami tworzy się, tylko trzeba będzie znaleźć kogoś kto przetestuje wczesną wersję ALFA :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2014-11-06, 20:55

To na swoim wehikule nie stestujesz?

[ Dodano: 2014-11-06, 21:27 ]
To co to za mod hardkorowy?
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-06, 21:48

pierwsze prawo TJUNINGU : niegdy nie testuj na swoim samochodzie:)))
XXX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-06, 22:17

do elektroniki wrócimy, są ciekawsze tematy:)
pozostańmy przy mechanice bo poza portingiem i wymiany wałka nic więcej się nie urodziło, a jest co robic:
-lekkie tłoki z p11 plus obrobka pod kompresje plus pierscienie z p10
-odelzanie walu i zamachu
-modyfikacje pompy oleju
-wymiany kolektorow ssących w LP
-4-1 i 4-2-1
-uwydatnienie układu paliwowego
modyfikacje dolotu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-06, 22:26

układ paliwowy - wallbro 255, wtryski P11GT-->SR20VE-->CA18DET-->Subaru WRX-->Custom

lekkie tłoki z P11GT + pierścienie Prima z Łodzi, różnica w tym, że dostajemy olejowy 2-u, a nie 3-y częściowy i mega solidny, ja mam taki zestaw pierścionków ale na tłokach z 200SX

btw. takowe tłoki mam na sprzedaż z korbami :P

Kolektor ssący w low porcie to wg. mnie najlepsza opcja to dół z P11GT bo jest najkrótszy i custom góra, żeby powiększyć komorę.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-06, 23:42

Arias pisze:że dostajemy olejowy 2-u, a nie 3-y częściowy i mega solidny
tyle że w 3 częściowym można szczeliny przestawić względem siebie a w 2 niestety nie ... i czy aby właśnie 2 częściowe w p11 się nie zapiekały?
XXX

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-07, 00:13

Ja miałem fabrycznie 3-częściowy, wsadziłem również 3-częściowy NPR Japan i dalej olej wcinał
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-07, 06:11

cóż może problem jest w tłoku. pod pierścieniem olejowym są otwory odprowadzające olej. może średnica za mała.... po prostu nie chce mi się wierzyć ażeby różnica o 0.5 mm na szerokości pierśvieni miała wpływ na to że jeden silnik bierze a drugi nie.

o jakich zuzyciach oleju w ogóle mówimy?? 1l na 100km? ;)

warto chyba dojść do tego i rozwiązać problem zamiast wkładać cięższe tłoki ;)
XXX

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-07, 07:55

VE Killer, tyle oleju to wcinał mój DEH jak kupiłem auto. Teraz zredukowałem konsumpcje do jakiś 0.5L/1000km
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-07, 09:39

Ja włożyłem tłoki z 200SX, żeby odprężyć motor pod Turbo. Najlepszy wynik jaki osiągnąłem to wcinanie litra na 10k km Motula 20W60. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że jazda z obrotami powyżej 4k rpm to u mnie norma :P


BTW: Wczoraj pierwszy raz przekroczyłem 4k po remoncie na pompie z VE. Musze nagrać film bo to jakiś obłęd jest. Jak wspominałem przy dochodzeniu do 4k czuć było, że ją wyrywa, no i faktycznie po przekroczeniu tych magicznych obrotów wyrywa do przodu jak z procy, ale ten dźwięk.....dre pape jakby pod maską siedziało VR38 :D:D:D
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-11-07, 10:22

nagraj filmik
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-07, 13:28

Arias, może odpuśc turbo :)
na odprężonym silniku taki power?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-07, 15:31

Panowie ja już sam nie wiem, ale to chyba chyba nadaje do krótkiego przegadania :->
Krotki dolot zrobiony,puki co tlumik szmerow jeszcze nie wymontowany,zostala tez czesc puszki filtra powietrza-tak na szybkosci zostalo to zrobione,poprawilismy tez zaplon ,kilka stopni do przodu na pb 98 teraz smigam

Ale jak sie spodziewalem jest szybciej i mocniej od 5000 tys w gore,elastycznosc niestety sie pogorszyla,za to na kazdym biegu troche wyzsza predkosc uzyskuje i ogolnie jest deczko szybciej w sprincie
z seryjnym dolotem robila na 2biegu 100km,h,teraz licznikowo napewno ponad 100 wychodzi
Nie pisze autora, bo to nic nie zmiania. Chodzi o SR20DEH w N15.
Chcę tylko rozwiać wątpliwości, żeby nie było :roll:

Moim zdaniem na ten samej skrzyni i na takiej samej odcince nie da się uzyskać większych prędkości na poszczególnych biegach. Jakie jest Wasze zdanie?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-07, 15:39

Popieram Pana wyżej DE mi jechało 200na 4biegu VE też tyle jechało
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-07, 15:54

Mi DEH na skrzyni z P11GT szedł na 4 biegu 202-203km/h , wg. nawigacji (a właściwie to dwóch) na liczniku wtedy ze zwykłej P11 miałem ponad 200 na oponach 195/60/15, później na właściwym liczniku z GT, ale już jedną nawigacją sprawdzane to na odcince na 4 licznik wskazywał niepełne 200
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2014-11-07, 15:59

Z pamiętnych czasów w byłym 100nx z Highportem pana Foo :cool: zmiana dolotu z oryginalnego na długi dolot ze stożkiem w nadkolu przesuwało odcinkę na obrotku o 200/300 obr względem serii (7500 na 7800) ;-) i możecie się śmiać ale działało to nawet w drugą stronę ( z 7800 na 7500 po powrocie na seryjny dolot ) :-> i jak takie coś wytłumaczyć ?? hmm ?? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-07, 16:00

Ad@mus pisze:na odprężonym silniku taki power?
nie no nie przesadzajmy, spójrzy ma to właśnie pod kątem odprężonego silnika :P Myślałem, że będzie znacznie gorzej szła na skrzyni z polifta i odprężonym motorem.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-07, 16:03

Odcinka według obrotka czy kompa ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-07, 16:05

W sunnym miałem taką sytuację, że po wsadzeniu custom dolotu coś jak hondowska parówa, synny 1.6 a więcej niż 180 nie chciał iść. Ale znacznie się poprawiła elastyczność i przyspieszenie
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-07, 20:23

obroty odcinki ustawione są w ecu. przełożenie skrzyni pozostaje niezmienne to jakim cudem inny dolot ma wpłynąć na to że komp sobie odcinka przeniesie???

to co pokazuje obrotomierz jest tylko wartościa poglądową. trzeba podłaczyc consulta albo inny sprzet i skontrolować obroty bezpośrednio w ecu a nie na obrotku
XXX

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-11-07, 21:04

DubSon pisze:Moim zdaniem na ten samej skrzyni i na takiej samej odcince nie da się uzyskać większych prędkości na poszczególnych biegach. Jakie jest Wasze zdanie?
Oczywiście, jeżeli nie zmienimy przełożenia między wałem korbowym a kołami i oczywiście koła będą takie same to nie ma bata żeby się prędkość zmieniła. Dla X obrotów na Y biegu będzie Z prędkość, nie zależnie czy auto ma 150km czy 200. Oczywiście zakładamy, że sprzęgło się nie ślizga.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-07, 21:32

wg mnie trza popiłować odcinke na 2ce i zobaczyc jak sie to ma do predkosci
bo odetkanie dolotu poprawi górę to i lepiej się wykręci po obrotach czyli tłumacząc-silnik chętniej osiągnie odcinkę

co sprawic moze wrazenie przesuniecia odciecia (ori dolot zmuła, odetkany dolot odcinka)

ps. ecu odcina przy programowalnej granicy RPM która idzie z camshat position sensor
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-11-07, 21:43

ostatnio sobie tak myślałem a jak by do sr20de zamontować kolektor dolotowy z sr20ve ,dorzeźbić kanały w głowicy pod kolektor z ve ciekawe co by to dało
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-07, 21:46

Ad@mus pisze:ps. ecu odcina przy programowalnej granicy RPM która idzie z camshat position sensor
i jak dolot zmienisz to ten sensor będzie inne obroty podawał do kompa czy jakim cudem odcinka ma się zmienić o 300 obr wyżej?
XXX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”