Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Ja osobiście robię troszkę w inny sposób. Wyjmujesz, potem pompujesz aby stary olej wyleciał, wciskasz tłok do samego końca zabezpieczasz, wkładasz, skręcasz rozrząd, autko na bieg i ciągniesz do przodu aż sam się odblokuje. Zawsze tak robiłem i było ok. Gdy autko nie jest na kołach - Ve killera sposób jak najbardziej jest ok 

Teraz trochę co do nastaw kompa i map. Za profesjonalny chip firmy chcą 1.5 kafla . To trochę przesada. Natknąłem się na coś takiego http://allegro.pl/chiptuning-nissan-pri ... 22598.html Wygląda co najmniej zabawnie. Myślicie, że da to kopa
czy agrotuning i lepiej te pieniądze przeznaczyć browar i chipsy? 


Ostatnio zmieniony 2014-11-06, 19:45 przez howard512, łącznie zmieniany 1 raz.
Howard512, za coś co jest łącznie warte ze 20-30zł dać 250zł - też można, ale to będzie chyba najdroższy rezystor jaki kupiłeś.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Howard512, malutkimi kroczkami tworzy się, tylko trzeba będzie znaleźć kogoś kto przetestuje wczesną wersję ALFA 

赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
do elektroniki wrócimy, są ciekawsze tematy:)
pozostańmy przy mechanice bo poza portingiem i wymiany wałka nic więcej się nie urodziło, a jest co robic:
-lekkie tłoki z p11 plus obrobka pod kompresje plus pierscienie z p10
-odelzanie walu i zamachu
-modyfikacje pompy oleju
-wymiany kolektorow ssących w LP
-4-1 i 4-2-1
-uwydatnienie układu paliwowego
modyfikacje dolotu
pozostańmy przy mechanice bo poza portingiem i wymiany wałka nic więcej się nie urodziło, a jest co robic:
-lekkie tłoki z p11 plus obrobka pod kompresje plus pierscienie z p10
-odelzanie walu i zamachu
-modyfikacje pompy oleju
-wymiany kolektorow ssących w LP
-4-1 i 4-2-1
-uwydatnienie układu paliwowego
modyfikacje dolotu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
układ paliwowy - wallbro 255, wtryski P11GT-->SR20VE-->CA18DET-->Subaru WRX-->Custom
lekkie tłoki z P11GT + pierścienie Prima z Łodzi, różnica w tym, że dostajemy olejowy 2-u, a nie 3-y częściowy i mega solidny, ja mam taki zestaw pierścionków ale na tłokach z 200SX
btw. takowe tłoki mam na sprzedaż z korbami
Kolektor ssący w low porcie to wg. mnie najlepsza opcja to dół z P11GT bo jest najkrótszy i custom góra, żeby powiększyć komorę.
lekkie tłoki z P11GT + pierścienie Prima z Łodzi, różnica w tym, że dostajemy olejowy 2-u, a nie 3-y częściowy i mega solidny, ja mam taki zestaw pierścionków ale na tłokach z 200SX
btw. takowe tłoki mam na sprzedaż z korbami

Kolektor ssący w low porcie to wg. mnie najlepsza opcja to dół z P11GT bo jest najkrótszy i custom góra, żeby powiększyć komorę.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
cóż może problem jest w tłoku. pod pierścieniem olejowym są otwory odprowadzające olej. może średnica za mała.... po prostu nie chce mi się wierzyć ażeby różnica o 0.5 mm na szerokości pierśvieni miała wpływ na to że jeden silnik bierze a drugi nie.
o jakich zuzyciach oleju w ogóle mówimy?? 1l na 100km?
warto chyba dojść do tego i rozwiązać problem zamiast wkładać cięższe tłoki
o jakich zuzyciach oleju w ogóle mówimy?? 1l na 100km?

warto chyba dojść do tego i rozwiązać problem zamiast wkładać cięższe tłoki

XXX
VE Killer, tyle oleju to wcinał mój DEH jak kupiłem auto. Teraz zredukowałem konsumpcje do jakiś 0.5L/1000km
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja włożyłem tłoki z 200SX, żeby odprężyć motor pod Turbo. Najlepszy wynik jaki osiągnąłem to wcinanie litra na 10k km Motula 20W60. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że jazda z obrotami powyżej 4k rpm to u mnie norma 
BTW: Wczoraj pierwszy raz przekroczyłem 4k po remoncie na pompie z VE. Musze nagrać film bo to jakiś obłęd jest. Jak wspominałem przy dochodzeniu do 4k czuć było, że ją wyrywa, no i faktycznie po przekroczeniu tych magicznych obrotów wyrywa do przodu jak z procy, ale ten dźwięk.....dre pape jakby pod maską siedziało VR38
:D:D

BTW: Wczoraj pierwszy raz przekroczyłem 4k po remoncie na pompie z VE. Musze nagrać film bo to jakiś obłęd jest. Jak wspominałem przy dochodzeniu do 4k czuć było, że ją wyrywa, no i faktycznie po przekroczeniu tych magicznych obrotów wyrywa do przodu jak z procy, ale ten dźwięk.....dre pape jakby pod maską siedziało VR38

"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Panowie ja już sam nie wiem, ale to chyba chyba nadaje do krótkiego przegadania
Chcę tylko rozwiać wątpliwości, żeby nie było
Moim zdaniem na ten samej skrzyni i na takiej samej odcince nie da się uzyskać większych prędkości na poszczególnych biegach. Jakie jest Wasze zdanie?

Krotki dolot zrobiony,puki co tlumik szmerow jeszcze nie wymontowany,zostala tez czesc puszki filtra powietrza-tak na szybkosci zostalo to zrobione,poprawilismy tez zaplon ,kilka stopni do przodu na pb 98 teraz smigam
Ale jak sie spodziewalem jest szybciej i mocniej od 5000 tys w gore,elastycznosc niestety sie pogorszyla,za to na kazdym biegu troche wyzsza predkosc uzyskuje i ogolnie jest deczko szybciej w sprincie
Nie pisze autora, bo to nic nie zmiania. Chodzi o SR20DEH w N15.z seryjnym dolotem robila na 2biegu 100km,h,teraz licznikowo napewno ponad 100 wychodzi
Chcę tylko rozwiać wątpliwości, żeby nie było

Moim zdaniem na ten samej skrzyni i na takiej samej odcince nie da się uzyskać większych prędkości na poszczególnych biegach. Jakie jest Wasze zdanie?
Mi DEH na skrzyni z P11GT szedł na 4 biegu 202-203km/h , wg. nawigacji (a właściwie to dwóch) na liczniku wtedy ze zwykłej P11 miałem ponad 200 na oponach 195/60/15, później na właściwym liczniku z GT, ale już jedną nawigacją sprawdzane to na odcince na 4 licznik wskazywał niepełne 200
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Z pamiętnych czasów w byłym 100nx z Highportem pana Foo
zmiana dolotu z oryginalnego na długi dolot ze stożkiem w nadkolu przesuwało odcinkę na obrotku o 200/300 obr względem serii (7500 na 7800)
i możecie się śmiać ale działało to nawet w drugą stronę ( z 7800 na 7500 po powrocie na seryjny dolot )
i jak takie coś wytłumaczyć
hmm







nie no nie przesadzajmy, spójrzy ma to właśnie pod kątem odprężonego silnikaAd@mus pisze:na odprężonym silniku taki power?

"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
W sunnym miałem taką sytuację, że po wsadzeniu custom dolotu coś jak hondowska parówa, synny 1.6 a więcej niż 180 nie chciał iść. Ale znacznie się poprawiła elastyczność i przyspieszenie
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
obroty odcinki ustawione są w ecu. przełożenie skrzyni pozostaje niezmienne to jakim cudem inny dolot ma wpłynąć na to że komp sobie odcinka przeniesie???
to co pokazuje obrotomierz jest tylko wartościa poglądową. trzeba podłaczyc consulta albo inny sprzet i skontrolować obroty bezpośrednio w ecu a nie na obrotku
to co pokazuje obrotomierz jest tylko wartościa poglądową. trzeba podłaczyc consulta albo inny sprzet i skontrolować obroty bezpośrednio w ecu a nie na obrotku
XXX
Oczywiście, jeżeli nie zmienimy przełożenia między wałem korbowym a kołami i oczywiście koła będą takie same to nie ma bata żeby się prędkość zmieniła. Dla X obrotów na Y biegu będzie Z prędkość, nie zależnie czy auto ma 150km czy 200. Oczywiście zakładamy, że sprzęgło się nie ślizga.DubSon pisze:Moim zdaniem na ten samej skrzyni i na takiej samej odcince nie da się uzyskać większych prędkości na poszczególnych biegach. Jakie jest Wasze zdanie?
wg mnie trza popiłować odcinke na 2ce i zobaczyc jak sie to ma do predkosci
bo odetkanie dolotu poprawi górę to i lepiej się wykręci po obrotach czyli tłumacząc-silnik chętniej osiągnie odcinkę
co sprawic moze wrazenie przesuniecia odciecia (ori dolot zmuła, odetkany dolot odcinka)
ps. ecu odcina przy programowalnej granicy RPM która idzie z camshat position sensor
bo odetkanie dolotu poprawi górę to i lepiej się wykręci po obrotach czyli tłumacząc-silnik chętniej osiągnie odcinkę
co sprawic moze wrazenie przesuniecia odciecia (ori dolot zmuła, odetkany dolot odcinka)
ps. ecu odcina przy programowalnej granicy RPM która idzie z camshat position sensor
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź